Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi kamala, yläkerran naapuri on tullut hulluksi

Vierailija
29.01.2015 |

Noin tunti sitten alkoi yhtäkkiä kuulumaan suoraa huutoa, huutokiroilua ja lattian hakkausta yms ääntä. Nyt noin viiden tai kymmenen minuutin välein tulee vähintään yksi noista äänistä. Ihan yksin se asuu. Tuli vain mieleen, että pitäisikö tässä soittaa poliisille?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:08"]

Joko soitit hätäkeskukseen?

[/quote]

Ei soitettu, kun ei ole kuulunut mitään ääntä siitä lähtien kun aloitin tämän ketjun (eli siis pisin tauko). Ehkä se naapurikin käy avssa? Voi olla että soitetaan jos yhtäkkiä jatkuu se huuto.

Vierailija
42/63 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapuri tekee tätä n. 3 päivänä viikossa. Aloittaa yleensä puolenyön maissa ja muutaman tunnin mesoaa. Näin Lahdessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapuri kävelee yksin ulkona ja huutaa kirosanoja kovaan ääneen. Välillä käy parvekkeellaan huutamassa muutamat kirosanat. Pelottava tapaus.

Vierailija
44/63 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota...naapuritalossa yksi oli tehnyt tuollaista. Sitten se loppui, kun hyppäsi 5. kerroksen ikkunasta ja vietiin pois mustalla autolla. Kyllä mä saattaisin soittaa poliisille. 

Vierailija
45/63 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurista myös kuulu muutama kk sit kiroilua kolistelua huutoa yms ja nainen asui yksin. Muutaman viikon päästä ikkunanvaihtaja löysi kuolleena sohvalta

Vierailija
46/63 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kamala noita kuolleita naapureita! Se on kyllä sit heti soitto häkeen jos kuuluu vielä jotain :S Nyt onneksi jo pitemmän aikaa ollut rauhallista.

-ap (oonkin unohtanut lisätä noihin aiempiin viesteihin tämän)

Vierailija
47/63 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku pelaaja? Minulla oli naapuri, joka huusi ja kirosi ilmeisesti pelatessaan. Ehkä käytti kuulokkeita eikä tajunnut kuinka kovaa huutaa öisin. En uskaltanut kuitenkaan mennä huomauttamaan tuosta, koska ei ihan täyspäiseltä ja rentouttavalta pelimeiningiltä vaikuttanut se huutokiroilu. Joskus kuului myös jotain nyyhkytystä siellä välissä.

Vierailija
48/63 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloyhtiössä n. kolmekymppinen mies hyppäsi parvekkeelta tässä joku aika sitten. Onneksi en itse ollut kyseisenä päivänä kotona. 

Vierailija
49/63 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:19"]

joku pelaaja? Minulla oli naapuri, joka huusi ja kirosi ilmeisesti pelatessaan. Ehkä käytti kuulokkeita eikä tajunnut kuinka kovaa huutaa öisin. En uskaltanut kuitenkaan mennä huomauttamaan tuosta, koska ei ihan täyspäiseltä ja rentouttavalta pelimeiningiltä vaikuttanut se huutokiroilu. Joskus kuului myös jotain nyyhkytystä siellä välissä.

[/quote]

Kyseessä on kyllä ihan keski-ikäinen nainen. Voihan hänkin olla pelaaja, mutta en uskoisi. Tosiaan ensimmäinen kerta kun tollaista huutoa on, vaikka muutamia vuosia jo naapurina ollut.

-ap

Vierailija
50/63 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:59"]

Siis se on n. 5-10min hiljaa ja sitten taas kuuluu joko huutoa, kiroilua, kova tömähdys tai kaikkea noista.

[/quote]

Ai no sittenhän tämä on aivan selkeä tapaus. Mies katsoo lätkää tai futista ja fanittamansa joukkue saa turpiin.

Ei syytä huoleen. Mun mies on just tollanen kun katsoo pelejä. Sama vaalitenttien aikana. Rasittavaa ja nolottaa mitä naapurit ajattelee.

Vierailija
51/63 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi olla sairaskohtaus. Kun Mononen huomenna hakee, mitä ajattelet?

Vierailija
52/63 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei se olen varmaan minä ku yritä itekseni kasata Ikean lipastoa :D. Sorisori naapurit mut ottaa hermoon.

Vierailija
53/63 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:25"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:59"]

Siis se on n. 5-10min hiljaa ja sitten taas kuuluu joko huutoa, kiroilua, kova tömähdys tai kaikkea noista.

[/quote]

Ai no sittenhän tämä on aivan selkeä tapaus. Mies katsoo lätkää tai futista ja fanittamansa joukkue saa turpiin.

Ei syytä huoleen. Mun mies on just tollanen kun katsoo pelejä. Sama vaalitenttien aikana. Rasittavaa ja nolottaa mitä naapurit ajattelee.

[/quote]

Kyseessä on yksin asuva keski-ikäinen nainen. Ei kyllä ihan kotikatsomohuudolta kuullosta. Alakerrasta sitten löytyy tuollainen kotikatsomohuutaja/mikälie raviveikkaaja, eikä sen huudoista mitään tällaista ikävää tunnetta ole koskaan tullut. Toivottavasti tuolla naapurilla on kaikki kunnossa!

-ap

Vierailija
54/63 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te voitte asua kerrostalossa? Aivan kamalaa! Mulla lähtee järki täällä mutta kun ei ole taloudellisesti mahdollista muuttaa muualle?. prkl

Vierailija
55/63 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jotain häiritsee oikeesti naapurin kuseminenkin? :D kai ny kotona saa kusta niinku tykkää.

Vierailija
56/63 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:18"]Hyi kamala noita kuolleita naapureita! Se on kyllä sit heti soitto häkeen jos kuuluu vielä jotain :S Nyt onneksi jo pitemmän aikaa ollut rauhallista.

-ap (oonkin unohtanut lisätä noihin aiempiin viesteihin tämän)
[/quote]

Ootko varma ettei teilläki ole kohta monoset hakemassa mustalla autolla naapuria pois..?

Vierailija
57/63 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selvitetään ensin, oliko se tää Ikea-kasaaja! Ikea-neiti, oletko keki-ikäinen nainen, jolla on alanaapureita? Entä mistä kaupungista olet? Ja mistä kupungista ap on?

Vierailija
58/63 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy pimputtaa sitä ovikelloa tai soita häke.

Vierailija
59/63 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:40"]

No selvitetään ensin, oliko se tää Ikea-kasaaja! Ikea-neiti, oletko keki-ikäinen nainen, jolla on alanaapureita? Entä mistä kaupungista olet? Ja mistä kupungista ap on?

[/quote]

Tai oikeastaan, vielä parempi: Huuda "IKEA!" Katsotaan, kuuleeko ap.

Vierailija
60/63 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että naapurilla ei ole vieraita ja ei puhu esim. puhelimessa? En usko, että on seonnut. Niin kuin joku jo aikaisemmin sanoi, on voinut saada huonoja uutisia. :(
Minä kävisin kysymässä, onko kaikki ok. Mutta en tiedä, olisiko se järkevää. Millaista huutoa? Vihaista, hysteeristä, itkuista..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi