Paljonko pankkisi veloittaa sinulta käteisnostosta?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
En käytä käteistä.
Minä taas en käytä korttia mihinkään.
4 nostoa kuukaudessa ilmaiseksi, sen jälkeen maksaa 70 tai 80snt/ nosto. Osuuspankki.
Mutta kuka tarvitsee enempää kuin tuo 4 nostoa kk? Nostaa kerralla isomman summan jos käteistä haluaa käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä käteistä.
Minä taas en käytä korttia mihinkään.
Muuhun kuin kerran kk käteisen nostoon.
Op mulla ja 0 euroa.
Muistaakseni 4 maksutonta nostoa kuukaudessa on Op:lla. On se ihme, jos se ei jollekin riitä.
0 euroa Nordeassa. Saattaa olla, että menisi jokin maksu, jos nostoja olisi yli 4 kuukaudessa. En ole varma, koska en koskaan tarvitse enempää käteisnostoja.
Vierailija kirjoitti:
Oletko op;n omistajajäsen?
En todellakaan ole.
Jos sulla menee käteisnostoihin 100e vuodessa, niin nostat käteistä joka kk 15 kertaa. Miksi ihmeessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ole.
No siinäpä syy, miksi maksat nostoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ole.
Ei noihin käteisnostoihin vaikuta omista-asiakkuus.
Ei tietääkseni mitään, ja jos veloittaisi, niin se menisi bonuspisteistä, joita kertyy koko ajan enemmän kuin pystyn käyttämään. Nostan käteistä noin kerran kuukaudessa. Osuuspankki, omistajajäsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ole.
Ei noihin käteisnostoihin vaikuta omista-asiakkuus.
Vaikuttaahan.
Henkilöasiakkailla on neljä ilmaista käteisnostoa kuukaudessa, minkä jälkeen hinta on 55 senttiä nostolta.
Osuuspankin omistaja-asiakkaaksi, eli pankin omaan etujärjestelmään, liittyneet ja liittymismaksun maksaneet asiakkaat taas voivat nostaa rahaa kahdeksan kertaa ilmaiseksi kalenterikuukaudessa. Sen jälkeen hinnat ovat myös omistaja-asiakkaille 55 senttiä.
En käytä käteistä.