Nelikymppinen mummoäiti oli tänään neuvolassa
Ihan rupsahtanut vanha mummo ja eka lapsi oli vasta. Kuulin kun puhui jollekin että ensimmäinen lapsi ja ei ois uskonut et on niin rankkaa valvoa yöt. Oiskohan kannattanut tehdä se lapsi 20 v aikaisemmin?? Itse oon hoikka 22v enkä tippaakaan väsynyt. Kyllä sen mummelin mieskin mua vilkuili koko ajan :)
Kommentit (30)
No haloo. Ei 40v. ole vielä mummo ;-) Eikä äitiys lopu siihen, kun täyttää 30.
T. 40v. äiti
Lopeta. Sulla on jotain meitä nuoria äitejä vastaan, ja teet näin idiootteja aloituksia, jotta jotkut luulevat meidän olevan oikeasti noin typeriä.
Ä23
No mitä säki meet pimpsas reväyttämään noin nuorena. Sä tuut olemaan 40v yh-äiti, ei pahemmin käy kateeksi.
Mä oon 23-vuotias, enkä aio tehdä lapsia ainakaan kymmeneen vuoteen. Tahdon elää nuoruuteni ennen yhtäkään kakaraa.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:06"]Ihan rupsahtanut vanha mummo ja eka lapsi oli vasta. Kuulin kun puhui jollekin että ensimmäinen lapsi ja ei ois uskonut et on niin rankkaa valvoa yöt. Oiskohan kannattanut tehdä se lapsi 20 v aikaisemmin?? Itse oon hoikka 22v enkä tippaakaan väsynyt. Kyllä sen mummelin mieskin mua vilkuili koko ajan :)
[/quote]
Missä sun mies oli?
Unen tarve vähenee vanhetessaan. Tietysti jos on yöt läpeensä huutava koliikkivauva, niin varmasti väsyttää.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:08"]
No haloo. Ei 40v. ole vielä mummo ;-) Eikä äitiys lopu siihen, kun täyttää 30. T. 40v. äiti
[/quote]
mun mummo on 93v äiti :)
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:09"]Mä oon 23-vuotias, enkä aio tehdä lapsia ainakaan kymmeneen vuoteen. Tahdon elää nuoruuteni ennen yhtäkään kakaraa.
[/quote]
Kiva juttu, mutta miksi noin vihamielinen kielenkäyttö lapsista? Kuulostat teiniltä joka uhoaa vanhemmilleen.
t. Itsekin 23-vuotias
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:09"]Mä oon 23-vuotias, enkä aio tehdä lapsia ainakaan kymmeneen vuoteen. Tahdon elää nuoruuteni ennen yhtäkään kakaraa.
[/quote]
Kiva juttu, mutta miksi noin vihamielinen kielenkäyttö lapsista? Kuulostat teiniltä joka uhoaa vanhemmilleen.
t. Itsekin 23-vuotias
[/quote]
Ei kakara täällä päin ole negatiivinen sana.
Kyllä 40v on vanha! Ja rupsahtanut. Harmaa ja ryppyinen! Se joka muuta väittää teitää itsekin valehtelevansa. Mun mies oli töissä tienaamassa rahaa että voimme maksaa asuntolainat!
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:09"]Mä oon 23-vuotias, enkä aio tehdä lapsia ainakaan kymmeneen vuoteen. Tahdon elää nuoruuteni ennen yhtäkään kakaraa.
[/quote]
t. Itsekin 23-vuotias
[/quote]
[/quote]
Aijaa. Missä päin?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:14"]
Kyllä 40v on vanha! Ja rupsahtanut. Harmaa ja ryppyinen! Se joka muuta väittää teitää itsekin valehtelevansa. Mun mies oli töissä tienaamassa rahaa että voimme maksaa asuntolainat!
[/quote]
Haluatko kuulla salaisuuden? Sinustakin tulee vanha ja ruma, aika kuluu vaan nopeammin sitä mukaa kun ikä tulee, tai siis tuntuu kuluvan.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:09"]
Mä oon 23-vuotias, enkä aio tehdä lapsia ainakaan kymmeneen vuoteen. Tahdon elää nuoruuteni ennen yhtäkään kakaraa.
[/quote]
Nuoruutes?? :D Miksi tää teini-ikä nykyään kestää vuosikymmeniä, huh huh. t. aikuinen 24-v.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:15"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:09"]Mä oon 23-vuotias, enkä aio tehdä lapsia ainakaan kymmeneen vuoteen. Tahdon elää nuoruuteni ennen yhtäkään kakaraa.
[/quote]
t. Itsekin 23-vuotias
[/quote]
[/quote]
Aijaa. Missä päin?
[/quote]
täällä. :D negatiivisesti jos puhuisi lapsista, niin olisivat räkänokkia ja pentuja.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:16"]
[/quote]
Haluatko kuulla salaisuuden? Sinustakin tulee vanha ja ruma, aika kuluu vaan nopeammin sitä mukaa kun ikä tulee, tai siis tuntuu kuluvan.
[/quote]
Tarkoitin, että sinusta tulee siis myös ulkoisesti ruma. Se sun mies vaihtaa sut sitten viimeistään kahteen kakskymppiseen, tosin voi noin ärsyttävään tyyppiin kyllästyä jo paljon aiemmin.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:15"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:09"]Mä oon 23-vuotias, enkä aio tehdä lapsia ainakaan kymmeneen vuoteen. Tahdon elää nuoruuteni ennen yhtäkään kakaraa.
[/quote]
t. Itsekin 23-vuotias
[/quote]
[/quote]
Aijaa. Missä päin?
[/quote]
täällä. :D negatiivisesti jos puhuisi lapsista, niin olisivat räkänokkia ja pentuja.
[/quote]
Ok :D
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:09"]
[/quote]
Nuoruutes?? :D Miksi tää teini-ikä nykyään kestää vuosikymmeniä, huh huh. t. aikuinen 24-v.
[/quote]
Olen kyllä ihan nuori aikuinen, eikä todellakaan oo kiire saada lapsia. Miksi ne muka pitäisi tehdä jo nuorena?
[/quote]
Trolli, trolli, älkää menkö lankaan! Porvoossa nauretaan räkäsesti, tänne Helsinkiin asti kuuluu.
Wow no jos se mies taas ihmetteli kun oot niin kyylä....