Onko humala vaarallinen jos tuntuu ettei saa enää henkeä?
? Joskus tulee sellanen olo kun juo paljon nopeesti.
Kommentit (7)
Ei tietenkään ole vaarallista. Hengittäminen on ihan yliarvostettua.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:05"]
Johtuuko se tosiaan tuosta nopeasti juomisesta vai jostain tietystä juomasta? Meinaan kyseessä voi olla allerginen reaktio, itselleni tulee monista lonkuista ja siidereistä ainakin. Henkeä ahdistaa ja posket menee aivan kuumiksi ja punaisiksi.
[/quote]
Mun poikaystävällä on tuo sama, joistain juomista menee naama, kaula ja jopa yläselkä IHAN tulipunaiseksi ja tulee sellaisia laikkuja. Myöhemmin tulee hengenahdistuksia. Ei olla vielä löydetty sitä yhteistä tekijää, josta tuo tulee, koska tulee vain joskus :(
No ei kai nyt kukaan pieneen humalatilaan ole kuollut...
Ei. Mikään tila jossa on tunne, että ei pysty saamaan henkeä, ei ole vaarallinen. Eihän ihmisen elimistö tarvitse happea mihinkään.
Millaiset henkis-älylliset lähtökohdat on tyypillä, joka kysyy tällaista? Vai onko tämä olevinaan vitsi? Missä huumori?
Jos olet joku teini, pyydä että vanhempasi opettavat sinulle miten alkoholia käytetään. Oletko ollut kotiopetuksessa vai oletko käyttänyt kouluvuotesi lintsaamiseen, ap?
Humalalle voi olla allerginen. Tsemppiä uusiin juomakertoihin..
Minä sain kerran helvetillisiä oireita juotuani kotiviiniä, joka oli tehty kiivistä, oireet muistuttivat kuvailemiasi ja olivat sen verran pelottavat, että jouduin menemään ambulanssilla terveyskeskukseen ja siellä suoraan tiputukseen. Myöhemmin kokeilin varovasti juoda juhlissa boolia, jossa oli niinikään kiiviä, myös tuolloin alkoi oireita esiintyä, mutta vähäisen määrän takia huomattavasti lievempinä. Minulle tuo allergisoiva tekijä siis löytyi, olisiko sinun tapauksessasi kyseessä joku muu, esim greippi.
Johtuuko se tosiaan tuosta nopeasti juomisesta vai jostain tietystä juomasta? Meinaan kyseessä voi olla allerginen reaktio, itselleni tulee monista lonkuista ja siidereistä ainakin. Henkeä ahdistaa ja posket menee aivan kuumiksi ja punaisiksi.