Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akateemiset saavutuksesi

Vierailija
12.11.2021 |

Millä keskiarvolla pääsit peruskoulusta?
Millä keskiarvolla pääsit lukiosta?
Millaiset arvosanat kirjoitit ylioppilaskokeissa?
Pääsitkö yliopistoon? Jos pääsit, mikä keskiarvosi siellä oli?
Minkä arvosanan sait kandin tutkielmasta? Entä pro gradusta?

Jos menit ammatilliselle puolelle, kerro vastaavat sieltä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin keskinkertainen kaikessa. Peruskoulussa ja lukiossa noin kasin keskiarvo, ylppäreissä C-rivi, yliopistossa kolmosia kolmosten perään jne.

Vierailija
2/32 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulun päättötodistuksen keskiarvo oli 8,45 ja lukion kurssien keskiarvo oli 8,63. Kirjotin ylppäreissä yhden L:n (mantsa), kaksi E:tä (äikkä ja keskipitkä ruotsi), yhden M:n (psyka) ja kaksi C:tä (enkku ja lyhyt matikka). Opiskelen nyt ekaa vuotta yliopistossa.

N19

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä mitään keskiarvoja enää muista.

Vierailija
4/32 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kerro moisia yksilöiviä tietoja TÄÄLLÄ.

Vierailija
5/32 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 keskiarvo peruskoulussa. Nykyään opiskellen tohtoriksi.

Vierailija
6/32 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruskoulun päättötodistuksen keskiarvo oli 8,45 ja lukion kurssien keskiarvo oli 8,63. Kirjotin ylppäreissä yhden L:n (mantsa), kaksi E:tä (äikkä ja keskipitkä ruotsi), yhden M:n (psyka) ja kaksi C:tä (enkku ja lyhyt matikka). Opiskelen nyt ekaa vuotta yliopistossa.

N19

Hyvin samanlainen keskiarvo ja ylppäritodistus kuin mulla. Valmistuin maisteriksi 14v sitten.

N44

Vierailija
7/32 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin päästä peruskoulusta jollain 8,5 keskiarvolla. Lukiosta pääsin mielestäni himppaa vaille ysin keskiarvolla. Jotenkin niin että yksi yksi numero oli kasi ja loput ysejä, mutta en muista aineiden kokonaismäärää joten keskiarvoa ei voi tällä tiedolla vielä laskea. Kirjoitin LLLEEEM. Pääsin lääkikseen, jossa ei tehdä kandia eikä gradua. Keskiarvoni siellä oli varmaan vähän vajaa 3. Lopputyöstä eli "syväreistä" en muista että olisi tullut mitään erityistä arviointia muuta kuin että hyväksytty. 

Vierailija
8/32 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulun keskiarvo oli 6,5 ja akateeminen koulutukseni on automaalari.

Vierailija
9/32 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulun lukuaineiden ka 7,3, ylioppilastodistuksessa A, A, C, M ja E (keskiarvoa en muista, mutta olin aika surkea kielissä ja matematiikassa, mutta historia, uskonto, äidinkieli ym. kiitettävää), pääsin yliopistoon ja siellä arvosanat 3-4. Gradusta sain M. Nyt teen erityisasiantuntijatyötä ja olen  iloinen etten luovuttanut, vaikka en peruskoulussa loistanutkaan. 

Vierailija
10/32 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noita kukaan työelämässä kysele eikä niillä ole merkitystä ekan työpaikan jälkeen. Saavutkseksi lasken, että on käynyt jonkun koulun - en arvosanoja.

Vierailija
11/32 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulussa olin noin kasin oppilas, lukiossa vähän huonompi. Yo-kirjoitukset olivat keskitasoa heikommat.

Pääsin yliopistoon, enkä edes viimeisten joukossa. Gradusta sain E.

Vierailija
12/32 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteelta ~8.5 ka:lla lukioon. Lukiosta ~7.5 ka:lla yliopistoon (HY matemaattis-luonnontieteellinen) mistä valmistuin maisteriksi 5 ka:lla (parista kurssista tuli 4, kaikista muista 5).

Vierailija
13/32 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulun keskiarvo 9,5.

Lukion 8,9.

Yo-kirjoituksista LLLEEMM.

Yliopisto-opinnot jäivät kesken mt-ongelmien takia. Perusopintojen keskiarvo 4.

Vierailija
14/32 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt mitkään peruskoulun todistukset tai lukiotodistukset mitään akateemisia saavutuksia ole?

Eikö ne ole sitten yliopisto/korkeakouluajan ja sen jälkeisiä saavutuksia?

Kuten esimerkiksi minun tapauksessani se, että osa tutkimustani pääsi mukaan erääseen alan arvostettuun konferenssiin? Eli minua/tutkimustani on siteerattu akateemisessa julkaisussa?

Vierailija
15/32 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulut 8 - 9 keskiarvolla, TKK aika hitaasti läpi kolmosen arvosanoilla mutta yksi väitöskirja löytyy ja kolmisenkymmentä artikkelia. Puolet ajasta olen kuitenkin viihtynyt yksityisellä puolella teollisuudessa.

Vierailija
16/32 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulussa ja lukiossa keskiarvo seilasi yleensä välillä 8,7-8,9. Aika vähällä panostamisella meni. Kirjoitin EEMMC. Amk:n keskiarvo oli ehkä 3,7. Myöhemmin opiskelin vielä yliopistossa, keskiarvo noin 3,5 ja gradun arvosana 4.

Vierailija
17/32 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulunumeroille annetaan liikaa painoarvoa. Huonoissa numeroissa on monesti kyse motivaation puutteesta, eikä joku keskiarvo kerro paljon mitään ihmisen potentiaalista, älykkyydestä tai kyvyistä. Pitää vaan löytää se oma juttu ja pyrkiä sitä kohti. Tämä on kriittistä eriryisesti pojille, jotka ovat enemmän tavoite-orientuneita.

Vierailija
18/32 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteen ja lukion ka. pitkälti yli 9. Kirjoitin hyvin mutta pääsin yliopistoon pääsykokeen perusteella, ihan tuurilla isolta varasijalta. Gradu oli vuosikurssini paras ja väittelin 33 vuotiaana, oltuani välillä myös yksityisissä yrityksissä töissä.

Vierailija
19/32 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulun päästötodistuksen keskiarvo jossain kuuden paikkeilla. Kaksi keskiasteen tutkintoa korkeimmilla arvosanoilla. Sitten innostuin menemään iltalukioon. Lukiotodistuksen keskiarvo 9.4, kirjoituksista neljä ällää. Gradusta korkein arvosana, väitöskirjasta korkein arvosana.

Vierailija
20/32 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N19

Päin p*rsettä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan