Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ero tulossa!! Vituttaa mihensukulaiset!!!!

Vierailija
29.01.2015 |

Päädyttiin siis eroon miehen kanssa, koska meillä ei mitään ihmeempää riitaa ole, päätimme keskenämme jakaa omaisuuden miten parhaaksi näemme. 

Emme ole koskaan puhuneet raha-asioistamme ulkopuolisille ja nyt sain kuulla että miehen äiti on esimerkiksi jutellut pitkin kyllä kuinka minä "kynin" hänen poikansa putipuhtaaksi ja pakotan hänet muuttamaan yksiöön, edecs sänkyä en anna mukaan.

Miehen sisko oli päivitellyt kaveriporukassa että tarvinee opastaa X :n (veljensä) pitämään puoliaan, koska "se ahne akka omii kaikki arvotavarat"

Näin siis puhuvat ihmiset jotka eivät tiedä meidän tilanteesta yhtään mitään!! Mies oli hirveän pahoillaan heidän käytöksestään ja lupasi selvittää asian heille.

nyt tilanne jatkuu samanlaisena, minua haukutaan jo kaupan lihatiskilläkin. Voiko tälläisestä nostaa kunnianloukkaus syytteen? Vituttaa kun kuulen heidän puheitaan jo jokapaikasta (tuttavat päivittelevät mulle heidän käytöstään )

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Ole tyytyväinen, että pääset mokomista eroon ja miehessä on asennetta pitämään sun puolta. :)

Vierailija
2/22 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:49"]

Missä tuossa on se kunnianloukkaus?

[/quote]

Saattaa ollakin. ei ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Siis haukkuvat minua ympärikylää, vääristelevät asioita, levittävät yksityisiä asioitani (omaisuus)

ap

Vierailija
4/22 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka helvatan pieni tuppukylä teillä on, kun kaupan lihatiskilläkin sun asias tiedetään? Minun kaupassani ei ole ketään, joka tietäisi edes parisuhdestatustani, saati osoitettani, nimeäni (jollei ole kassa pankkikortin käytöstä vuonna Z nähnyt)...

Vierailija
5/22 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa pirullista porukkaa. Neuvoisin kuitenkin jättämään jutut huomioimatta. Tiedän, että on vaikeaa, mutta ei ne ikuisesti jaksa jauhaa paskaa. Sinulla on sentään hyvät välit exääsi ja jos hän ei komppaa niitä sukulaisiaan, niin eikohän ne juorut lopu aika pian. Tai voithan alkaa itse samanlaisesksi. En suosittele, mutta toisaalta, jos olet jo v-maisen akan maineessa, niin voihan niitä saappaita yrittää täyttääkin.

Vierailija
6/22 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:57"]

[/quote]

Siis haukkuvat minua ympärikylää, vääristelevät asioita, levittävät yksityisiä asioitani (omaisuus)

ap

[/quote]

Tuo ei vielä täytä kunnianloukkauksen kriteerejä. Sinun on hankala osoittaa, että et ole ahne.

Vierailija
7/22 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 23:03"]

[/quote]

ap

[/quote]

Tuo ei vielä täytä kunnianloukkauksen kriteerejä. Sinun on hankala osoittaa, että et ole ahne.

[/quote]

Vaikka ei täyttäisikään kriteerejä minusta ap:n kannattaisi tehdä rikosilmoitus. Ei tuo muuten lopu.

Vierailija
8/22 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi olisi takuulla ihan samalainen tyttärensä kanssa jos meillä ero tulisi!

Vierailija
9/22 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 23:00"]

Kuinka helvatan pieni tuppukylä teillä on, kun kaupan lihatiskilläkin sun asias tiedetään? Minun kaupassani ei ole ketään, joka tietäisi edes parisuhdestatustani, saati osoitettani, nimeäni (jollei ole kassa pankkikortin käytöstä vuonna Z nähnyt)...

[/quote]

Niin... Ajatella, Suomessa on myös pieniä kyliä.

Vierailija
10/22 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 23:23"]

Mun anoppi olisi takuulla ihan samalainen tyttärensä kanssa jos meillä ero tulisi!

[/quote] 

Ihmettelen kyllä todella tuollaista käytöstä, meidän asiat ei millään tavalla kuulu heille, ei varsinkaan raha-asiat ja nyt ovat niin tietävinään niistä kaiken ja yllätys yllätys minusta on leivottu se ahne akka joka vie kaiken:(5

ap

Vierailija
11/22 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta jos nyt poliisiasia vielä tehdään, niin sehän on sitten ihan ns. loputon suo ja puheita riittää maailman tappiin.

