Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4 naista ja illan vietto. Juomien määrä

Vierailija
30.01.2015 |

Kuinka paljon pitäisi varata kuohuviiniä?
Riittääkö 3 kuoharia ja 2 punkkua. Ruoan tarjoan myös.
Emme ryyppää vaan humallutaan sivistyneesti. ;)

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä meinasin laittaa 55 kg, mutta sitten ajattelin sen olevan ehkä alakanttiin. Keskimittaisen naisen normaalipaino on noin 60 kiloa.

Tässä näkee kyllä varmaankin Suomen kahtiajakautuneisuuden. Veikkaisin, että aika suuri osa nuorista koulutetuista naisista , jotka asuvat suurissa kaupungeissa painavat tuon 60 kiloa ellei alle.

Vierailija
2/33 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis mä olen 42, kolme lasta synnyttänyt ja painan aika tarkkaan 60 kiloa. Siihen aikaan kun järkkäillä tuollaisia tyttöjen iltoja, niin kymmenen kiloa vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 15:03"]

No mun mielestä kaksi pulloa viiniä per osallistuja kuulostaa erittäin paljolta, mutta toki jotkut juovat sellaisia määriä. Myös 2 desin annokset ovat tosi isoja kaatoja. Jos on ruokailu, niin kai siellä nyt tarjotaan vettä ja kahviakin. Mä laskisin 4 pulloa viiniä ja 1 varalle. Jos juhlat alkavat klo 19 ja päättyvät klo 02, niin 60 kg painava nainen on silloin 2.4 promillen humalassa jos on juonut sen 2 pulloa viiniä. Se on ihan helvetin kännissä.

[/quote] Toleranssi kasvaa jos on tottunut juomaan, vaikka sinä oisit tuosta ihan hiton kännissä joku toinen ei välttämättä olekaan. EIkä kukaan pakota kaikkea juomaan, muttan onhan se nyt hyvä varautus siihen että viiniä menee enemmänkin =) Ja... ketä se haittaa vaikka oliskin ihan hito kännissä ja lähtee sitten kotiin ukkumaan ja herää krapulassa....?

Vierailija
4/33 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos oli jo valmiiks 5 pulloo juotavaa ja pari meinaa lisäksi hakea... Niin juotavaa on 7 pulloa. Melkeen kaks pulloo per nenä. Ja viinit ku yleensä on 0.7 kokosia. Tuolla määrällä ei taida enää olla kysymys sivistyneestä humaltumisesta. :D Ellei kyseessä joukko elämäntapajuojia... Että on teillä ihme määrät :'D

Vierailija
5/33 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi liikaa kuin liian vähän. Yöllä sitten sessiot jotka videoitte meitä varten. :D

Vierailija
6/33 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pari pulloa valkkaria jos joku ei halua punkkua. Ja jotain jälkkäriksi.

Ja kaikkea ei ole pakko juoda mitä ostetaan. Mielummin itse ainakin ostan liikaa ja säästän sitten loput seuraavaan kertaan.

Vierailija
7/33 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on valtavasti kokemusta näistä tyttöjen illoista. Kuohuvaa pitää olla pullo per tyttö, ja muuta viiniä puoli pulloa. Makeat liköörilitkut hiiteen. Ainoa joka tulee kysymykseen on espresson kanssa sambuca tms.

Vierailija
8/33 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 14:50"]

Miksi ylipäätään pitää alkoholia tarjota? Ai niin, siksi että ollaan Suomessa, juoppojen maassa. Juhla ei ole juhla ilman alkoholia.

[/quote]

Voi taivas... :D

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=pearl+clutcher

tunnistat varmaan itsesi tuosta määritelmästä. 

Vierailija
9/33 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 14:25"]

Kuinka paljon pitäisi varata kuohuviiniä? Riittääkö 3 kuoharia ja 2 punkkua. Ruoan tarjoan myös. Emme ryyppää vaan humallutaan sivistyneesti. ;)

[/quote]Hanki vaikka 10 pulloa, eihän niitä kaikkia tervitse juoda:)

Vierailija
10/33 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 14:32"]

Meillä meni samalla ihmismäärällä 8 pulloa viiniä, klo 19-02... Sivistynyttä humaltumista!

[/quote]

2 pulloa per henkilö!! huh, melkoinen määrä yhteen iltaan. Tapahtuuko tuota useinkin?

Vierailija
11/33 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asutte? Tuun kylään

Vierailija
12/33 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tapahdu usein. Viimeksi tällä porukalla treffattiin 3 vuotta sitten.
Minäkin olen sitä mieltä, että juoma ei saa loppua kesken. Kaikkea taas ei rarvitse juoda mitä kaapissa on.

@32 Kymenlaaksossa iltaa vietämme. ;)

Vierailija
13/33 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni samalla ihmismäärällä 8 pulloa viiniä, klo 19-02... Sivistynyttä humaltumista!

Vierailija
14/33 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatikko kaljaa per nenä ja isopullo viinaa +jotain lantrinkia.

Vierailija
15/33 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tyrmäystippojen määrästä ja tavoitteista. Kaada vettä mukiin ja sano, että siinä on viinaa. Ensimmäiset oksentelevat pian.

Vierailija
16/33 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haanki noitten lsiäksi vielä jotain jälkkärijuomaa, vaikkapa likööriä tai tarvikkeet johonkin minttukaakakoon tai xantekaakaoon, tai irish coffeen. (Pari/juoja)

Vierailija
17/33 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrmäystipat jätän väliin, mutta taidan hakea varmuuden vuoksi pari pulloa lisää viiniä.

Vierailija
18/33 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä mutta eihän se haittaa jos on vielä jemmassa jotain. Mieluummin reilusti kuin että loppuu kesken :) 

Vierailija
19/33 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menis myöskin noin 8 pulloa viiniä. Ollaan entisiä teekkareita...

Vierailija
20/33 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 14:36"]

Tyrmäystipat jätän väliin, mutta taidan hakea varmuuden vuoksi pari pulloa lisää viiniä.

[/quote]

Ne tulee kuitenkin juotua joskus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän