Popsitko kipulääkkeitä kuin karkkia?
Ei kannattaisi. Tulehduskipulääkkeet ovat vaarallisia:
Kommentit (10)
En minä ainakaan jaksa, kyllä ne särkylääkkeet särkyyn on tarkoitettu.
En todellakaan, vasta viimeisessä hädässä. Päänsärkykin on yleensä siitä johtuvaa että niska ja yläselkä on jumissa, siihen ei auta kuin hieronta että veri alkaa kiertää.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 14:34"]En minä ainakaan jaksa, kyllä ne särkylääkkeet särkyyn on tarkoitettu.
[/quote]
Sitten ei pidä itkeä kun saa kestää seuraukset.
Ennen synnytettiinkin ilman kipulääkkeitä. Nykynaiset ei kestä edes päänsärkyä.
Minä kyllä synnytin ilman kipulääkitystä, päänsärkyyn sellaisen otan.
Tästä väännän tasaisesti kättä kipupolilääkärini kanssa. Hänen mielestään minun pitäisi syödä siihen tähän ja tuohon kipuun lääkkeitä, minä olen sitä mieltä että syön vasta kun toimintakykyni kipujen takia laskee lähelle nollaa. Jos kaikkiin pikkukipuihin söisin niin saisin syödä kourallisen päivässä niitä.
Minä kyllä uskoisin sitä lääkäriä. Mtä järkeä juosta jollain kipupolilla ja kuitenkin sooloilla oman lääkityksensä kanssa?
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 14:36"]En todellakaan, vasta viimeisessä hädässä. Päänsärkykin on yleensä siitä johtuvaa että niska ja yläselkä on jumissa, siihen ei auta kuin hieronta että veri alkaa kiertää.
[/quote]
Pahaan jumiin auttaa myös ihan burana-panadol yhdiste akuuttiin vaiheeseen. Ne pikkusen rentouttaa ja auttaa kipuun.