Erilaiset perheet: MILLÄ tuo perhe elää?
Komea talo, mutta äiti ilmeisesti kotona, kun lapset ovat kotikoulussa. Mitä isä tekee? Etsii narkkejä heille yöpymään?
Kommentit (18)
Oliko osa niistä varavuoteista sijattu lasten huoneisiin?? Siis tokihan varmaan lapset nukkuvat näiden yövieraiden aikaan muualla, mutta en kyllä ihan ensimmäisenä tuntemattomia narkkeja lasteni huoneisiin majoittaisi
Entisenä huumeongelmaisena sanoisin, että ei ihan täysjärkisten touhua. En todellakaan ole ollut mikään pirinisti Kontulasta vaan ihan työssä käyvä sinänsä "normaali" ihminen. On kuitenkin ollut kyseenalainen kunnia tutustua noihin piireihin ja en ensinnäkään halua enää olla missään tekemisissä yhdenkään nistit kanssa, saati että kutsuisin kotiini ja laittaisin lasteni huoneeseen nukkumaan. Hyi.
Ettekö ole koskaan pääomatuloista kuullut?
Oliko tytölle Korsin hamilton ja kemgät?
tuo perhe asuu asumisoikeusasunnossa, johon pääsee aika pienellä pääomalla
En ikimaailmassa toisi narkkeja kotiini nukkumaan lasteni kanssa.
Kohta joku tekemässä lasua noista....
En minäkään toisi kotiini epäilyttäviä ihmisiä yöksi. Ja tuilla ne varmaan elää? Mielenkiintoinen elämäntapa.
Okt Espoossa. Ihan pikkurahasta ei voi olla puutetta.
Mietin samaa... aika kivasti tuntuu olevan rahaa siihen nähden että kotona ovat...
mistä näitä jeesus hihhuleita riittää?
Srk varmaan maksaa. Vanhempani ovat samaa lahkoa, ja kotikaupungissani ainakin pastorit yms työntekijät asuivat helvetin leveästi vaikka vaimot on kotona ja lapsia useampi.
Noiden papeilla tms ei ole edes koulutuksia.
Lottovoitto, perintö tms.
Monet ihmettelevät, millä rahalla minä olen lasten kanssa kotona. Ja haukkuvat siihen perään sossupummiksi, yllätys. Harvat vain tietävät että pankkitilini saldo näyttää sellaisia lukemia ettei ihan lähivuosina tartte töihin mennä. En koe tarvetta selitellä asiaa muille joten olkoot siinä luulossa, että elän tuilla.
Minä veikkaan että saavat jotain kirkon rahoja. Mainitsivat kuitenkin, että on ollut tiukkaa, mutta missään se ei näkynyt. On asuttu Israelissa ja nyt on talo ja kaikilla viimeisen päälle vaatteet. Äidillä joka klipissä eri kengätkin (kenkäfriikki huomaa).
Pakko sanoa, että kateeksi käy noin leppoisan näköinen elämä ilman suurta ponnistelua. Mutta en minä lapsiani laittaisi piritorille mainostamaan mitään tapahtumaa enkä muutenkaan altistaisi tuollaiselle hampuusiseuralle. Saa lapsille tietysti opettaa, ettei ketään saa halveksua, mutta mitä noita narkkeja hyysäämään. Ihan hukkaan menee hyvä työ.
Ohjelmassa perheen mukaan lapset on hyvä tutustuttaa erilaisiin ihmisiin, tai jotain sinne päin. Mutta kumminkin mun mielestä ne perheen nuorimmat on ihan liian nuoria kohtaamaan esim. puukotettuja narkkareita o.O
Ja vanhin lapsi koulukiusattu... ettei vaan kotikoulun takia?
Tekevät kyllä tärkeää työtä mutta tuovat lapsiaan liian lähelle rankkaa ja rumaa huumearkea...
Tuli vaan mieleen että hyvät vaatteethan on helppo saada kun pyytävät vaatelahjoituksia narkeille.. Valitsisko itselleen parhaat päältä?
Tuli mieleen se Syke-ohjelman narkkipappi...