Onko ok olla aina la ja su töissä? Arki kotona?
Kommentit (6)
Juuri tuollaista työtä olen etsinyt. Paras työaika minulle.
Sitä että "kelpaako" se työksi että voi sanoa käyvänsä töissä. Että kehtaako. Ymmärrättekö.
Mies tekee ma-pe töitä ja minä olen lasten kanssa ja jos minä tekisin töitä la-su ja mies vahtisi lapsia.
miltä kuulostaa?
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 19:46"]
Sitä että "kelpaako" se työksi että voi sanoa käyvänsä töissä. Että kehtaako. Ymmärrättekö. Mies tekee ma-pe töitä ja minä olen lasten kanssa ja jos minä tekisin töitä la-su ja mies vahtisi lapsia. miltä kuulostaa?
[/quote]
Eikö siitä saa palkkaa? Ja vielä korotettua? Ja elämäntilanteeseenne nähden passeli ratkaisu? Jos se on ilmoitettu työpaikaksi ja siitä saa rahaa toisin kuin vapaaehtoistyöstä, se on oikea työ. Eikä ole edes pimeää työtä.
Itse taas henkilökohtaisesta inhosta työelämää kohtaan + opiskelun takia tekisin mitä vaan saadakseni tuollaisen työn. OK palkka minulle ja paljon vapaa-aikaa. En tarvitsisi tukia. (jos siis 2 x 8h)
Missä mielessä ok? Työehtosopimusmielessä? Perhemielessä? Jossain muussa? Ainakin kaupan alalla sopimuksessa lukee, että työntekijällä täytyy olla vuoden aikana vähintään määrä x (olisiko 9) la-su-vapaata.