Onko hetero seksuaalisesti rajoittunut henkilö?
Kommentit (18)
Ei sen rajoittuneempi kuin homokaan
Nykyään alkaa olla. Yksissä bileissäkin olin ainoa nainen joka ei ollut ollut naisen kanssa. Oli ihan normaalia et on naisen kanssa ja vielä eri naisten kanssa silleen vaikka oma mieskin olemassa. Olin kuulemma tosi rajoittunut mut ilmeisesti liittyy ikään, yli 40v. Jäi sit puhumatta et onks niittne miehille ok jos heidän vaimot/tyttöystävät muiden miesten kanssa.
Tähän on tultu, jos et ole vähintään bi niin et ole myöskään moderni, urbaani, city singeli.
Ei. Heterot ovat niitä, jotka pääsevät lisääntymään tehokkaimmin. Muut ovat helposti geneettinen umpikuja.
Olen tupannut sanoa, että olen 95%hetero ja 5%lesbo. Muutaman kerran ihastunut naiseen naisena. Kerran oikein kunnolla. Mut olen kai sitten hetero jos oikein pitää määritellä. Bi/pan en varmasti monenkaan mielestä ole.
On, jos ennen normaaliksi mielletty asia halutaan rajoittuneeksi määritellä.
Heteroseksuaalinen ihminen toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan toista sukupuolta olevan heteroseksuaalisen ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
On. Haluaisin olla lesbo.
Mikä estää sinua elämästä omaa seksuaalisuuttasi?
Vierailija kirjoitti:
On, jos ennen normaaliksi mielletty asia halutaan rajoittuneeksi määritellä.
Heteroseksuaalinen ihminen toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan toista sukupuolta olevan heteroseksuaalisen ihmisen kanssa.
Ai bissen kanssa jos on, ei enää kelpaa heteroksi? On kapeaksi mennyt :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatuksena jännä mut p*llun nuoleminen inhottaa.
No ainakin kovasti väitetään, että jokainen nainen on biseksuaali. En kyllä itse tunne mitään seksuaalista naisia kohtaan, vaikka olis minkälainen herkkukinkku. Että onko tämä nyt sitten jotenkin poikkeuksellista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt niin paha ole varsinkaan jos olee saunapuhdas pipali, kyl sen nuolaisee pitkin ja poikin
En ikinä kehtaisi myöntää olevani hetero
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinhän se useita heteromiehiäkin inhottaa. Ei kaikki tykkää kaikesta.
On, ja jos nainen on hetero, ei niele eikä ota kakkoseen, se on suorastaan täynnä rajoitteita.
On