Jaatte kamat kuten parhaaksi näette, pysytte itse väleissä, annat akkojen kaakattaa ja odotat, että pöly laskeutuu.

Vierailija
12/22 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano niille että pidätkö poikaasi/veljeäsi/kaveriasi niin nuijana ettei se osaa hoitaa raha-asioitaan. Kerro että satut tietämään että mies on ihan fiksu, toisin kuin idioottisukulaisensa.

Vierailija
13/22 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 23:31"]

Tosta jos nyt poliisiasia vielä tehdään, niin sehän on sitten ihan ns. loputon suo ja puheita riittää maailman tappiin.

Jaatte kamat kuten parhaaksi näette, pysytte itse väleissä, annat akkojen kaakattaa ja odotat, että pöly laskeutuu.

[/quote]

mä ajajttelin että ainakin uhkaan poliisilla, sen verran mauttomiksi jutut menee. Lapsetkin on jo näistä kuulleet, no ompa hyvä syy sitten heidänkin katkaista välit noihin kahteen hulluun akkaan.

ap

Vierailija
14/22 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 23:03"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

Jos levittelevät esimerkiksi tietoja ap:n omaisuudesta (tosia tai virheellisiä) niin voihan se olla kunnianloukkaus. Tietty pelkkä "ap on ahne" voi olla hankalampi juttu, mutta esim. "pitää itsellään kaikki arvotavarat" on selkeä valhe

Vierailija
15/22 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan millään poliisilla uhkaile. Ota vaan ihan iisisti, ei tuo loputtomiin kestä. Veri on kuitenkin vettä sakeampaa, ja voi pian tuleva ex-miehesi alkaa ärsytyksissään vielä kääntyä sinua vastaan. Sitten tuo tilanne vasta vaikeaksi menee.

Vierailija
16/22 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kyninyt miehesi?

Vierailija
17/22 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo irtain omaisuus osituksessa huomioidaan. Kaiken uuteen ostaminen on todella kallista kun toiselle jää yhdessä ostettu omaisuus. Ap "maksaa" siis tuossa ositusvaiheessa tasingon irtaimistosta kuten kuuluukin. Ei kai tuossa mitään ihmeellistä ole.

Vierailija
18/22 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehensukulaiset

jokapaikka

ympärikylä

kunnianloukkaus syyte

ompa...

Haluaisin nähdä onko ympärikylän. Tulee jotenkin mieleen Asterix, jossa kyllä on aidattu paalujen kehällä. Mihensukulaiset muistuttavat miestä, mutteivät sitä ole. Ehkä kulkevat sukka housuissa.

Vierailija
19/22 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikoinaan niin että kun muutin ex poikaystävän kanssa erilleen hänen äitinsä kommentoi kuinka en jätä mitään tälle poikaystävälle mutta kun olin täysin yksin ja omalla rahalla ostanut huonekalut jne niin en kai jätä omistamiani tavaroita tälle eksälle. Juu ja ennenkuin muutettiin yhteen, minä olin jo vuosia asunut omillani joten minulla oli kahvikeittimet jne jutut. Tästä exän äiti oli mielissään kun ei tarvinnut kotoa muuttavalle pojalle hommata mitään mutta erotessa Se ei sitten enää käynytkään että omat otetaan matkaan. Vieläkin pistää niin vihaksi ajatella miten ihmiset voikin käyttäytyä erotilanteessa

Vierailija
20/22 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi vähän samoin vuoisa sitten. Erosimme exän kanssa ihan sovussa ja jaoimme tavarat yhteisymmärryksen vallitessa. Exä jäi asumaan meidän entiseen asuntoon ja piti muun muassa meidän yhdessä hankimamme kalliin ison sohvan ja vielä kalliimman design sohvapöydän (eivät edes olisi mahtuneet minun uuteen asuntooni). Sitten kuulin kyliltä kuinka olen exän äidin mukaan ahne ja vienyt kaiken. Kävi ilmi, että tämä "kaikki" oli eräs arabian ihan tavallinen astiasto. Osan astioista olin saanut jo ylioppilaslahjaksi ennen kuin olin edes exääni tavannut, muutamia astioita olimme ostaneet yhdessä ja muutamia kuppeja olivat exanoppi ja -appi laittaneet meille joululahjaksi.  Että näin!