miehen haluttomuus on tuhonnut itsetuntoni
Ikää molemmilla 25, kroppa hyvässä kunnossa ja (vaikkei enää siltä tunnu) ihan nätti naamastakin. Meillä ei ole lapsia, eikä mies tee raskasta työtä tai pitkiä päiviä. Mutta mä en vaan kelpaa. Itken taas sohvan nurkassa kun on niin paska olla. Kuukausi taas mennyt ilman, eikä miestä kiinnosta. Olen yrittänyt tehdä aloitteita, olen yrittänyt olla painostamatta ja odottanut miehen aloitetta. Mutta kun sitä ei tule, saisin odottaa maailman tappiin. Lääkäriin mies ei suostu, koska haluttomuus ei haittaa häntä. Ahdistaa ajatus, että joutuisin elämään koko loppu elämäni puutteessa. Ahdistaa ja itkettää.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 04:57"]Kuinka monella miehellä menee itsetunto. Kun nainen ei halua...
puhutaanko siitä?
[/quote] Kuule kyllä naisten haluttomuudesta on puhuttu aina ja paljon ja naisia kehoitetaan usein hoitamaan mies sitten käsillä tai suulla jos ei itseä haluta. Ihan jatkuvasti puhutaan naisten haluttomuudesta ja kuinka se loukkaa miestä. Turha tulla tänne sanomaan kuinka miehillä on muka kaikki niin huonosti
Kyllä se vain murentaa itsetuntoa, jos ei kelpaa (oli sitten ilman jäänyt nainen tai mies). Itse ole myös hyvännäköinen ja vientiä olisi vaikka kuinka muualla, mutta miehelleni en kelpaa enää ollenkaan. Itse olen myös ulkoistanut seksin (sivusuhde nuorempaan mieheen). Raskas päätös, jonka kanssa ei ole helppoa aina elää, mutta vielä en valmis lopettamaan 20 vuoden suhdetta sekstittömyyden vuoksi.
N40
Jätä mies ja hanki uusi. Olet liian nuori kärsiäksesi seksittömyydestä loppu elämän saman miehen kanssa
Onneksi teillä ei ole vielä lapsia ja olet noin nuorikin. Voit helposti erota.
Varmasti maailmasta löytyy tuhansia miehiä jotka haluaisivat sinua.
En mä kyllä alkais missään parisuhteessa olemaan ihan loputtomiin, jos ei koskaan saisi seksiä.
Arvaa kuinka monen miehen itsetunnon naisen haluttomuus, pihtaaminen ja pakit ovat tuhonneet?
Niinhän se järki sanoo, mutta kun en vain pysty... erottiin jo kerran, mutta rakastan miestä vain liikaa
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 03:00"]
Niinhän se järki sanoo, mutta kun en vain pysty... erottiin jo kerran, mutta rakastan miestä vain liikaa
[/quote]
Kuvittelet rakastavasi.
Ehkä miehen haluttomuus johtuukin siitä, että hän haluaisi erota, mutta kilttinä ihmisenä ei halua sanoa sitä sinulle suoraan.
Toivoo sinun kyllästyvän häneen ja lähtevän itse.
Jotain hämärää tossa on, koska kaikki tilastot osoittavat naisten kärsivän sitää päänsärystä parisuhteessa 90%tisesti.
hanki rakastaja joka nostaa itsetuntoasi
Olen mieheltä suoraan kysynyt monet kerrat haluaako erota. Ei halua. Hänestä suhteessamme ei ole mitään vikaa ja saankin muuten ihan spontaanisti hellyyttä ja sanoo rakastavansa ja muutenkin suhteessamme on kaikki hyvin. Haluaisin vain että olisi joku nappi jonka voisi vetää naamaan ja en enää haluaisi. En mä miestä voi pakottavaa seksiin. Ap
Oletko kysynyt onko se aseksuaali vai himoitseeko se kuitenkin muita naisia (tai miehiä). Keskustelu kannattaa.
Laihduta ja hanki seksikkäämmät hepeneet, luulisi miehenkin sitten kiinnostuvan.
Tsemppiä!
Ollaan keskusteltu paljon asiasta, ei kuulemma vain halua seksiä usein eikä riipu minusta, vaan ei ylipäänsä ole ikinä ollut kovin kiinnostunut seksistä. Välillä kuitenkin tekee aloitteita, mutta suhteen mittaan väli on vain kasvanut ja kasvanut. Aiemmin väli oli noin viikon, mutta vuosien varrella väli on aina vain kasvanut. Ollaan oltu yhdessä jo 6 vuotta
Aika nuoresta olette olleet yhdessä. Kannattaisko miettiä eroa, ja sen jälkeen kumpikin teistä voisi hakea itselleen seksuaalisesti sopivat kumppanit.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 03:22"]Laihduta ja hanki seksikkäämmät hepeneet, luulisi miehenkin sitten kiinnostuvan.
Tsemppiä!
[/quote]Ei auta, kaikki on kokeiltu. Se on ihan sama mitä mulla on päällä tai onko mitään, miestä ei kiinnosta. Olen myös laihtunut 10 kiloa, mutta ei vaikuta asiaan.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 03:25"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 03:22"]Laihduta ja hanki seksikkäämmät hepeneet, luulisi miehenkin sitten kiinnostuvan. Tsemppiä! [/quote]Ei auta, kaikki on kokeiltu. Se on ihan sama mitä mulla on päällä tai onko mitään, miestä ei kiinnosta. Olen myös laihtunut 10 kiloa, mutta ei vaikuta asiaan.
[/quote]
en ymmärrä miksi olette yhdessä.
Kuukauden seksittömuuttäkö sinä suret? Minä en halunnut vaimoani puoleen vuoteen.