Syön vain herkkuja ja laihdun, ihanaa!
Tänään mennyt:
7 Julia-karkkia 203 kcal
3 Lidlin voisuklaakeksiä 432 kcal
Japp-patukka 270 kcal
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:11"]
Tänään mennyt:
7 Julia-karkkia 203 kcal
3 Lidlin voisuklaakeksiä 432 kcal
Japp-patukka 270 kcal
[/quote]
Vähän yksipuolinen ruokavalio sulla,mutta mikäs siinä jos kerran pelkillä herkuilla pysyt hengissä.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:50"]
Kyllä laihdut. Kilona. Mutta muuten lisäät paljon rasva. Joten vaakalla Esim. -3kg mutta peilissä +5kg (ei heti toki, mutta jos näin syöt pari kk)
Muista, että rasva ei painaa.
http://www.precisionnutrition.com/wordpress/wp-content/uploads/2014/03/fat-vs-muscle.jpg
[/quote]
Rasva ei paina?
Kuule, ei tuo ap.n rasvamäärä taida olla sellainen, että tulis lisää rasvaa kroppaan.
[/quote]
katotaan mitä ap sanoo pari kk päästä ;)
100% että "apua! oon laihtunut kilona, mutta en mahu housuihiin" ;)
Mä söin pitkään vain herkkuja ja joskus harvoin (ehkä kerran viikossa) lämpimän ruoan, hedelmiäkin joskus kun pidän niistä. Kumma kyllä ei reilussa vuodessa alkanut näkyä terveydessä mitenkään, vireystila oli huono jo tuota aiemmalla, järkevämmällä ruokavaliolla. Tosin itse lihoin, koska niitä herkkuja meni reilusti enemmän, eihän toi määrä riitä kuin kymmeneksi minuutiksi. Anyway nyt oon noin viikon syönyt Kiloklubin pallot aina vihreiksi, n. 1200kcal/päivä ja toivon, että paino alkaa pudota ja ennen kaikkea vireystila kohota. Eihän tää oo ees haastavaa vaikka luulin jo unohtaneeni kaikki ravinto-opilliset jutut. Toivottavasti tää into nyt jää pidemmällekin kuin hetkeksi, kaloreita voisin kyllä vähän lisätäkin mutta kun ei oo nälkä ja nytkin jo tuntuu että sais koko ajan olla syömässä.
Pointtina siis: mieluummin itse syön noilla kaloreilla ison kasan vähintään yhtä hyvää oikeempaa ruokaa kuin pari kämästä juliaa ja keksiä.
Minä laihduin joitain vuosia takaisin tuolla tyylillä 20kg. Sitten kun vaan jatkoin samalla tapaa lihosinkin takaisin 30kg. Että ap ootappa vaan!
Minäkin syön vain herkkuja ja laihdun. Tosin mun herkut on vähän toiselaisia kuin ap:llä :)
Mitä ihmettä on Lidlin voisuklaakeksit? Kuulostaa ihanalta! Terv. toinen herkkusuu ja laiha sellainen =)
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:31"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:30"]
Juu, niin laihduin mäkin, kun suunnilleen elelin vaan herkuilla. Nyt kärsin ummetuksesta ja muusta paskasta, suosittelen :)
[/quote] Ummetusta mulla on, syön sitten terveellisesti tai en. Krooninen ummetus on perseestä, kirjaimellisesti. Ap
[/quote]
Jos on ummetusta, niin ruoka ei ole terveellistä.
Ei kannata olla tuollaisella dieetillä kovin pitkään. Kroppa tarvitsee proteiinia, vitamiineja ja hivenaineita sekä kuitua.
Minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa.
t. vanha mummo :)
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:33"]Minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa.
[/quote]et oo mummo narraat:D
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:33"]Minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa.
[/quote]et oo mummo narraat:D
[/quote]Joo vitsi vitsi.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:18"]
Juu, niin laihduin mäkin, kun suunnilleen elelin vaan herkuilla. Nyt kärsin ummetuksesta ja muusta paskasta, suosittelen :)
[/quote] Ummetusta mulla on, syön sitten terveellisesti tai en. Krooninen ummetus on perseestä, kirjaimellisesti. Ap
[/quote]
[/quote] Kävin ravintoterapeutilla ja kokeiltiin ERITTÄIN kuituista ruokavaliota (ja vedenjuontia sekä liikuntaa) eikä siltikään mikään auttanut. Tai no, auttoi, muttei pitkäaikaisesti. AP
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:18"]
[/quote]
[/quote] Kävin ravintoterapeutilla ja kokeiltiin ERITTÄIN kuituista ruokavaliota (ja vedenjuontia sekä liikuntaa) eikä siltikään mikään auttanut. Tai no, auttoi, muttei pitkäaikaisesti. AP
[/quote]
No se ERITTÄIN kuituinen ruokavalio ei olekaan terveellistä.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:18"]mulla oli vastaavaa muutama vuosi sitten. Lopulta menin lääkäriin kun laihduin normipainosta puolessa vuodess 16kg. Mulla oli lisäksi kovia ylävatsakipuja, jouduin tähystykseen ja diagnoosi vatsakatarri ja helikobakteeri.
Sukulaisnainen taas alkoi viime kevään aikana laihtumaan normi syömisestä huolimatta. Laihtui muutamassa kuukaudessa 20kg, ennenkuin meni lääkäriin.
Hänellä todettiin levinnyt haimasyöpä, tällä hetkellä syöpälevinnyt joka paikkaan, hoidot lopetettu ja elinaikaa annettu max kuukausi.
[/quote]
Mitä ihmettä oikein selität? Kai ap nyt laihtuu, jos ei syö juuri mitään.
[/quote]
juu eihän noissa ole juuri mtn yhteistä ap:n tapauksen kanssa?