Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani pelaa vieläkin videopelejä, vaikka on jo kahden lapsen isä!

Vierailija
07.02.2015 |

Kävin juuri 23-vuotiaalla pojallani kylässä, asuu tyttöystävänsä (lastensa äidin), 5v poikansa ja 10kk ikäisen tyttärensä kanssa kanssa.

Koko vierailuni ajan hän pelasi VIDEOPELEJÄ!! Siis hän ei jutellut kanssani yhtään (tyttöystävä tosin jutteli senkin edestä), ei huomioinut poikaansa kun tämä tuli näyttämään hänelle jotain leluaan eikä myöskään edes tajunnut, että vauva itki pinnasängyssä kunnes tyttöystävä huusi hänelle, että mene nyt katsomaan, mikä sillä vauvalla on! Poikani ei myöskään osallistunut ruoanlaittoon, eli tyttöystävä joutui tekemään senkin yksin...

Tuollaisenko lapsen olen kasvattanut?? Onneksi 35-vuotias esikoispoikani on oikein hyvä perheenisä... Ei tarvitse sitten kaikkia lapsia hävetä...

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas mennään... Itse 36v ja pelaan enemmän kuin koskaan.. Minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa.

Vierailija
2/41 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasibittisillä aloittanut ikäluokka alkaa lähestyä 50v, eikä likikään kaikki ole lopettaneet missään vaiheessa elämäänsä pelaamista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo sulla on häpeämisen aihe jumalauta

Vierailija
4/41 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nuorena poikas on lapsen saanu

Vierailija
5/41 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:00"]Aika nuorena poikas on lapsen saanu
[/quote]

Olis vaan keskittynyt peleihin teininäkin..

Vierailija
6/41 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten?

Olen kolmen lapsen äiti ja pelaan myös päivittäin.

Vierailija
7/41 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika pelaa elämänsä ohi. Siinä vaiheessa kun tyttöystävä jättää syntyy nolife.

Vierailija
8/41 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään, jos pelaa (tosin oma äitinikään ei ymmärrä tätä, sanoo pelejä ja sarjakuvia lasten jutuiksi) mutta on aika törkeitä koko vierailun ajan vaan tapittaa ruutua :D 

Vierailija
9/41 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu sinä olet kamala äiti (oletan että olet nainen)

Vierailija
10/41 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tyytyväinen että pelaa.. Mieti jos vaikka harrastaisi huumeita tai olisi alkoholin suurkuluttaja, rikollinen, naisten hakkaaja. Pelaaminen on hyvä harrastus.

Vierailija
11/41 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:07"]Vittu sinä olet kamala äiti (oletan että olet nainen)
[/quote]

Joo olen nainen, mutta millä perusteella olen kamala?

t: ap

Vierailija
12/41 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 18:55"]Ja taas mennään... Itse 36v ja pelaan enemmän kuin koskaan.. Minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa.
[/quote]

Ei pelaaminen huono asia ole, mutta että pelaat kun äitisi on kylässä, et huomioi lapsiasi ja kotityöt jää puolisolle.. sitä ap kauhistelim

Vierailija
13/41 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 18:55"]Ja taas mennään... Itse 36v ja pelaan enemmän kuin koskaan.. Minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa.
[/quote]

Ei pelaaminen huono asia ole, mutta että pelaat kun äitisi on kylässä, et huomioi lapsiasi ja kotityöt jää puolisolle.. sitä ap kauhistelim
[/quote]

Mutta kun otsikko alkoi "poikani pelaa vieläkin videopelejä". Toki pelaamisen ajankohtaa kannattaa harkita.

Vierailija
14/41 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei pelaaminen haittaa ollenkaan, harrastan sitä itsekin (ja nainen olen), mutta olen kyllä huomannut että miehellä saattaa kausittain mennä vähän överiksi pelin kanssa.

Olen nörtti ja työskentelen IT-alalla, joten pelaaminen on näissä piireissä ihan normaalia. Exälläni pelaaminen meni kuitenkin täysin naurettaviin mittasuhteisiin. Harrasti juurikin tuota, että saattoi alkaa pelaamaan vaikka meillä oli vieraita. Tai jos hänellä oli peli menossa kun vieraat tulivat, niin ei voinut mitenkään keskeyttää pelaamista.

Pelasi aina myöhään yöhön ja en voinut nukkua hänen takiaan. Siksi jäi exäksi.

Nykyinen pelaa myös, mutta enemmänkin kausittain. Joskus pelit nappaavat ja koukuttavat ihan liikaa, joskus ei pelaa ollenkaan. Ei kuitenkaan koskaan pelaisi silloin kun meillä on vieraita kylässä (jos vieraat eivät sitten itse halua pelata jotain) ja huomioi aina lapsensa. Kotitöitä tekee myös kiitettävästi, koska minä olen perheen pääasiallinen "rahantuoja"

Vierailija
15/41 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:07"]

Olisit tyytyväinen että pelaa.. Mieti jos vaikka harrastaisi huumeita tai olisi alkoholin suurkuluttaja, rikollinen, naisten hakkaaja. Pelaaminen on hyvä harrastus.

[/quote]

Peliriippuvuus on ihan alkoholiriippuvuuteen verrattava sairaus siinä vaiheessa, kun elämä jää se alkaa haitata läheisiä. Mitä eroa sillä on huutaako mies pelin äärestä vai viinapullon äärestä "turpa kiinni ämmä"? 

Vierailija
16/41 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se parempi kuin katsoa passiivisena televisiota, vielä jotain wt-ohjelmia kuten bb, salkkarit ja vain elämää.

Vierailija
17/41 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:07"]

[/quote]

Peliriippuvuus on ihan alkoholiriippuvuuteen verrattava sairaus siinä vaiheessa, kun elämä jää se alkaa haitata läheisiä. Mitä eroa sillä on huutaako mies pelin äärestä vai viinapullon äärestä "turpa kiinni ämmä"? 
[/quote]

Sanoiko ajoittaja poikaansa väkivaltaiseksi ??

Kukaan täysjärkinen ei vertaa pelaamisen haittoja alkoholiin tai huumeisiin..

Vierailija
18/41 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:17"]On se parempi kuin katsoa passiivisena televisiota, vielä jotain wt-ohjelmia kuten bb, salkkarit ja vain elämää.
[/quote]

Muita vaihtoehtoja ei sitten olekaan..?

Vierailija
19/41 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:22"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:17"]On se parempi kuin katsoa passiivisena televisiota, vielä jotain wt-ohjelmia kuten bb, salkkarit ja vain elämää. [/quote] Muita vaihtoehtoja ei sitten olekaan..?

[/quote]

On, mutta eiköhän täälläkin aika moni televisiota päivittäin katso, vaikka senkin ajan voisi käyttää vaikka pelaamiseen.

Vierailija
20/41 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 18:55"]Ja taas mennään... Itse 36v ja pelaan enemmän kuin koskaan.. Minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa.
[/quote]

[/quote]

Mutta kun otsikko alkoi "poikani pelaa vieläkin videopelejä". Toki pelaamisen ajankohtaa kannattaa harkita.
[/quote]

No mutta ehkä perheenisän kannattaisi jättää pelaaminen vähemmälle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi