Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

E-pillereistä

Vierailija
29.01.2015 |

Onko kukaan huomannut, että e-pillerit aiheuttaisivat väsymystä? Tuntuu, että sinä aikana kun olen pillereitä syönyt, olen ollut erityisen väsynyt. Saattaa olla kaukaa haettua, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Ajattelin syödä laatan loppuun ja sitten vertailla, miltä olotila tuntuu ilman niitä. Tuntuu, että olin ennen virkeämpi ja elämäniloisempi..

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla ainakin oli Vreyan aikana noin :/ ja itkin koko ajan..

Vierailija
2/15 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata pitää taukoa. 3 kk suositellaan pillereitä syötäväksi, jotta elimistö tottuu. Näin ainakin lääkäri mulle sanoi.

Vierailija
4/15 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata syödä pillereitä. Estävät jo hedelmöittyneen alkion kiinnittymisen eli ovat abortoivia. Lisäksi saastuttavat luonnon vesistöjen ym. kautta.

Vierailija
5/15 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 17:58"]

Ei kannata pitää taukoa. 3 kk suositellaan pillereitä syötäväksi, jotta elimistö tottuu. Näin ainakin lääkäri mulle sanoi.

[/quote]

Olen syönyt pillereitä siis jo reilusti kauemmin kuin 3 kuukautta. AP

Vierailija
6/15 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkkiä Ap syöt?

Itse aloitin minipillerit vuodenvaihteessa, ollut n. kolmet melkein-menkat jo tässä kuussa T___T lääkäri kehoitti jaksamaan 1-2kk kokeilun kanssa. Jos ei siihen mennessä tiputtelut lopu, voidaan vaihtaa. Mutta sen 3kk kestää kehon tottua, kuten 4 kertoi.

Vierailija
7/15 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:00"]Ei kannata syödä pillereitä. Estävät jo hedelmöittyneen alkion kiinnittymisen eli ovat abortoivia. Lisäksi saastuttavat luonnon vesistöjen ym. kautta.
[/quote]
Anteeksi mitä? E-pillerit estävät munasolun irtoamisen jolloin hedelmöitystä ei voi edes tapahtua. Kierukka taas estää hedelmöittyneen munasolun kiinnittymisen.

Vierailija
8/15 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:05"]

Mitä merkkiä Ap syöt?

Itse aloitin minipillerit vuodenvaihteessa, ollut n. kolmet melkein-menkat jo tässä kuussa T___T lääkäri kehoitti jaksamaan 1-2kk kokeilun kanssa. Jos ei siihen mennessä tiputtelut lopu, voidaan vaihtaa. Mutta sen 3kk kestää kehon tottua, kuten 4 kertoi.

[/quote]

Yaz on merkkinä. Muuten toimineet hyvin, alakulo ja väsymys tuntuu vain olevan jatkuvasti läsnä. Ikävä kuulla, toivottavasti alkavat toimimaan toivotulla tavalla.

Vierailija
9/15 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlella "yaz väsymys" löytyy kyllä kohtalotovereita, keskusteleppa lääkärin kanssa. Oletko muita merkkejä kokeillut? Onhan noissa muutenkin haittavaikutus-listat aika pitkiä... Tietty kannattaisi tsekata esim verikokeella hemoglobiinit yms

Vierailija
10/15 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos syönyt D-vitamiinia? Alkaa olla se aika vuodesta..

Vierailija
11/15 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:09"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:00"]Ei kannata syödä pillereitä. Estävät jo hedelmöittyneen alkion kiinnittymisen eli ovat abortoivia. Lisäksi saastuttavat luonnon vesistöjen ym. kautta. [/quote] Anteeksi mitä? E-pillerit estävät munasolun irtoamisen jolloin hedelmöitystä ei voi edes tapahtua. Kierukka taas estää hedelmöittyneen munasolun kiinnittymisen.

[/quote]

pääasiallisesti. viimeisenä keinona kiinnittymisen estäminen.

Vierailija
12/15 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko harvinaiset haittavaikutukset (mahdollisia 1–10 käyttäjällä 1 000 käyttäjästä):

masennus, hermostuneisuus, uneliaisuus

http://www.laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=21172&i=BAYER_YAZ

Suuria sherlockin taitoja vaati tämä.

Vierailija
13/15 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla yasminellet kaks vuotta ollut nyt koko aikana en ole havainnut minkäänlaisia sivuvaikutuksia uskon että myös omilla terveellisillä elämäntavoilla ja riittävällä liikunnalla on vaikutusta.

Vierailija
14/15 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:23"]

Googlella "yaz väsymys" löytyy kyllä kohtalotovereita, keskusteleppa lääkärin kanssa. Oletko muita merkkejä kokeillut? Onhan noissa muutenkin haittavaikutus-listat aika pitkiä... Tietty kannattaisi tsekata esim verikokeella hemoglobiinit yms

[/quote]

Hyvä kun mainitsit, googlen ihmeellisestä maailmasta löytyy vaikka mitä! Muita merkkejä en ole kokeillukkaan, täytyykin jutella gynen kanssa.

Vierailija
15/15 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:30"]

Melko harvinaiset haittavaikutukset (mahdollisia 1–10 käyttäjällä 1 000 käyttäjästä):

masennus, hermostuneisuus, uneliaisuus

http://www.laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=21172&i=BAYER_YAZ

Suuria sherlockin taitoja vaati tämä.

[/quote]

Oli myös mainittu energian puute.