Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten eroon tästä?

Vierailija
30.01.2015 |

Ex jätti mut 15 vuoden jälkeen yhtäkkiä sanomatta sanaakaan. Olen sen jälkeen laittanut hänelle hirveän määrän tekstiviestejä, jotta saisin tietää syyn. Hän ei koskaan vastaa mitään ja olen erittäin ahdistunut tästä kaikesta. En pysty lopettamaan vietien laittamista silti. Toivon, että hän joskus vastaisi edes jotain.

Luin juuri ip-lehdestä, että joku mies oli saanut syytteen ex-naisensa vainoamisesta ja alkoi pelottaa. En tosin ole seurannut, enkä koittanut mitenkään muuten häiritä.

Kerrottakoon vielä, että meillä myös kaksi lasta, joihin ei lähtönsä jälkeen ole myöskään ottanut mitään kontaktia. Lapset 11- ja 13-vuotiaat.

Mies on kuitenkin nähty eli on elossa ja näyttää voivan kuulemma ihan ok.

Auttakaa mua pääsemään eroon tästä kaikesta? Onko kenellekään sattunut vastaavaa? Miten tästä voi selvitä järjissään? Rakastan miestä edelleen, mutta hän ei ilmeisesti minua eikä lapsiakaan. Elarit hain kunnalta, kun ei maksanut niitäkään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta niiden tekstiviestien laittelu. Hyväksy se, että et tule saamaan tietää syytä eroon. Suhteenne on nyt ohi, ja on luonnollista että suret eroa, kun itse vielä rakastatkin. Mutta se vaan on pakko hyväksyä että ohi on, surra ja jatkaa elämää. 

Vierailija
2/8 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kertoa lapsille kuka jätti ja kenet. Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tule vastaamaan, ymmärrä se niin pääset pois tekstailusta. Päivä kerrallaan, aina kun tekee mieli laittaa viestiä mieti kaksi kertaa äläkä laita. Pitkä tie mutta kyllä se siitä. Vastausta et välttämättä ikinä saa. Jatkuva pommitus voi pahentaa.

Vierailija
4/8 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkitys vois auttaa unohtamiseen ja uuden (värisen) miehen apu.

Vierailija
5/8 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä. Tiedän, ettei pitäis enää pommittaa, koska siitä ei saa kuin itsensä uudelleen aina pettyneeksi vaan.

Joo ja lääkitystä en halua, enkä ole valmis uuteen mieheen - varsinkaan uuden väriseen:) ap. , jonka lasten isä siis ihan suomalainen.

Vierailija
6/8 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vaikuttaa lapsiin aika katastrofaalisesti kun isä hylkää. Lapset tarvitsevat nyt turvallisen aikuisen, eli sinut. Lopeta viestittely ja keskity lapsiisi niin säästyt monelta murheelta. Kasvata lapsesi täyspäisiksi kunnon ihmisiksi ja kun oman surun aika tulee, huomaat sen jo hiipuneen... Näin siinä käy, on oma kokemukseni vastaavasta tilanteesta. Paitsi että olen mies. Voimia. 

Vierailija
7/8 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 19:12"]

Voi vaikuttaa lapsiin aika katastrofaalisesti kun isä hylkää. Lapset tarvitsevat nyt turvallisen aikuisen, eli sinut. Lopeta viestittely ja keskity lapsiisi niin säästyt monelta murheelta. Kasvata lapsesi täyspäisiksi kunnon ihmisiksi ja kun oman surun aika tulee, huomaat sen jo hiipuneen... Näin siinä käy, on oma kokemukseni vastaavasta tilanteesta. Paitsi että olen mies. Voimia. 

[/quote]

Kiitos paljon. Näin olen koittanut tehdäkin. Lapset ovat tottuneet siihen ,että isänsä oli muutenkin paljon työmatkoilla ja poissa, mutta nyt olen kertonut heille, että isä ei ehkä koskaan tule takaisin. Tuen heitä ja jutellaan paljon kaikesta ja vietetään aikaa yhdessä. Mutta aina kun tulee se ilta ja lapset nukkuvat, niin taas se ahdistus alkaa ja laittelen niitä viestejä:(

Mutta oli ihana kuulla, että joku mieskin on noin empaattinen ja osaa tsempata ja koska olet saman kokenut suunnilleen, niin ymmärrät varmaan. Olet kuitenkin ilmeisesti selviytynyt siitä kaikesta? Onko siitä kauan aikaa, jos saa kysyä? ap.

Vierailija
8/8 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kellään samanlaisia tai samantapaisia kokemuksia? Miten toipua? ap.