Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut antavat kissojensa kulkea pöydillä

Vierailija
31.01.2015 |

ja sohvilla? Niillähän on paska- ja kusijäämiä tassuissa, kun  käyvät tarpeillaan hiekkalaatikossa. Samalla pöydällä sitten pidetään ruokia ja syödään sulassa sovussa kissan suolistobakteereitten kanssa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinulle kuuluu? Minulla ei edes ole kissaa, mutta paljon huolettomammin vierailen kodissa, jossa kissa kulkee pöydällä kuin sellaisessa, missä on itsenäistä vessa-asiointia opettelevia lapsia tai vaippaikäisiä. Eivätpä kaikki aikuisetkaan näy osaavaan pestä käsiä edes julkisessa vessassa asioinnin jälkeen.

Vierailija
22/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa on siisti eläin ja huolehtii puhtaudestaan tosi tarkasti. Myös vessakäynnin jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kissa ja vaikka kuinka sitä häätää keittiön tasoilta, pöydältä ja muualta missä sen ei kuuluisi olla niin yhtä hanakasti se sinne menee.

Olen itse ratkaissut "ongelman" sillä että siivoan vain useammin ja aina ennen ruokailua siivoan pöydän.

Ja jos on kissan laatikko kunnollinen ja puhdas, riitävällä hiekka määrällä niin se kissa kyllä siivoaa tassunsa ennenkuin häipyy laatikosta.

Itse ihmetelen enemmän näitä ihmisiä jotka antavat koiran nuola kasvoja tai pottailevan taaperon tehdä tarpeet potaan muualla kuin vessassa...

Vierailija
24/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kissat saavat kulkea pöydillä sen takia, että pääsen eroon kusipää/arvotelija/ilkeilijä sukulaisvierailijoita ym. tiukka_ vanne_ päässä_kulkijioista! Hemmetin hyvä keino!!! Pysykää arvostelija kyläluudat omissa lukaaleissanne kiillottamassa paikkojanne. 

Vierailija
25/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:16"]

Kissa on siisti eläin ja huolehtii puhtaudestaan tosi tarkasti. Myös vessakäynnin jälkeen.

[/quote]

Pyh, pahin tautien ja bakteerien levittäjä varsinkin ulkona liikkuvat kulkevat kissit.

Nuolee ensin perseensä sitte levittää bakteerit kaikkialle mihin kielelään koskee.

Vierailija
26/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissa meni pöydälle vain silloin kun hänellä pidettiin kauluria, kaipasi noiden viikkojen aikana ulos kovasti mutta jalan avohaavan takia ei voinut päästää. Lopetti pöydille menon heti kun pääsi taas ulos, vain pentuna piti erikseen kieltää ja kouluttaa. Sohvalla on hänelle oma peti jossa nukkuu "paskasine tassuineen"... Pöydille ei kyllä ole mitään asiaa ja lähtö tuleekin hyvin nopeaan jos sen tempun tekisi!

Vierailija
27/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa ei kulje pöydillä tai missään missä en tahdo sen olevan. Joku kysyi niin kyllä, kissan voi kouluttaa lähes yhtä hyvin kuin koiran. Jos omistaja heti kissan tultua ottaa tiukan kurin käyttöön ja opettaa mitä ei tehdä niin kissasta tulee todella kiltti ja uskoo käskyjä :-) ja tiedokses aloittaja et kissat on lähes aina TODELLA hygieenisia. Useat kissat ei edes mene vessalaatikkoon jossa o jätöksiä valmiina vaan paskovat lattialle. Eli loota pitäs olla aina puhtaana. Kissat pesevät itseään paljon :-) mä tykkään nuuhkia ja nunnuttaa mun kissan turkkia ja tassuja/varpaita! Ei kuule haise millekkään. L

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi