miehen haluttomuus on tuhonnut itsetuntoni
Ikää molemmilla 25, kroppa hyvässä kunnossa ja (vaikkei enää siltä tunnu) ihan nätti naamastakin. Meillä ei ole lapsia, eikä mies tee raskasta työtä tai pitkiä päiviä. Mutta mä en vaan kelpaa. Itken taas sohvan nurkassa kun on niin paska olla. Kuukausi taas mennyt ilman, eikä miestä kiinnosta. Olen yrittänyt tehdä aloitteita, olen yrittänyt olla painostamatta ja odottanut miehen aloitetta. Mutta kun sitä ei tule, saisin odottaa maailman tappiin. Lääkäriin mies ei suostu, koska haluttomuus ei haittaa häntä. Ahdistaa ajatus, että joutuisin elämään koko loppu elämäni puutteessa. Ahdistaa ja itkettää.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 03:24"]Aika nuoresta olette olleet yhdessä. Kannattaisko miettiä eroa, ja sen jälkeen kumpikin teistä voisi hakea itselleen seksuaalisesti sopivat kumppanit.
[/quote]Ollaan jo erottuu kerran, oltiin vuosi täysin pitämättä yhteyttä ja kun palattiin yhteen, seksiä oli taas viikoittain. Mutta siitä se sitten hiipui taas...  Muuten niin täydellisessä suhteessa tuntuisi hölmöltä erota pelkän seksin takia,  kun ei mullakaan seksi ole mitenkään elämää suurempi asia.  Kerta viikkoon riitti mulle ihan hyvin, mutta jatkuva 3vk-1 kk väli on ihan liikaa ja syö itsetuntoa.  Ehkä mä sit oon paska sängyssä tai jotain. Vaikea olla ajattelematta, että vika on mussa
Viikoittain on vanhojen parien tahti, ja jos suhteen alussa ollaan viikoittain liikkeellä, miehen oikea osoite olisi luostarissa eikä naisia kiusaamassa. Lähetä se sinne, ennen kuin sössit asiasi ja sotket oman elämäsi, kun saat tarpeeksesi epätoivosta.
T. tuo on niin nähty
Masentunut mies.ja siinä samassa sitten masentunut nainen.
toivottavsti saatte apua. Hae apua.
Kuinka monella miehellä menee itsetunto. Kun nainen ei halua...
puhutaanko siitä?
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 03:22"]
Ollaan keskusteltu paljon asiasta, ei kuulemma vain halua seksiä usein eikä riipu minusta, vaan ei ylipäänsä ole ikinä ollut kovin kiinnostunut seksistä. Välillä kuitenkin tekee aloitteita, mutta suhteen mittaan väli on vain kasvanut ja kasvanut. Aiemmin väli oli noin viikon, mutta vuosien varrella väli on aina vain kasvanut. Ollaan oltu yhdessä jo 6 vuotta
[/quote]
Kuulostaa niin tutulta. Meillä on väli nykyään parikin kuukautta.
Erota en halua koska on lapsia joten ratkaisin asian sivusuhteella. Itsetunto nousi kohisten kun tajusin että olen edelleen haluttava miesten silmissä.
Mies tuntuu tyytyväiseltä kun en ole koko ajan "vonkaamassa". En tiedä, mahtaako mies edes tietää sivusuhteesta. Jos tietää niin ei ole ainakaan sanonut mitään.
Ei tossa taida olla paljon muutakaan vaihtoehtoja uutta miestä katella.