Millainen rahasumma helpottaisi sinun tämän hetkistä tilannettasi?
Kommentit (37)
Nyt riittäisi 500€. Saisin sillä mukavat joululahjat pienille läheisille ja itselleni kunnon talvivaatteet ja erityisesti kunnolliset kengät.
Miljoonalla varmasti eläisin ihan mukavasti loppuelämäni ja voisin lopettaa paskaduunissa kituuttamisen.
Ööö, mihin te ihmiset koette tarvitsevanne noin älyttömiä määriä rahaa? Todennäköisesti teillä monilla on kuitenkin ihan kohtuulliset tulot. En ymmärrä miksei joillekin monta tonnia kuussa tienaavillekaan mikään riitä, kun me monet ihan työssä käyvätkin joudutaan elämään vain muutamalla satasella kuussa.
Kun nyt saisin edes hampaat hoidettua kuntoon niin olisin onneni kukkuloilla.
500k€, hanskat lentäisi tiskiin samantien loppuelämäksi.
En ole hirveän vaikeassa tilanteessa. Aloittaisin jo nyt uuden asunnon etsimisen (hintaluokka n. 200k euroa) jos säästötilini saldo olisi 5-6 tuhatta korkeampi, ja yrittäisin eri hintaluokkaa jos olisin noin 100 tuhatta rikkaampi.
Elämäni ei hirveästi muuttuisi kummassakaan tapauksessa, kun joka tapauksessa säästäisin ja valmistautuisin seuraavaa asuntoa varten. Pienempiä juttuja varten en raaskisi vaihtaa kulutustottumuksiani, eli mikään summa ei muuttaisi/"helpottaisi" elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Ööö, mihin te ihmiset koette tarvitsevanne noin älyttömiä määriä rahaa? Todennäköisesti teillä monilla on kuitenkin ihan kohtuulliset tulot. En ymmärrä miksei joillekin monta tonnia kuussa tienaavillekaan mikään riitä, kun me monet ihan työssä käyvätkin joudutaan elämään vain muutamalla satasella kuussa.
Kukaan ei ollut näitä rahoja valtion kassasta lainaamassa...vain kysyttiin yleisesti mikä helpottaisi. Kyllä se kohtuulliset tulotkin omaava stressaa velkojen takaisinmaksua ja nekin on saattanut tulla esim. erossa tms. t. se joka oli joitakin tonneja vailla ei miljoonaa :D ja saa sitä miljoonaakin toivoa
300 000€. Saisin velat maksettua ja käytettyä kaikki sen maksuun menevät tulot itseeni / perheeseeni.
Mulla myös 10.000. Saisin velat pois ja jäisi vielä jotain hammaslääkäriin ja uuteen sohvaan, sekä lomamatkaan.
10 000 euroa.
Aion tehdä ensi vuonna keittiöremontin ja oon laittanut sivuun 200 e kk.
Kaapit piirretty, kaikki suunniteltu. Rahat puuttuu.
Harmi, kun keittiöfirmojan osamaksut ovat niin korkeita.
4 vuotta pitää säästää.
500 euroa tulisi juuri nyt kipeästi tarpeeseen.
3 000 eurolla saisin loput opintolainasta maksettua.
Muuten olen ihan tyytyväinen.
Ei minulla ole mitään "tilannetta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ollut näitä rahoja valtion kassasta lainaamassa...vain kysyttiin yleisesti mikä helpottaisi. Kyllä se kohtuulliset tulotkin omaava stressaa velkojen takaisinmaksua ja nekin on saattanut tulla esim. erossa tms. t. se joka oli joitakin tonneja vailla ei miljoonaa :D ja saa sitä miljoonaakin toivoa
No en minäkään ole koskaan sossun luukulla ollut, ihan työssä olen käynyt koko aikuiselämäni 16-vuotiaasta asti ja aina maksanut itse ja yksin asuntolainani, autoni ja kaiken. Noh, kai sitten vaan on vaikeaa ymmrtää parempituloisten ongelmia.
10 miljoonaa. Jakaisin perheelle ja lopettaisin heti ahdistavan paska duunin. Voisin tehdä mieluisaa työtä loppuelämän, eli kirjoittaa, kirjoittaa ja kirjoittaa. All work and no play makes Jack a dull boy.
200 000 saisi kaikki lainat maksettua ja tehtyä kotiin pientä remppaa. Helpottaisi kun saisi asumiskuluiksi pelkän vastikkeen.