Onko muita lapsettomuudesta masentuneita?
Ei vain jaksais enää tätä pettymysten ja surun kierrettä...
Kommentit (6)
Sillä takaraivossa jyskyttäisi koko ajan tieto, että lisää ei tule ilman hoitoja. Kyllä tällainen tuska jättää ihmiseen jäljen.
ap
pätkääkään. Meillä tosin aika pieni lapsi vielä, joten asia ei niin paha. Luulen, että olisin jossain hoidossa, jos ei tätä ainokaistakaan olisi siunaantunut. Meillä alkaa pian hoidot ja uskon, että siinä mahdollisuus, koska meidän hedelmällisyyttä laskevat juttumme eivät kovin pahoja. Mutta kyllähän se tuppaa masentamaan, kun jotkut pamahtavat raskaaksi, kun vain päättävät ja itse joutuu pettymään kymmeniä kertoja.
Onhan täällä Lapsettomuus-palsta. En vain viitsi nyt nimimerkillä kirjoittaa. Välillä on helpottavaa keskustella asiasta ihan anonyymisti.
ap
Ymmärrän sua hyvin, vaikka asia ei ole enää ajankohtainen.