Pidättekö jossain huoneessa valot päällä koko yön?
Itse pidän koska yöllä herätessä on mukavaa nähdä mihin astuu.
Kommentit (25)
Luulen, että jääkaapissa on. Mutta en ole pystynyt tarkistamaan.
Ap pitää eläimiä, lapsia ja tavaroita lattioilla?
Ei ole valoja, mutta ehkä pitäisi kun lapsi on alkanut pelätä pimeää.
Kyllä, pidän kaikissa huoneissa valot päällä koko ajan. Teen ilmastovastaista työtä.
Meillä palaa tietyt valaisimet 24/7. Ikinä ei ole ihan pimeätä.
Eteisessä. Kenenkään ei tartte kompuroida vessaan pimeässä.
Himmennän makuuhuoneen valon, en sammuta kokonaan.
Meillä on portaikossa valo, kun eteisen valo on kirkas kuin aurinko, niin ei halua sitä heti aamusta sytyttää, mutta ei täällä muuten näe kulkea.
No en todellakaan pidä. Päinvastoin meillä on pimennysverhot, vävaikka asumme lähes maalla. Lattioilla ei ole yhtään mitään ylimääräistä, joten joka paikkaan voi astua huoletta ja meillä kaikki tykkäävät täysin pimeästä. Edes pieninä lapset eivät halunneet mitään pistorasiaan laitettavia yövaloja, vaan kävivät nyppimässä ne irti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
En tarvitse valoja, kun menen vessaan. Mutta alakerrassa on päällä jotain pieniä jouluvaloja, jossa sattuis tulemaan asiaa. Koira voi olla kyllä lattialla, mutta kokeilen jalalla tietä, kun menen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Koska yö ei ole pimeä päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
En saa nukuttua kunnolla täysin pimeässä. Sain nuorempana paniikkikohtauksia öisin, saattaa johtaa sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Punaisin kasvoin, mustin käsin, valkoisin silmin, keltajaloin.
Lapset pelkää pimeää niin pidän joka huoneessa jotain yövaloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Minä ainakin haluan nukkua mahdollisimman pimeässä makuuhuoneessa. Kun ilta pimenee eikä ulkoa tule enää luonnonvaloa, niin vedän vaaleiden rullaverhojen eteen vielä pitkät siniset verhot. Yöllä ainoa valonlähde on oikeastaan kelloradiosta punaisena hohtava kellon aika, joka on pääni takana.
Yläkerran vessassa on valo, toinen lapsista pelkää pimeää, näin hän saa itse käytyä vessassa yöllä, eikä huuda meitä apuun. Vanhempien makuuhuone on alakerrassa siellä on säkkipimeää.
Mää nään mihin astun vaikka on pimeetä