Ero tulossa!! Vituttaa mihensukulaiset!!!!
Päädyttiin siis eroon miehen kanssa, koska meillä ei mitään ihmeempää riitaa ole, päätimme keskenämme jakaa omaisuuden miten parhaaksi näemme.
Emme ole koskaan puhuneet raha-asioistamme ulkopuolisille ja nyt sain kuulla että miehen äiti on esimerkiksi jutellut pitkin kyllä kuinka minä "kynin" hänen poikansa putipuhtaaksi ja pakotan hänet muuttamaan yksiöön, edecs sänkyä en anna mukaan.
Miehen sisko oli päivitellyt kaveriporukassa että tarvinee opastaa X :n (veljensä) pitämään puoliaan, koska "se ahne akka omii kaikki arvotavarat"
Näin siis puhuvat ihmiset jotka eivät tiedä meidän tilanteesta yhtään mitään!! Mies oli hirveän pahoillaan heidän käytöksestään ja lupasi selvittää asian heille.
nyt tilanne jatkuu samanlaisena, minua haukutaan jo kaupan lihatiskilläkin. Voiko tälläisestä nostaa kunnianloukkaus syytteen? Vituttaa kun kuulen heidän puheitaan jo jokapaikasta (tuttavat päivittelevät mulle heidän käytöstään )
Kommentit (22)
Missä tuossa on se kunnianloukkaus?
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 08:04"]
Kyllähän tuo irtain omaisuus osituksessa huomioidaan. Kaiken uuteen ostaminen on todella kallista kun toiselle jää yhdessä ostettu omaisuus. Ap "maksaa" siis tuossa ositusvaiheessa tasingon irtaimistosta kuten kuuluukin. Ei kai tuossa mitään ihmeellistä ole.
[/quote]
Mutta voihan olla, että on sovittu jotain epäreilua.