Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö hääparin maksaa morsiusneitojen mekot?

Vierailija
13.11.2021 |

Ei negatiivisia kommentteja tietämättömyydestäni, kiitos. :D Olen juuri mennyt kihloihin ja tähtäämme siihen, että häät olisi kesällä 2023. Eli olen nollasta aloittamassa suunnitteluja ja kerään tietämystä budjetin kartoitusta varten.

Ajattelin pyytää veljen tyttäriä, jotka tuolloin olisivat 6 ja 8v morsiusneidoiksi (vai onko sille joku muu nimi, kun kyse on pienistä lapsista?). Tuleeko meidän hääparina maksaa heille mekot ja muut asusteet? Entä kaason/kaasojen puvut, tuleeko nekin meidän maksettavaksi?

Mitä ylipäätään pitää ottaa huomioon, kun alkaa suunnitella hääbudjettia ja itse häitä? Ns. keskikokoiset häät kyseessä, 60-80 vierasta. Ja alkoholiton tilaisuus (molempien suvussa alkoholisteja...) joten siitä ainakin jää rahaa muuhun. :)

Kiitos etukäteen kaikista vinkeistä!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni silloin hääpari maksaa jos vaatii jotkut tietynlaiset mekot.

Vierailija
2/8 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maksaa joka ostaa. Jos haluat että morsiusneidoilla on samanlaiset mekot, niin kättä taskuun sitten vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just näin. Jos sulla on jotain vaatimuksia, että millaista mekkoa, tukkaa tai meikkiä laitetaan, niin sitten maksat.

Vierailija
4/8 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso YouTubesta, kuinka Mmiisas on budjetoinut ensi kesän häihinsä. Ruokailu näyttää olevan iso menoerä, jos halutaan syödä fiinisti.

Vierailija
5/8 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse maksan kaasojeni mekot ja kampaukset koska pyysin tietynlaisia.

Vierailija
6/8 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma kuinka oikeasti kuuluisi, mutta jos haluat tietynlaiset, niin mielestäni kuuluisi osallistua kustannuksiin. Vaikkapa jos haluat tietyn väriset. Jos itse haluaisin just tietyt mekot, maksaisin ne kokonaan. Riippuu myös heidän varallisuudestaan.

Vierailija
7/8 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Ei tarvitse maksaa, jos ei esitä mitään erityisvaatimuksia vaan jotain tavallista. 

Vierailija
8/8 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi joku vaatii että kaasot pukeutuu samanlaisiin mekkoihin. Vielä ehkä lasten ollessa kyseessä jotenkin menettelee, mutta että aikuiset naiset ei saisi itse päättää pukeutumisestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme