Olen jo 25v ja ilman naista, taidan tulla kuolemaan sinkkuna
Haluaisin niin kovasti päästä iltaisin nukkumaan jonkun viereen ja halata kylminä talvipäivinä mutta haaveeksi taitaa jäädä😔
Kommentit (12)
Olet nuori ehdit kyllä vielä. Asennemuutoksesta on paljon hyötyä. Jos ajattelisit vaikka että kyllä vielä löydät joku päivä jonkun, niin et tahattomasti estä itseäsi kuten nyt kun ajattelet että kuolet yksin.
Ite jo 33v ja sama eli älä huoli. Vois olla huonomminkin.
Onko jo viidestoista uikutuksesi samasta aiheesta tänään?
Elä hoppuile koska itellä tulee kohta 50 täyteen enkä ole koskaan päässyt naimisiin saatikka nukkumaan kenenkään naisen vieressä tarpeeksi monta vuosikymmentä joten paska elämä :(....
No onhan noita joka puolella, siitä vaan valitsemaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko jo viidestoista uikutuksesi samasta aiheesta tänään?
Ja sinä olet 15 kertaa rutissut takaisin? Raukkis taukkis olet.
Kyllä aapee sinulla on aikaa ja mahdollisuuksia.
Elä elämääsi. Olet just hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Olet nuori ehdit kyllä vielä. Asennemuutoksesta on paljon hyötyä. Jos ajattelisit vaikka että kyllä vielä löydät joku päivä jonkun, niin et tahattomasti estä itseäsi kuten nyt kun ajattelet että kuolet yksin.
Kiitos🙏
Soijapoika itkee taas vauvapalstalla ;D
Naisista on enemmän harmia kuin iloa. Jokainen nainen ottaa enemmän kuin antaa. Muista se.
Ajattelepa sitä, hyvässä lykyssä 50 sinkkuutta edessä, hyvin mahdollisesti enemmänkin!
Onko tämä joku Allun manttelinperijä?
Voi lapsi raukka. Kyllä sinulla on vielä mahdollisuus, kunhan ensin opettelet tulemaan toimeen itsesi kanssa.
Minä olin 27v, kun tapasin ensimmäisen ihmisen, jonka kanssa olen ikinä seurustellut. Hän oli myös 27v, eikä hänkään ollut koskaan ennen seurustellut. Nyt olemme olleet jo yli 20 vuotta yhdessä.