Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BB:n blondit, koskahan kupla puhkeaa?

Vierailija
09.09.2006 |

Noista tytöistä kumpikaan ei ole aitoja vetyperoksidiblondeja, joten taitavat käyttää samaa väriainetta.



Jos (ja toivottavasti, ihan viihteen vuoksi) pysyvät talossa pitkäänkin, alkaa juurikasvu näkyä. Eli heidän on pakko värjätä moppinsa. Tai jos heillä onkin hiuslisäkkeet, eihän nekään ilman hoitoa kauaa säily hyvän näköisinä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveet hamput, etenkin Heidillä.

Vierailija
2/20 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna jotkut (Kathy?) värjäsivät talossa hiuksiaan, muistaako kukaan ketkä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllähän blondipimut aika paljon pipoja käyttävät.

Vierailija
4/20 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos jäi minulta huomaamatta, hirveät listat noita tavaroita.

Vierailija
5/20 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ison rastin piirtäisin seinään jos mieheni kävisi heihin kuumana! Onhan se toki mahdollista, hmm..... ;)



ap

Vierailija
6/20 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän takia kumpikaan ei ottanut hiusväriä mukaan?? Heidillä ainakin on ihan selkeästi päältä omat hiukset eri väriset (valkoisemmat) kuin muuten nämä pidennykset. Heidillä ei kyllä kovin nätit ole nuo omat hiukset tuossa, huomaa selvemmin että on pidennykset ottanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

=D eehehhee....se on niin ISO city se Simo...öhhöhööhöö..halvat on hullulla huvit=)

Vierailija
8/20 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi esim. ei tiennyt mitä tarkoittaa stetoskooppi *reps*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuo stetoskooppi-juttu selvis?

Vierailija
10/20 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Heidi skippasi ja sanoi, ettei tiedä mitä se tarkoittaa =) Muitakin sanoja oli, mitä ei tiennyt, mutta en kuullut mitä ne sitten olivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eikö siellä ole kuiskiminen kielletty?

Vierailija
12/20 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Heidi esim. ei tiennyt mitä tarkoittaa stetoskooppi *reps*

siis apua....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


=D eehehhee....se on niin ISO city se Simo...öhhöhööhöö..halvat on hullulla huvit=)

Vierailija
14/20 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mä tiedän, mä tiedän! Tiätsä niinku siis, tiätsä?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


mutta eikö siellä ole kuiskiminen kielletty?

Ja osa kuiskasi vähän kovemmin niin että se kuului mikkiin.

Vierailija
16/20 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heidillä taas on sellaiset sinettipidennykset, nekin näkyy välillä. ja tosi huonoon kuntoon on tyttöjen lisätukat kyllä menneet noin pienes ajassa...

Vierailija
17/20 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on blondi ja ruskeat väripiilarit. Sitten ihon väri on ihan kummallinen - oranssi. Muuten kyllä ihan nätti tyttö. Vähän tyhmältä tosin vaikuttaa, mutta ei kai se kovin ihme ole - kuka fiksu ylipäänsä lähtis tollasen ohjelmaan?

Vierailija
18/20 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Heidi puhuu suhteellisen köyhää suomenkieltä. Äidinkielen opettajat varmaasnki huvittelevat kännispäissään katsomalla Big Brotheria...Jos ovat tarpeeksi vahvoja sitä tekstiä kuuntelemaan.



Heidi, Sari ja Ari kaikkein ihanimmat/kamalimmat. Oikeesti, tiätsä? Niinku silleen, oikeesti! Mullon niinku oikeesti uhan semmonen olo, että tiätsä niinku silleen? Kyl sää tiiät.





Eiiiiiiihhhhhhh....

Vierailija
19/20 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä, että Heidi on vähän liian tehdyn näköinen ts ei aito miltään osin. Iho on solariumis käynnin jäljiltä oranssi, jatkotukka tosi ilmeinen ja silmät liian tummat vaaleaan tukkaan ja muuhun nähden.



Mutta kukapa meistä aito oliskaan. Kaikilla kuitenkin hiusvärit ja meikit sun muut.



Sitä poikakaverisekoilua, että onko vai ei, en käsitä. Hyvin pitäisi säännöt kuitenkin olla selvillä..

Vierailija
20/20 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Minä taas ihmettelen BB:n antamaa rangaistusta tuosta poikakaverijutusta!



Voihan sitä olla sinkku, mutta henkisesti varattu. Jos suhde jäi siihen vaiheeseen, että ei se ei ehtinyt vakiintua, mutta ei olla erottukaan...kesken, kehittelyvaiheeseen.



26