Aspa. Minkä takia koet tarvetta selostaa asiakkaalle kaikki mahdolliset PÄIVÄNSELVÄT asiat ilman, että hän on sanonut sanaakaan niistä?
Minulle on aivan sama kuinka monta miljoonaa alanuolta tähän tulee taas. Minua on aina kohdeltu tyhmänä, koko elämäni, enkä voi sietää sitä. Lähes joka kerta, kun olen yhteydessä johonkin aspaan, sään vastaukseksi täysin päivänselviä asioita, jotka kuka tahansa ymmärtää ja joista en ole itse sanonut sanaakaan. Esimerkiksi tällainen päivänselvä asia voisi olla, että taho x ei pääse tahon y järjestelmiin eikä voi hoitaa heidän asioitaan. IHANKO TOSI?! Miksi koet tarvetta osoittaa asiakkaalle kuinka v:n ț.ý.h.mäńä pidät häntä???
Kommentit (40)
Kaltaisellesi idiootille on parempi vääntää rautalangasta.
No jos sä olet möykännyt taho x:n asiakaspalvelijalle tahon y asioista niin pakkohan se on vääntää rautalangasta, että me täällä x:llä ei päästä y:n tietoihin kiinni.
Oletan, että kyse on Kelasta ja kunnan sosiaalitoimistosta?
Vierailija kirjoitti:
No jos sä olet möykännyt taho x:n asiakaspalvelijalle tahon y asioista niin pakkohan se on vääntää rautalangasta, että me täällä x:llä ei päästä y:n tietoihin kiinni.
Oletan, että kyse on Kelasta ja kunnan sosiaalitoimistosta?
Voi luoja että voi ihminen olla I.D.I.OO.tt.i! Miten tuo vastauksesi liittyy aloitukseen???
En haluaisi olla ap:ta palveleva aspahenkilö.
Jos minä otan yhteyttä ASIAANI LIITTYEN TAHOON X, NIIN HE KOKEVAT TARVETTA KERTOA, ETTÄ PLAAPLAAPLAA JA EMME PÄÄSE TAHON Y TIETOIHIN. MISSÄ KOHDASSA KUVITTELIN SELLAISTA?!?!?!!? Joka ikinen ihminen ymmärtää tuon enkä ole sanonut v...u sanaakaan siihen suuntaankaan. Yritän vain hoitaa asiaani!
Ai sinua pidetään aina tyhmänä. Mistähän mahtaa johtua....?
Miksi tämä liittyisi kelaan ja sossuun?!
Jos työskentelisit aspana niin tietäisit, että suurimmalle osalle ne päivänselvätkään asiat eivät ole päivänselviä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä liittyisi kelaan ja sossuun?!
Koska olet vähintäänkin Kelan tukien piirissä.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä otan yhteyttä ASIAANI LIITTYEN TAHOON X, NIIN HE KOKEVAT TARVETTA KERTOA, ETTÄ PLAAPLAAPLAA JA EMME PÄÄSE TAHON Y TIETOIHIN. MISSÄ KOHDASSA KUVITTELIN SELLAISTA?!?!?!!? Joka ikinen ihminen ymmärtää tuon enkä ole sanonut v...u sanaakaan siihen suuntaankaan. Yritän vain hoitaa asiaani!
Koska taho X tarvitsee tiedon taholta Y, jotta voivat hoitaa asiasi. Seuraava kysymys?
Vierailija kirjoitti:
Ai sinua pidetään aina tyhmänä. Mistähän mahtaa johtua....?
Niin, enpä tiedä. Jos hoidan asiaani vaikka pankin kanssa, niin heidän ei todellakaan tarvitse kertoa minulle, että he eivät voi hoitaa vaikkapa vakuutusyhtiön asioita :) eiköhän tuo ole täysin päivänselvää?!?!?!
Miten vaikeaa teille voi olla ymmärtää ketjun pointti? KAUPPA KERTOO ASIAKKAALLE, ETTÄ EIVÄT HOIDA HAMPAITA. HAMMASLÄÄKÄRI KERTOO, ETTEI HOIDA PANKKIASIOITA.
TÄYSIN RINNASTETTAVISSA TUOLLAISEEN.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla varsinainen Karen.
Jep, koska minulle ei tarvitse kertoa, että vakuutusyhtiö ei hoida pankin asioita, pankki ei hoida hammaslääkärin asioita, autoliike ei hoida K-marketin asioita :) olen Karen, kun minua v....ttaa arpojen tarve kertoa minulle täysin päivänselviä asioita aivan kuin olisin sanonut niistä sanaakaan.
Koska
a) niin moni soittaja ei ymmärrä itsestäänselvältä tuntuvia asioita
b) ap:n ulosanti antaa kuvan hieman typerästä ja sekavasta elämänkoululaisesta
Vierailija kirjoitti:
Koska
b) ap:n ulosanti antaa kuvan hieman typerästä ja sekavasta elämänkoululaisesta
Voi kuule kyllä minä ihan aitoja kouluja olen käynyt :) minä olen MINÄ, en MUUT.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska
b) ap:n ulosanti antaa kuvan hieman typerästä ja sekavasta elämänkoululaisestaVoi kuule kyllä minä ihan aitoja kouluja olen käynyt :) minä olen MINÄ, en MUUT.
Mutta joki random aspa ei tiedä kuka SINÄ olet ja mitä kouluja olet käynyt.
Autocorrect korjailee.
S A A N *