Inhoan nenäpäivää
Teennäistä höttöä. Ja Sohvaperunat jäi pois sen takia! En hyväksy!
Kommentit (18)
Jokainen maksaa myös Ylen veroa. Siitä vastineeksi saamme katsoa livenä rahan keräystä.
ei sohvaperunat sen takia jäänyt pois!
Nenäpäivä oli ykkösellä,kakkoselta tuli elokuva! Ja sieltä sohvaperunat tulee!
Mutta miksi sohvaperunoita ei näytetty?!! Kauhea kiire saunasta niitä katsomaan, eikä tullutkaan.
Kenen keksintö edes kerätä rahaa nälänhätään?
Onneks huomenna on vuoden harmain päivä. Siinä ainakin rahoille saa jonkinlaista vastinetta eikä tarvii feikata, että on kivaa.
Mä laitoin kyl. Maailman lapsille.
En katsonut. Leivoin korvapuusteja.
Av-mammoja ärsyttää, kun eivät saa hyväntekeväisyysrahoja.
Emma K. kirjoitti:
Muistamme Japanin, muistamme Saksan toisen maailmansodan jälkeen. Molemmat maat oli pommitettu "kivikaudelle" .
Mutta, mutta, he, saksalaiset ja japanilaiset alkoivat tehdä jotain parantaakseen oloaan.
Eivät jääneet ihmettelemään ja odottamaan ikuista apua muualta.
Pitääkö ikuisesti jakaa rahaa maille, tai maiden diktaattoreille, joissa ei tehdä muuta kuin lisää lapsia. Ja odotetaan lisää rahaa. Mutta itse ei välitetä tehdä mitään.
Euroopassa oli ja on vettä ihan hyvin. Afrikassa ei ole. Siellä on kuivaa. Yllätyitkö?
Miten täällä on näin kylmää porukkaa?
Emma K. kirjoitti:
Muistamme Japanin, muistamme Saksan toisen maailmansodan jälkeen. Molemmat maat oli pommitettu "kivikaudelle" .
Mutta, mutta, he, saksalaiset ja japanilaiset alkoivat tehdä jotain parantaakseen oloaan.
Eivät jääneet ihmettelemään ja odottamaan ikuista apua muualta.
Pitääkö ikuisesti jakaa rahaa maille, tai maiden diktaattoreille, joissa ei tehdä muuta kuin lisää lapsia. Ja odotetaan lisää rahaa. Mutta itse ei välitetä tehdä mitään.
Japani ja Saksa ihan itse päättivät tuhota kaiken sotaan ryhtyessään. Afrikka taas ryöstettiin ja orjuutettiin eurooppalaisten toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Oma terveydenhoito on rappiolla niin että sairaat ja vanhukset jätetään hoitamatta Suomessa ja ulkoimaille pitää lapata rahaa olan takaa kun ei siellä käytetä ehkäisyä.
Suomalaisten köyhien pitäisi mennä kalliisiin yksityisiin jotta jotain hoitoa saisi.
Vituttaa jo joka tanssi ohjelmien välissä nämä rahan kerjäys ohjelmat kun pitää laulaa ja tanssia että saadaan kerättyä johonkin kohteeseen rahaa. Ja pilataan koko ohjelma jollain syöpä itku jutuilla kun verovaroilla ei enää syöpiäkään hoideta vaan pitää kerjätä erilaisilla keräyksillä rahaa niin ei hyvää päivää. Ulkomaillekko meidän kaikki sairaiden hoitoon varatut varat syydetään.
Ei kukaan sinne pakota lahjoittamaan. Rauhoitu.
Älkää kuunnelko palstan ankeuttajia, vaan lahjoittakaa ja auttakaa! ❤️
Vierailija kirjoitti:
Mä laitoin kyl. Maailman lapsille.
Kiitos, kun autat
TV:stä tulee 90 % pelkkää aivosoluja tuhoavaa roskaa. Nenäpäivän kuitenkin katson ja lahjoitan. Ehkä palstalaiset mieluummin katsovat reality-sarjoja, temppareita tms..
Tänään kaupassa käydessäni kaupan ovella seisoi jokin n. 60 v. tantta lipas kourassaan. Toivotti minulle hyvää päivää ja kysyi olisiko minulla halua auttaa maailman lapsia?
Olen 41 v. mies ja palvelin Ranskan Muukalaislegioonassa 10 vuotta, niinä vuosina näin enemmän kuin tarpeeksi ihmisten julmuudesta. Olkoon kuka mitä tahansa mieltä Legioonasta, niin me teimme tehtävämme miten käskettiin. Legioona ensin, muut sitten. Naiset ja lapset sen jälkeen, täysin ymmärrettävää. Tekisin kaiken aivan samalla lailla kuin silloin, palvelustoverit aina ensin.
Lapsia ja naisia näin kuolevan palvelusvuosieni aikana sadottain, suurin osa heistä kuoli nälkään. Ei länsimaissa ihmisten hätä esim. Afrikassa kiinnosta, eikä kiinnosta minuakaan.
Kehitysavusta suurin osa menee korruptioon, edelleen. Suomen pitäisi lopettaa kehitysapu kokonaan, nekin rahat voisi käyttää oman kansan, eli meidän suomalaisten hyvinvointiin. Suomi ja suomalaiset ensin, Afrikkaan ja Lähi-Itään on täysin järjetöntä antaa rahaa mihinkään, 99% menee paikallisten viranomaisten taskuihin.
Jokainen vauva ja vaari maksaa jo 200€ veroistaan kehitysapua. Miksi ketään maksaisi lisää?