Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi somen ulkopuolelle jääviä nälvitään?

Vierailija
30.01.2015 |

Olen kokeillut Facebookia, mutta olen tullut siihen päätökseen, ettei se ole minua varten. Suoraan sanottuna ärsyttää kaikki aika, minkä se vie. Koko ajan joku puolituttu olisi juttelemassa ja sitten päädyn viettämään koko illan koneen ääressä enkä saa mitään muuta aikaiseksi. Muutenkin olen ehkä vähän erilainen ihminen, kun en ole ikinä ollut mikään selfieiden ottaja enkä tykkää muissakaan kuvissa esiintyä. Suoraan sanoen myös pidän outona katsella kavereiden kuvia, joissa poseerataan kunnolla. En kai oikein ole tottunut tähän nykyaikaan, jossa jokainen on oman elämänsä filmitähti.

Olen parikymppinen, joten suurinpiirtein kaikki muut ikäiseni ovat näissä sosiaalisen median palveluissa. Yliopistossakin olen se hankala ihminen, kun ryhmätöissä muut haluaisivat käyttää Facebookia viestittelyyn ja minä en sitä käytä, joten joudumme valitsemaan jonkun toisen tavan viestiä. Tuntuu, että muita ärsyttää se, ettei minua löydy mistään eikä minua ja elämääni voi kytätä. Onneksi on sentään vielä kavereita, jotka haluavat tapailla ihan normaalisti eivätkä hyljeksi minua, vaikken kokeaan tätä nykyaikaista somevillitystä omakseni.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( ei minua ole koskaan onneksi nälvitty. Ehdota että perustatte whatsapp-ryhmän ryhmätöitä varten?

Vierailija
2/9 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen facebookissa vain saadakseni tietyn ryhmän viestit. Itsestäni en oäivitä sinne mitään. Toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin parikymppinen, enkä ole somessa (FB, Google+, Instagram, Twitter jne.) Enemmän tämä aiheuttaa ihmettelyä kuin nälvimistä, mutta oikean elämän ystäväni ovat somettomuuteeni tottuneet ja mut muistetaan kutsua eri kissanristiäisiin perinteisesti naamatusten tai tekstarilla.

Vierailija
4/9 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenkin ärsyttää se, että kaikkien pitäis olla siellä. Miksi?? Eihän kaikkien oleta käyvän joillain muillakaan tietyillä nettisivuilla. Vauvafoorumillakin käynti on jokainen oma päätös. Joskus aina pyydetään, että tekisin sivun, koska eihän sinne ole pakko mitään päivittää. Mutta miks tekisin, jos se ei mua kiinnosta? Oikeasti ärsyttää, kun siellä PITÄISI olla. MIKSI??? Ei se mikään kansalaisvelvollisuus ole!

Vierailija
5/9 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan nälvi kukaan siitä. Olen 40-vuotias it-ammattilainen joka en ole koskaaan ollut missään sosiaalisessa mediassa enkä aio ollakaan. En ole muutenkaan sosiaalinen ihminen, joten miksi olisin sitä sähköisesti.

Vierailija
6/9 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan kukaan nälvi. Olen tehnyt tietokonehommia yli kolmekymmentä vuotta, enkä ole vielä liittynyt mihinkään some-hömpötykseen. Saan rassata näitä purkkeja töissä ihan tarpeeksi, miksi helvatassa käyttäisin vähää vapaa-aikaani siihen. 

PS. Jos joku erehtyisi nälvimään somettomuudesta, niin järjestäisin sille selllaisen paskamyrskyn sinne someen, että somettelu voisi vähäksi aikaa loppua.

Vierailija
7/9 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultakin kysytään toistuvasti PERUSTELUJA siihen miksi en ole somessa!
Miksi helvetissä minun pitäisi perustella yhtään kenellekään miksi en käytä jotain palvelua.
Tyhmentääkö some ihmisiä vai miksi kohtaan tyhmiä kysymyksiä yhä uudelleen?

Vierailija
8/9 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää, miten kaikki luulevat minun olevan joku "vastustaja". Minä en vaan halua liittyä sinne Facebookiin tai Instagramiin sun muihin. En minä niitä vastusta mistään syystä. Ei vaan huvita, that's it. Muut tehköön mitä huvittaa. En ymmärrä, miksi kaikki Facebookin ulkopuolelle jääneet muka jotenki vastustaisivat sitä. Kaikki vaan ei koe hyötyvänsä siitä mitenkään tai ei halua elämäänsä nettiin vaan haluaa elää sitä oikeassa maailmassa. Syitä on monia.

Vierailija
9/9 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö AV sitten ole somea?

Minä en ole FB:ssa enkä ole mitenkään ahdistunut siitä. Jos joku haluaa asiaa ihmetellä tai nälviä, niin siitä vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä