En käsitä abortinvastustajia
Abortissa harvemmin tapetaan mitään elävää. Eikä se abortoitava alkio/sikiö ole elävää nähnytkään, saati sitten tietoinen elämästään sen enempää kuin pakastekalkkunakaan.
Ja te, jotka kitisette, että se sydän sykkii alusta asti. Elämiseen tarvitaan aika paljon muutakin, kuin sydän, joka sykkii. Esimerkiksi toimivat aivot ovat aika tärkeät elämisen kannalta.
Kommentit (229)
No vittu vastatkaa, älkääkä vain alapeukuttako! Vai ETTEKÖ TE OSAA AJATELLA? Haluaisin nyt ajatuksia vastustajilta tuohon lapsirakas-teemaan liittyen. Tai lasten inhoon. Onko täällä kettän abortinvastustajaa, joka inhoaa lapsia? Peukku ylös, jos on, ja silti pitäisit lapset vaikeassa elämäntilanteessa, johon et lasta haluaisi.
Tämä lääkärin(?) kanta on ainoa järkevä. Itse tulin suunnitellusti raskaaksi ja raskaus laukaisi niin vakavat mielenterveysongelmat, että monen tuskaisen viikon ja usean eri lääkärin kanssa keskustelimme siihen tulokseen, että keskeytys olisi molempien kannalta parempi. Itse olisin raskauden jatkuessa tod.näk.tehnyt itsemurhan. Koskaan en olisi uskonut joutuvani aborttia tekemään. Olen siitä todella surullinen niin pahoillani syntymättömän lapsen puolesta, enkä pysty antamaan sitä itselleni anteeksi, mutta olen varma, että suurimmalle osalle naisista aborttipäätös on elämän vaikein ja raskain.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:03"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 07:40"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 07:37"][quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 07:09"]Puhumattakaan siitä, että jokainen lapsi ansaitsee syntyä toivottuna. [/quote] Tuota asiaa voi miettiä ennen raskaaksi tuloa. Sikiö kun ei ilmesty tyhjästä. [/quote] Saakelin tekopyhä pässinpää. Joskus sattuu käymään vahinkoja. Joojoo, ei ole pakko panna, mutta kun elämä ei mene aina niin kuin suunnittelee.
[/quote]
Reaktiosta päätellen vastaaja on tehnyt abortin ja katuu sitä :( Abortti muuten usein vaikuttaa tekijän psyykkeeseen.
Abortissa tapetaan elävää, siitä ei pääse mihinkään.
[/quote]
Niin hyttysenkin tapossa. :( Siitä ei vaan pääse mihinkään. :(
[/quote]
Totta, siinäkin tapetaan elävää. Jokainen tietenkin arvottaa viimekädessä itse, milloin pitää tappamista oikeutettuna.
Minä en käsitä tätä agressiviisuutta aborttimyönteisillä.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 00:46"]
[/quote]
Ai heillä?!! :D
Mä en käsitä abortinvastustajilla. Eihän asia edes heille kuulu. Pitäkää huolta siitä, että ette itse abortoi, se riittää.
Yhtä asiaa en abortinvastustajat ole koskaan ymmärtänyt, miksi teitä kiinnostaa syntyykö joku jota ette ikinä todennäköisesti tule tapaamaan tai joka ei todennäköisesti tule tekemään mitään merkittävää? Miksi teitä kiinnostaa onko teille tuntematon ihminen elävä vai kuollut?
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 00:50"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 00:46"]
[/quote]
Ai heillä?!! :D
Mä en käsitä abortinvastustajilla. Eihän asia edes heille kuulu. Pitäkää huolta siitä, että ette itse abortoi, se riittää.
[/quote]
Kuka ketjun aloitti. Kuka provosoinnin aloitti?
Mua kiinnostaisi seurata, miten käy, jos abortinvastustajalla pettäisi ehkäisy, ja hän pääsisi kokeilemaan miltä asia tuntuu käytännössä. Ja tietty jossain todella vaikeassa elämänvaiheessa, eihän se muuten mikään haaste olisi. Ja mielellään vielä sit sellaiselta vastustajalta, joka ei halua lapsia ollenkaan, eli velalta ehkäisy pettäisi. Vai voiko vela olla abortinvastustaja? Siis sellainen ehdoton hard core -vela, joka on lapseton, koska esim. inhoaa lapsia?
Koska mä jotenkin kuvittelen, että abortinvastustajat rakastavat lapsia ja vauvoja eivätkä osaa kuvitellakaan, että joku ei rakasta. Siksi en tiedä, voiko vauvan vastaanottaminen (tai synnyttäminen, mutta antaminen adoptioon) oikeasti ikinä olla vastustajalle mahdotonta?
Vastatkaapa!