Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikuttaako käsikauppa melatoniin 1mg mitenkään nukahtamiseen?

Vierailija
30.01.2015 |

Kokemuksia?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa, mutta yleensä otan 2-5

Vierailija
2/15 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yksi riittää täydelliseen simahtamiseen. En meinannut aluksi uskoa kuinka tehokasta lääke oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1mg ei.

Vierailija
4/15 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle on auttanu hyvin apteekista ostettu 1mg melatoniini joka liukenee suuhun (nopeampi vaikutus). Yks riittää mut joskus joutuu ottaa kaks. Suosittelen!

Vierailija
5/15 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin auttaa, pahimpaan unettomuuteen otin 3kpl ja sitten kun saan muutaman yön nukuttua, niin riittää yksi.

Vierailija
6/15 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan 3mg eli kolme kappaletta joka ilta. Sen teho paranee, kun on käyttänyt jonkin aikaa ja unirytmi alkaa löytyä. Kannattaa tehdä ensin kaikki iltatoimet, suihkut ja muut ja asettua sitten levolle vaikka kirjan kanssa makuuhuoneen rauhaan. Uni alkaa minulla hiipiä noin 45min paikkeilla. Silloin ei kannata enää nousta ylös pissallekaan, muuten kyllä virkistyy. Hyvin kevyesti unettaa, ei mitenkään "kopsauta tajua kankaalle".

Vierailija
7/15 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei milligramma tee ainakaan mulle mitään. Kävin tällä viikolla työterveydessä ja lääkäri sanoi ihan suoraan, että vasta 5-10 milligrammaa alkaa olemaan monelle riittävästi.

Vierailija
8/15 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa 1mg todella hyvin. Jopa silloin kun surffailen pädillä sängyssä, vaikka sen valo vähentää luontaista melatoniinin eritystä ja siten hankaloittaa nukahtamista. Ennen valvoin kahteen asti yöllä kun ei tullut uni, mutta nyt uni meinaa tulla kuin väkisin parin tunnin kuluessa viimeistään. Mulla unettomuuden syynä ovat imetyshormonit, joten voi toimia paremmin kuin esim. stressistä johtavassa unettomuudessa.

Vierailija
9/15 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa, otan 1-5 kpl illassa sen mukaan miten ahdistunut/stressaantunut olen. Mutta pitää siis rauhoittaa oloa muutenkin samalla kun ottaa tuon, katsoa siis telkkaria (mulle vain positiivisia ohjelmia), tehdä sudokuja tai lukea kirjaa. Alle tunnissa alkaa nukuttaa selvästi ja on helppo nukahtaa, kun menee sänkyyn. Käytän ympäri vuoden.

Vierailija
10/15 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua auttoi. 45min pillerin oton jälkeen ei enää silmät pysyny auki. Nukuin hyvin 7-8h, herätessä olin ahdistunut ja se loppui kun nousin ylös sängystä. Ahdistus tuntui niin ikävältä, etten enää ole ottanut pilleriä.

Vierailija
11/15 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otat niitä viisi kpl niin joo.

Onneksi meren takaa saa ruokakaupasta 5mg tabletteja halvemmalla kuin Suomesta 1mg. Meitä riistetään.

Vierailija
12/15 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa! Otan iltatoimien yhteydessä 1-5 tablettia ja painelen sänkyyn kirjan kanssa. Hyvin nukuttaa. Ennen melatoniinia pyörin sängyssä aamuyöhön.

Vierailija
13/15 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla melatoniini ei auta nukahtamiseen yhtään, vaikka väsyttääkin voimakkaasti. Makaan sitten vaan valveilla sängyssä kuolemanväsyneenä. Väsymys valitettavasti jatkuu seuraavana päivänäkin, joten minulle täysin sopimaton lääke. Ei nukuta mutta aiheuttaa normaalia voimakkaamman päiväväsymyksen.

Vierailija
14/15 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi 2 mg unettomuuteen, mutta toki piti käydä läpi (ja muuttaa) niitä unettomuutta aiheuttavia tekijöitä myös. Melatoniiniin myös tottuu, eli pidempään käytettynä teho lakkaa!

Vierailija
15/15 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi nukahtamiseen, mutta aamulla herätessä oli ihan älyttömän tokkurainen olo. Siis sellainen ihan kuin olisin jossain huumepöhnässä. Lisäksi olin äkäinen koko loppupäivän. Tuon jälkeen en ole käyttänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi