Pyllistys peilille!
Hoi naiset miksei miehetkin, niin minkäs värinen iho teillä on persereijän ympärillä? Mulla aika iso alue tummempi kuin muu iho (ei ole paskaa) Onko normaalia?
Kommentit (17)
Laittakaa kuvaa niin voidaan tarkemmin kommentoida. :D
EI jaksa niin paljon tuo miehinen perse kiinnostaa, että viitsisin katsoa. :D
en kehtaa laittaa kuvaa. se on liila.
Ihonvärinen. Ei ole valkaistu. Jollain on kai tummempi.
Siis ihan hyvillä mielin voin antaa takaapäin? ap
Verhot kiinni ja kaikki tallentavat laitteet lukkojen taa. Jatkakaa.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:35"]
Siis ihan hyvillä mielin voin antaa takaapäin? ap
[/quote]
No jos seksi on sinulla antamista, niin ei kai sitä hyvillä mielin voi tehdä. Miten sun seksuaaliseen nautintoon edes vaikuttaa koko persereiän väri? Vai onko sulle miehen nautinto tärkeämpää?
Laita siihen joku tarra päälle, miehet oksentaa jos se onkin LIILA. ei niiden silmät kestä ja kikkeli latistuu ja ne juoksee baariin. älä pyllistele ikinä ilman housuja.
Kyllä peppureiän valkaisu kuuluu jo herran vuonna 2015 naisen velvollisuuksiin.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:12"]
Hoi naiset miksei miehetkin, niin minkäs värinen iho teillä on persereijän ympärillä? Mulla aika iso alue tummempi kuin muu iho (ei ole paskaa) Onko normaalia?
[/quote]
HOI MIEHET, sama kysymys. Onpa ihmettellemisen aihetta.
Perse! Eiks se oikeaan kokonaan vaaleanpunainen.? Oijheih.
kai se ruskeita...kun kakkaa tulee niin usein ulos,,,että kiintovärjöys on sit tullut...ainakin niille jotka kakkaa. Niillä, jotka ottaa huuhdellen...niin pysyy vaaleanpunaisena. Varmaannniii.l
Mut en mä tiijjää onks se miehelle niin edustavaa.
vaalebpunaiset naiset...?
Siis tykkään itse että takaapäin pannaan. Kysyin vaan muitten persereijän väriä, siksi että onko mulla toi tummempi normaalia, että ei tarvitse hävetä sitä. ap
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:47"]
Siis tykkään itse että takaapäin pannaan. Kysyin vaan muitten persereijän väriä, siksi että onko mulla toi tummempi normaalia, että ei tarvitse hävetä sitä. ap
[/quote]
Miten se väri vaikuttaa sun nautintoon? Jos tykkäät takaapäin, nait takaapäin, oli reikä minkävärinen tahansa. Luuletko että miehet miettii miltä ne näyttää seksin aikana?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:47"]Siis tykkään itse että takaapäin pannaan. Kysyin vaan muitten persereijän väriä, siksi että onko mulla toi tummempi normaalia, että ei tarvitse hävetä sitä. ap
[/quote]
Voithan sää huulipunalla somistaa persreiän ennen aktia.
Jos ukkos rupee jotain nipottamaan niin sano että aaveelläkin kaikilla on tummat peräaukon reunat. että turhaan valittaa.
liila :(