Sinä 60v ukko joka väität väärän kuvan kanssa olevasi kolmekymppinen ja suutut, kun en tahdo jäädä treffeille.. miksi?
Luuletko olevasi jokin kaupungin oma Johnny Depp joka ikääntyy kuin viini, vaikka todellisuudessa olet kokkareista piimää?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vanhempi pukki, sitä kovempi sarvi, ikärasistit.
Herra 47.
En tiedä keneltä sun ois tää pitänyt kuulla, mutta ikään liittyvä syrjintä ei ole rasismia kun kyseessä ei ole rotuun liittyvää syrjintää :)
Kaikki on nykyään rasismia kun oikein silmiin katsotaan.
Meitä boomereita on nyt lyöty kuin vierasta sikaa useampi vuosi ja ellemme saa vastapainoksi edes metsästää nuorta vohlaa, pidän tilannetta rasistisena.
Toisinpäin se razizmi kun yritetään väkisin pakkonaida eli raizkata juuri tätä tyrkkytekijää haluamattomia.
Meikkaathan sinäkin naamasi eri näköiseksi kuin mikä se oikeasti on. Mikä tässä on ero?
Kahvi ja tupakka on kellastaneet hampaat. Päälaki paistaa kaljuna ja ympärillä liehuu pitkiä ohuita hiuksia. Naamassa on maksaläiskiä. Iso maha pullottaa.
Päällä 80luvulla ostettu nahkatakki.
Ja sitten ihmetellään,miten se nätti 19v neito ei halunnutkaan jäädä treffeille tällaisen nuorekkaan uroon kanssa! Pahimmillaan lähetään perään kuvaa ruttuisesta, puolikovasta munasta että katsos mitä jäit vaille!
Siis häh? Minä olen palstalta oppinut, että 55v menee helposti kolmevitosesta kunhan pukeutuu nuorekkaaseen farmariasuun??
t. Jorma 55v
Vierailija kirjoitti:
Kahvi ja tupakka on kellastaneet hampaat. Päälaki paistaa kaljuna ja ympärillä liehuu pitkiä ohuita hiuksia. Naamassa on maksaläiskiä. Iso maha pullottaa.
Päällä 80luvulla ostettu nahkatakki.
Ja sitten ihmetellään,miten se nätti 19v neito ei halunnutkaan jäädä treffeille tällaisen nuorekkaan uroon kanssa! Pahimmillaan lähetään perään kuvaa ruttuisesta, puolikovasta munasta että katsos mitä jäit vaille!
Niin ja se neito on maalannut naamansa kosemtiikka pakkelilla ja kun pesee naamansa niin alta paljastuu kalpea hirviö.
Vierailija kirjoitti:
Älkää naiset olko niin pinnallisia. 30 ja 60 välillä ei loppupeleissä ole juurkaan eroa, jos on pitänyt itsestään huolen
Jos sillä iällä ei ole merkitystä, niin deittaile niitä 60 v leidejä äläkä yritä niitä alle 30 vuotiaita.
Laitoin George Clooneyn kuvan tinderiin. Odotin seksiä mutta sain bannit.
Jamppa 14v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää naiset olko niin pinnallisia. 30 ja 60 välillä ei loppupeleissä ole juurkaan eroa, jos on pitänyt itsestään huolen
Jos sillä iällä ei ole merkitystä, niin deittaile niitä 60 v leidejä äläkä yritä niitä alle 30 vuotiaita.
Näinhän miehen on pakko tehdä joka tapauksessa jos haluaa edes joskus saada naista. Pakko laajentaa haarukkaa ja tyytyä siihen, että määrä korvaa laadun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin olen tehnyt. Hyväkroppainen synnyttämätön kuusikymppinen kelpaa itseasiassa paremmin kuin läski kolmekymppinen.
Olen 54v mies ja päihitän kyllä useimmat kolmekymppiset ulkonäössä. Tällä viikollakin oli treffit 26v naikkosen kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
Laitoin George Clooneyn kuvan tinderiin. Odotin seksiä mutta sain bannit.
Jamppa 14v.
Voi ressukkaa. 46 vuoden päästä uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Olen 54v mies ja päihitän kyllä useimmat kolmekymppiset ulkonäössä. Tällä viikollakin oli treffit 26v naikkosen kanssa :)
In your dreams man...
Mutta vanha nainen ! yäk. (tulikohan nyt bannii)
Tiedän lihaksikkaan,pitkähiuksinen ja hyvähampaisen 55v miehen. Tekee töitä kroppansa eteen,hampaissa on kuoret tms,hiukset värjätty. Kelpaa katsella!
Ikävä kyllä harva samanikäinen mies pystyy samaan joko rahatilanteen takia tai siksi,ettei vaan kiinnosta "tälläytyminen ".
Sama melkein lääkäreissä. Joku 20 vuotta vanha kuva siellä nettisivuilla. Sitten joku 70 v. ottaa sut vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä ei koske teitä miehiä? Sama juttu teille. Älkää olko pinnallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
In your dreams man...
Ohis mutta mun tuttavapiirissä on tällainen ikisinkku yli viisikymppinen treenaava ja hyväkroppainen kaveri jolla on kaiken päälle hyvät hiusgeenit. Toki on jo ryppyä eikä näytä enää kolmikyppiseltä mutta ihan varmasti paljon paremmalta kuin moni itseään huoltamaton 20.v nuorempi. Hyvin vientiä hänelle myös nuorempien naisten parissa ja ihan ymmärrettävää. Hyvin toimeentuleva hyväkroppainen sinkkumies, on kai se ihan hyvää hauskanpitoseuraa.
Ja olen siis itse nainen, jos joku epäilee miestrolliksi
Kaikki on nykyään rasismia kun oikein silmiin katsotaan.
Meitä boomereita on nyt lyöty kuin vierasta sikaa useampi vuosi ja ellemme saa vastapainoksi edes metsästää nuorta vohlaa, pidän tilannetta rasistisena.