Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Propral ja rytmihäiriöt

Vierailija
29.01.2015 |

Miten muilla on toiminut propral rytmihäiriöihin (tykytykseen eli korkeisiin sykkeisiin)? Onko lääkitys säännöllinen vai tarpeen mukaan? Ja millainen annos? Onko vaikuttanut verenpaineeseen?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:54"]Minä olen katetriablaatio jonossa. Ensin tutkitaan rytmihäiriön syy ja tarvittaessa tehdään ablaatio. Vähän jännittää se toimenpide. Minkälaisia kokemuksia muilla on siitä?

[/quote]
Minulla itse toimenpide kesti noin 2,5 tuntia. Nivunen puudutettiin ja sitten laskimosta sisään. Tehtiin taysissa sellaisella valtavilla magneeteilla ohjatulla laitteella. Kun oikoratoja poltettiin niin se tuntui kuin sudämeen olisi kaadettu jotain lämmintä nestettä. Vaikeaa oli olla ihan paikoillaan toinenpiteen ajan, mutta kyllä sen kesti. Toimenpiteen jälkeen nivuseen laitettiin lyijypaino, jotta ei ala vuotaa. Sain nousta ylösiltapäivällän. klo 15 kun toimenpide tehtiin aamulla. Piti käydävessassa. Valtiomo alkoi vuotaa kovasti heti kun pääsin ylös. Sitten ei saanutkaan enää liikkua eikä nousta kuin vasta seuraavana aamuna. Autoa ei saanut ajaa kolmeen päivään ha sairaslomaa viikko. Kolme kuukautta joutui syömään aspiriinia ettei tuke tukoksia. Kyllä kannatti operaatio, vaikka hiukan epämukava kokemus. Yhtäkään rytmihäiriötä ei ole tullut sen jälkeen eli onnistui täydellisesti.

Vierailija
22/23 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:54"]Minä olen katetriablaatio jonossa. Ensin tutkitaan rytmihäiriön syy ja tarvittaessa tehdään ablaatio. Vähän jännittää se toimenpide. Minkälaisia kokemuksia muilla on siitä?

[/quote]
Minulla itse toimenpide kesti noin 2,5 tuntia. Nivunen puudutettiin ja sitten laskimosta sisään. Tehtiin taysissa sellaisella valtavilla magneeteilla ohjatulla laitteella. Kun oikoratoja poltettiin niin se tuntui kuin sudämeen olisi kaadettu jotain lämmintä nestettä. Vaikeaa oli olla ihan paikoillaan toinenpiteen ajan, mutta kyllä sen kesti. Toimenpiteen jälkeen nivuseen laitettiin lyijypaino, jotta ei ala vuotaa. Sain nousta ylösiltapäivällän. klo 15 kun toimenpide tehtiin aamulla. Piti käydävessassa. Valtiomo alkoi vuotaa kovasti heti kun pääsin ylös. Sitten ei saanutkaan enää liikkua eikä nousta kuin vasta seuraavana aamuna. Autoa ei saanut ajaa kolmeen päivään ha sairaslomaa viikko. Kolme kuukautta joutui syömään aspiriinia ettei tuke tukoksia. Kyllä kannatti operaatio, vaikka hiukan epämukava kokemus. Yhtäkään rytmihäiriötä ei ole tullut sen jälkeen eli onnistui täydellisesti.
[/quote]
Auts kirjoitusvirheet :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskaltaako sen ottaa yöksi varmuuden vuoksi jos lepopulssi on 68-70?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi