Haluan perustaa hippiyhteisön! Kuka lähtee mukaan??
Rock, rauha, rakkaus!♥ Yhteisössä aika kuiluisi rakastellen, pilveä poltellen ja psykeä kuunnellen. Välillä joku valmistaisi dyykattua vegeruokaa. Idea on vielä kehittelyvaiheessa, joten kehitysideoita voi heitellä vapaasti.
Kommentit (57)
Eikö tulisi aika kylmä Suomen oloissa? Kyllä mua psyke ja rauha kiinnostaa, mutta rakastella haluisin vain oman miehen kanssa kaksistaan omassa yksityisyydessä.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 23:19"]Mä von lähteä, jos kissatkin saa tulla.
[/quote]
Sama! :)
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 23:19"]
Mä von lähteä, jos kissatkin saa tulla.
[/quote]
Saa tulla. :) Kaikki elollinen on tervetullutta. Materian suhteen tultaisiin tekemään rajoitteita. Tervetuloa! Vaihdetaan jossain välissä yhteystietoja.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 23:20"]
Eikö tulisi aika kylmä Suomen oloissa? Kyllä mua psyke ja rauha kiinnostaa, mutta rakastella haluisin vain oman miehen kanssa kaksistaan omassa yksityisyydessä.
[/quote]
Vuokrataan porukassa sossun tuilla vaikkapa joku vanha koulu.. ei tartte ulkoilmassa olla vuoden ympäri.
Yhteisössä kaikki olisi yhteistä, joten et voi omistaa miestäsi tai mies sinua. Sopeudu ajatukseen. ap
Muuten hyvä idea, mutta huumeet ja toi psyken kuuntelu ei nappaa. Mutta kaikkea hyvää valitsemallesi tielle.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 23:21"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 23:19"]Mä von lähteä, jos kissatkin saa tulla. [/quote] Sama! :)
[/quote]
Kaikki ovat tervetulleita! Tarvittaessa hankitaan käyttöön vaikka kokonainen kylä. ap
No huh, huh av-palstalaisten hippikommuuni :0...
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 23:24"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 23:20"]
[/quote]
Vuokrataan porukassa sossun tuilla vaikkapa joku vanha koulu.. ei tartte ulkoilmassa olla vuoden ympäri.
Yhteisössä kaikki olisi yhteistä, joten et voi omistaa miestäsi tai mies sinua. Sopeudu ajatukseen. ap
[/quote]
Tulisi huono omatunto, kun ei tee sossun tukien eteen mitään. Sehän on silloin yhteiskuntaan osallistumista eikä todellista hippielämää. En taida lähteä mukaan. Ja miehen haluan pitää itselläni enkä halua muiden miehiä. Miestäkään tuskin innostaa ajatus. Onnea teille kuitenkin!
Mä voisin lähteä, jos osallistujat ovat jotain muuta, kuin vastaavissa virityksissä usein majailevat rämemajavatakkutukat. :)
Kommuuniin, jossa käytetään päihteitä ja nussitaan lähden mukaan. Kissat, sossut, kaikki huovutukseen liittyvä, ajamattomat karvat, unisiepparit seinillä jne. voitaisiin kyllä puolestani unohtaa. Kunnon fyysinen työ saa nussimisenkin tuntumaan paremmalta.
Entä kovat aineet? Kai lsd olis kans käytössä?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 23:41"]
Entä kovat aineet? Kai lsd olis kans käytössä?
[/quote]
Vahvoja huumeita ei sallittaisi, sorry.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 23:44"]
Onko pakko rakastella?
[/quote]
Kukaan ei pakota mihinkään. Eletään vapaata kukkaiselämää. :) ap
Pelkästäänkä dyykattua ruokaa?
Miten maksetaan tälläinen vuokra?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 23:54"]
Pelkästäänkä dyykattua ruokaa? Miten maksetaan tälläinen vuokra?
[/quote]
Ruoka dyykataan ympäristö- ja säästösyistä. Vuokraan haetaan tuet Kelasta ja sossusta.ap
Ilmoitettu asiattomaksi. T Varamode
Mä von lähteä, jos kissatkin saa tulla.