Lue keskustelun säännöt.
Ketkä pääsee tai joutuu Aslak-kuntoutukseen
30.01.2015 |
Töistä meiltä pääsi yksi joka ei näytä mitenkään kauheen sairaalle.
Kommentit (4)
Mä olen ollut. Se on tarkoitettukin sellaisille, jolla on jotain pientä kremppaa tai uupumusta yms. Mitään vakavampaa fyysista vikaa ei pidä ollakaan, heille on toisenlaista kuntoutusta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onkohan joku meidän töistä kirjoittamut tuon, minä olen menossa enkä mielestäni näytä yhtään sairaalta :) Perusteluja tulikin edellisessä kommentissa.
Mä oon ollut ja tykkäsin kovin, menisin heti uudestaan.En tiedä pääsenkö enää koskaan
Siis ovatko oikeasti sairaita vain ne jotka näyttävät (sinun mittapuusi mukaan) sairailta ulospäin? Tuossapa tuo Aslak-tiivistettynä http://www.kela.fi/tyoikaisille_aslak-kurssit
Huomaa heti alussa kohta voit ylläpitää ja parantaa työ- ja toimintakykyäsi ennaltaehkäisevän ASLAK-kurssin avulla.
Eikö tuon tarkoitus ole ylläpitää jaksamista ja ENNALTAEHKÄISTÄ sairastumista ennenkuin on niin henkisesti ja fyysisesti niin sairas että se näkyy jo ulospäin? Eihän se silloin enää mitään ennaltaehkäisemistä ole. Eivätkä kaikki sairaudet, etenkään jos liittyvät henkiseen jaksamiseen, välttämättä näy ulospäin millään tavalla.