Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisilla on niin usein ummetusta?

Vierailija
30.01.2015 |

Tuosta ketjusta jossa mies kyseli ppyhkivätkö naiset kusella käynnin jälkeen paperilla rohkaistuneena kysyn miksi naisilla tuntuu olevan usein ummetusta toisin kuin miehillä. Av palstaa silmäillessä olen laittanut merkille että monessa ketjussa on käsiteltu aihetta mitä tehdä kun paska ei ole tullut viiteen päivään. Usein näkee myös ummetus lääke mainoksia joissa esiintyy naisia joten ei ole vaikea arvata kohderyhmää.  Mikä naisten anatomiassa altistaa nuoretkin naiset noille järkyttäville ummetuksille vai onko kyse vain kuidun puutteesta?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän ruokaa. Toinen vaihtoehto on kakkaujoilu, jossa kakkaa ei voida tehdä mihin vessaan tahansa, vaan täytyy odottaa sitä oikeaa vessaa ja oikeaa hetkeä. Sit sitä pantataan ja se pääsee kuivahtamaan siinä odotellessa.

Vierailija
2/30 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy voi olla sekin etteivät naiset "jouda" heti pöntölle kun siltä tuntuisi. Naiset eivät myöskään oöe yhtä avoimia pieremään ja käymään asialla esim. yleisissä vessoissa kuin miehet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy on ainakin raskaushormonit, jotka yleisesti aiheuttavat ummetusta. Ttselläni myös imetyshormonit ovat aiheuttaneet samaa vaivaa. Myös synnytyksen aiheuttamat muutokset aiheuttavat usein ummetusta synnytyksen jälkeen. Raskaus ja synnytys taas altistavat laskeumille, jotka jälleen ovat yleinen ummetukselle altistava syy.

Vierailija
4/30 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillerit aiheuttavat sitä(kin).

Vierailija
5/30 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hieno nainen ei käy kakalla.

Vierailija
6/30 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan oo ollu sitten pikkulapsiajan.

Vierailija
7/30 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes kakkaa muuta kuin ranskanpastilleja ja glitteriä

Vierailija
8/30 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset häpeää kakkaansa. Väri kun olisi pinkki se muuttaisi.

Vierailija
9/30 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset häpeävät kakkaamista? Kakkiminen kunniaan!

Vierailija
10/30 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua rupes paskattaa.
n23

Vierailija
11/30 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 20:02"]

Koska hieno nainen ei käy kakalla.

[/quote]

Tuleeko siitä sitten muumipeikko? Vai mihin se sen kakan säilöö jo ei se käy kakalla?

Vierailija
12/30 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihanekset raakana

Vierailija
13/30 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 20:15"]

Mua rupes paskattaa. n23

[/quote]

Nettistriimiä tapahtumasta?

Vierailija
14/30 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha haju on suhteessa se pahin ummetuksen aihe, näin kun olen ollut jo mieheni kanssa yhdessä 30 vuotta niin mieheni tietää, että kakkani haiseekin joskus ja pieruakin tulee joka päivä, ei niitä voi salata...tyhmää alkaa salata. Mieheni on nähnyt kun nuorena naisena synnytin niin ensin tuli kakka ja sitten tyttö..siinä samassa hän näki kuinka kätilö leikkeli minua saksilla, ILMAN PUUDUTUSTA ja veret lentelivät ja läimäytin kätilöä selkään, samoin miestäni...he kävelivät sitten verinen kädenjälki selässä sen jälkeen;) Nyt näin 48 vuotiaana kakka ja ummetus on pienin huoleni elämässä.

Vierailija
15/30 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, väännän kerran päivässä kunnon tortut. Aina aamiaisen jälkeen, miestä naurattaa, kun on niin säännöllinen suolen toiminta.

Vierailija
16/30 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 20:29"]

Paha haju on suhteessa se pahin ummetuksen aihe, näin kun olen ollut jo mieheni kanssa yhdessä 30 vuotta niin mieheni tietää, että kakkani haiseekin joskus ja pieruakin tulee joka päivä, ei niitä voi salata...tyhmää alkaa salata. Mieheni on nähnyt kun nuorena naisena synnytin niin ensin tuli kakka ja sitten tyttö..siinä samassa hän näki kuinka kätilö leikkeli minua saksilla, ILMAN PUUDUTUSTA ja veret lentelivät ja läimäytin kätilöä selkään, samoin miestäni...he kävelivät sitten verinen kädenjälki selässä sen jälkeen;) Nyt näin 48 vuotiaana kakka ja ummetus on pienin huoleni elämässä.

[/quote]

Olipas harvinaisen oksettava tarina. 

Vierailija
17/30 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf? Mun kokemuksen mukaan ne on ne miehet jotka siellä vessassa istuu tuntikausia!

Vierailija
18/30 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tietääkseni sitä esiintyy molemmilla sukupuolilla, mutta miehet ei vaan etsi siihen apua, kuten eivät moneen muuhunkaan vaivaan... Kärsivät sitten jo peräpukamista ja jättävät pyttyyn verisiä jälkiä, mutta apua ei haeta!

Vierailija
19/30 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 20:33"]

Wtf? Mun kokemuksen mukaan ne on ne miehet jotka siellä vessassa istuu tuntikausia!

[/quote]

Minulla on puhelin kädessä koko ajan. Nousen vasta kun perse puutuu.

Vierailija
20/30 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät halua hetkeksikään menettää mahdollisuutta saada tunkea miehen kalu sisäänsä, joten on mahdotonta uhrata aikaa ulostamiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi