Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on nätti nenä, kauniit silmät, sievät huulet

Vierailija
29.01.2015 |

klassisen kaartuvat kulmakarvat, finnitön iho, todella pitkät ripset, tuuheat hiukset. Silti olen ruma. Kaikki osaset kasvoissani ovat itsessään kauniit, mutta asettuneet epäviehättävällä ja epäsymmetrisellä tavalla naamaan, esimerkiksi silmät ovat liian ylhäällä, suu liian pieni muuhun verrattuna. Ja nyt vielä sain lukea, että pidämme itseämme aina viehättävämmän näköisenä kuin muut pitävät meitä, joten taidan sitten oikeasti olla jo erittäin ruma tai oudon näköinen :/

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä luit?

Vierailija
2/16 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkele. Mä taas oisin h*elvetin kaunis,( anteeksi jos kuulostan ylpeältä:D) MUTTA mun nenä pilaa kaiken. Näytän ihan kauheelta sen takia:( Mistähän sitä ottais 10tonnin että pääsee leikkaukseen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 16:55"]Perkele. Mä taas oisin h*elvetin kaunis,( anteeksi jos kuulostan ylpeältä:D) MUTTA mun nenä pilaa kaiken. Näytän ihan kauheelta sen takia:( Mistähän sitä ottais 10tonnin että pääsee leikkaukseen..
[/quote]

Sama!!! Tein juuri ketjun aiheesta

Vierailija
4/16 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 16:49"]Mistä luit?
[/quote]
Ylen sivuilla, taisi olla Prisman artikkeli. Asiasta oli tehty joku tutkimus.

Vierailija
5/16 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 16:48"]

klassisen kaartuvat kulmakarvat, finnitön iho, todella pitkät ripset, tuuheat hiukset. Silti olen ruma. Kaikki osaset kasvoissani ovat itsessään kauniit, mutta asettuneet epäviehättävällä ja epäsymmetrisellä tavalla naamaan, esimerkiksi silmät ovat liian ylhäällä, suu liian pieni muuhun verrattuna. Ja nyt vielä sain lukea, että pidämme itseämme aina viehättävämmän näköisenä kuin muut pitävät meitä, joten taidan sitten oikeasti olla jo erittäin ruma tai oudon näköinen :/

[/quote]

laita kuva 

Vierailija
6/16 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 16:56"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 16:55"]Perkele. Mä taas oisin h*elvetin kaunis,( anteeksi jos kuulostan ylpeältä:D) MUTTA mun nenä pilaa kaiken. Näytän ihan kauheelta sen takia:( Mistähän sitä ottais 10tonnin että pääsee leikkaukseen..
[/quote]

Sama!!! Tein juuri ketjun aiheesta
[/quote]

linkkaa ketju? Voidaan yhdessä perustaa joku yhdistys että saadaan leikkausrahat kokoon, heh

Vierailija
7/16 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan pidän itseäni nätimpänä mitä oikeasti olen. Pakko ajatella niin, muuten en ilkeis olla olemassa.

Vierailija
8/16 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin nenä pilaa kaiken. Välillä olen hyväksynyt sen, mutta sitten joku taas jo huomaa siitä. Harmi ettei oo rahaa leikkaukseen. En kyllä mitään muovista Jackson nenääkään tahtoisi.

Vierailija
9/16 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin just tutkimuksen et muut ihmiset pitää sua 20% kauniimpana kuin itse pidät itseäsi!

Vierailija
10/16 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:04"]Mä luin just tutkimuksen et muut ihmiset pitää sua 20% kauniimpana kuin itse pidät itseäsi!
[/quote]

Mäki uskon tähän enemmän. Yleensä muut kiinnittävät enemmän huomiota hyviin kuin huonoihin piirteisiin kuin mitä itse tekee

Vierailija
11/16 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä niin, että kun katsoo vanhoja valokuvia, ihmettelee oho, oonpas nätti ollut, mutta arkena on räjähtänyt ja ruma olo, jos joku kehuu miettii, mitä toi vittuilee...?

Vierailija
12/16 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, sain nyt tilaisuuden ensimmäistä kertaa kirjoittaa nettikeskusteluun:

Nyyh.

Vierailija
13/16 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:09"]

Onko teillä niin, että kun katsoo vanhoja valokuvia, ihmettelee oho, oonpas nätti ollut

[/quote]

Ei.

Vierailija
14/16 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on muuten totta, että symmetria luo sen kauneuden kokemuksen, ei yksittäiset kauniit osat. Joskus kyl huonoissa kauneusleikkauksissa mennään vikaan esim Jacksonin nenä oli parempi ennen leikkausta, kun on isot silmät ja suu. Monesti nää ankkahuuletkin on rumat, jos on muuten sirot kasvonpiirteet...

Vierailija
15/16 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on, yksittäiset piirteet eivät kerto mitään. Se on se kokonaisuus. Piirteet+symmetriä, kallon muoto.

Vierailija
16/16 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap palaa ketjuun. Tässä on se artikkeli, missä sanotaan, että luulemme ulkonäöstämme liikoja

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/01/23/miksi-naytat-valokuvissa-aina-niin-hirvealta

''

Muutama vuosi sitten tutkijat tulivat siihen tulokseen, että me yleisesti luulemme ulkonäöstämme liikoja. Amerikkalaistutkijat muokkasivat koehenkilöiden valokuvia sekä viehättävämpään että vähemmän viehättävään suuntaan ja sekoittivat kuvat pinoihin, joista koehenkilön piti tunnistaa itsensä alkuperäisessä muokkaamattomassa kuvassa. Koehenkilöt valitsivat useimmin kuvan, jota oli muokattu viehättävämmäksi. Sen sijaan muiden ihmisten kuvista koehenkilöt osasivat valita oikean, alkuperäisen, muokkaamattoman version.

Kun koehenkilöiden muokattuja kuvia sekoitettiin pinoihin, joissa oli valokuvia muista ihmisistä, koehenkilöt löysivät pinoista nopeammin oman kuvansa, jos sitä oli muokattu viehättävämpään suuntaan.

Tästä kaikesta voisi vetää sen johtopäätöksen, että olemme tyytymättömiä valokuviin itsestämme siksi(kin), että ne eivät vastaa liiallisia luuloja omasta ulkonäöstämme.''