Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te keiden oli PAKKO MENNÄ TÖIHIN: kertokaa tulot ja menot!

Vierailija
09.09.2006 |

KIITOS!

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pää ois hajonnut ellen olisi päässyt kotoa töihin.

Vierailija
2/44 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko tämä taas jotain lastenhoitovääntöä?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakituinen, koulutusta vastaava työ auki liki naapurissa, tämmöinen paikka tällä sijainnilla auki noin kerran 10 vuodessa jos sitäkään... Kokeilin onneani, tulin valituksi, eipä tullut mieleenkään kieltäytyä vaikka olin luullutkin etten lapsia niin pieninä hoitoon voisi laittaa.

Vierailija
4/44 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälle miehen elari (250), ruuat, lehdet, puhelimet yms. Ihan pakolliset ainakin 2500, vaikka kuinka pihistäisi. Miehen nettopalkka 2500 ja minun 2400. Eli suomennettuna: meille jää noin 2000 Euroa enemmän kuussa käteen, kun olen töissä. Se on iso kasa rahaa...

Vierailija
5/44 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin vain mikä on se " pakko mennä töihin kun ei rahat riitä" tilanne. Ja mulla on 7000e opintolainaa johon hain lykkyä ja kelalta korkoavustuksen.

-ap

Vierailija
6/44 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on talo eli lainaa. Sitten on auto. Ja minä, vaimo ja lapset tykätään syödäkin joskus jotain. Vaatteet päällä on mukavampi kulkea kuin alasti. Myöskin sähkö ja vesi ovat ei-ilmaisia hyödykkeitä.

Joko riittää?

Mies

Vierailija
7/44 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tulen toimeen tällä vähemmällä ja jää jopa säästöön.

Että tulot ja menot vaan kehiin niitlä jotka kokee että oli PAKKO mennä töihin kun lapsi oli pieni.

-ap

Vierailija
8/44 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotihoidontuella tuloni olivat 1300e (sisältää lapsilisät ja elarit) ja menot oli 1200-1500e/kk. Nyt töissä ja tulot 1600-1700e.

Ei liene tarvitse sen kummemmin perustella töihin menoa, edes ap:lle?

Vierailija
9/44 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä maassa jokaista perhettä tuetaan jotta voi olla ensi vuodet himassa niin ydinperhettä kuin yh-perhettä.

T. yh ap

Vierailija
10/44 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset tulee toimeen toiset ei. toiset voi tinkiä menoistaan toiset ei jne.

Samat mahdollisuudet suomessa kaikille, piste.

-ap

Vierailija
11/44 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tässä maassa jokaista perhettä tuetaan jotta voi olla ensi vuodet himassa niin ydinperhettä kuin yh-perhettä.

T. yh ap

Vierailija
12/44 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

-ap

Ja muuten, pää pois perseestä: Suomessa ei ole kaikilla samat mahdollisuudet.

Vierailija
13/44 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menivät vähän pienempinä hoitoon ja nyt työmatkat on ihan muutamia minuutteja ja hoitopäivät sitä myöten lyhyitä? Enhän voi kuitenkaan olla ikuisesti kotona, joten pakko taktikoida tällaisiakin asioita, vaikka hoitovapaa onkin kiva mahdollisuus olla kotona.

Vierailija
14/44 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvata lapselle parhaan ponnistuslaudan. yli 3vee hän menee hoitoon ja minä duuniin. mikä PAKKO pistää ihmiset laittamaan alle 1veet hoitoon?

Miksei menoja voi karsia/ hakea lainaa lykkyä jne? kertokaa

-ap

Vierailija
15/44 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

-ap

Kun toiset ei siis voi tinkiä menoistaan, niin silloin on saatava suuremmat tulot, jotta voi maksaa kaiken.

Kun ihmisten menot koostuu niin jumalattoman erilaisista kuluista.

Vierailija
16/44 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siis työ odottamassa.

Vaihtoehtona peruspäiväraha ja miehen tulot 1400 käteen.

Menot pelkkiin lainoihin 1200 kuussa ja kaikki muut normaalit kulut päälle.

Sen takia " pakko" mennä töihin.

Vierailija
17/44 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

turvata lapselle parhaan ponnistuslaudan. yli 3vee hän menee hoitoon ja minä duuniin. mikä PAKKO pistää ihmiset laittamaan alle 1veet hoitoon?

Miksei menoja voi karsia/ hakea lainaa lykkyä jne? kertokaa

-ap

Istuhan alas ja mieti hetki... :DDDDDDDDD

Vierailija
18/44 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on 200 000e asunto lainaa ihan helvetisti ja silti vin olla 3 ekaa vuotta himassa! siinä sulle! miten sun menot on niin eriytiset!?

KERRO! siitähän aloituksessa pyysin. jos et tiedä niin ole hiljaa ja älä sano KOSKAAN että sun oli pakko mennä koska ei 0ollut vaan omaa mukavuudenhaluasi halusit!

-ap

Vierailija
19/44 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Päälle miehen elari (250), ruuat, lehdet, puhelimet yms. Ihan pakolliset ainakin 2500, vaikka kuinka pihistäisi. Miehen nettopalkka 2500 ja minun 2400. Eli suomennettuna: meille jää noin 2000 Euroa enemmän kuussa käteen, kun olen töissä. Se on iso kasa rahaa...

Lapsille olisi parasta jos vanhempi olisi ainakin siihen kolme-vuotiaaksi kotona. Just sä oot tuollainen naurettava ' pakko mennä töihin' .

Ei osata luopua itsekkäistä tavoista muutamaksi vuodeksi. Todella kuvottavaa.

Vierailija
20/44 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vitonen ei ymmärrä. Siis onko ap sitä mieltä, että olis parempi nyt kun lapset jo yli 3-v. kuskata heitä hoitoon ja tehdä itse pitkää työmatkaa pk-seudulla sen sijaan että

menivät vähän pienempinä hoitoon ja nyt työmatkat on ihan muutamia minuutteja ja hoitopäivät sitä myöten lyhyitä? Enhän voi kuitenkaan olla ikuisesti kotona, joten pakko taktikoida tällaisiakin asioita, vaikka hoitovapaa onkin kiva mahdollisuus olla kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan