Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä myydään pieniä mikrokupuja, max 24 cm halkaisija?

Vierailija
29.01.2015 |

Kun täältä löytyy vastaus kaikkeen, ehkä tähänkin :) Prismat, Tokmannit jne. jo kierretty, mutta ei ole kuin yhtä kokoa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppikseltä olen ostanut, sekä nettikirppikseltä että ihan peruskirppikseltä.

Vierailija
2/6 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Funcooker!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta mikronkestävä muoviastia (salaattikulho, leivontakulho, mitä näitä on) ja tee siihen reikä? :)

Vierailija
4/6 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut aikoinaan Tarjoustalosta ja myöhemmin joko Stokkalta tai Sokokselta, en muista kummasta. Lidlissä on joskus ollut kampanjatuotteena eri kokoisia. Mutta tuurista on kiinni, että kohdalle osuu. Itse etsin aikoinaan tosi kauan.

Vierailija
5/6 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Kirkon ulkomaan avun kirppis on hyvä tuollaisten etsintään samoi SPR, kun tavarat on valmiiksi järjestetty. Tuolta ostin kahvinkeittimeenkin uuden pannun rikkoutuneen tilalle.

Vierailija
6/6 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 15:31"]

Osta mikronkestävä muoviastia (salaattikulho, leivontakulho, mitä näitä on) ja tee siihen reikä? :)

[/quote]

Helpommin varmasti näin onnistuu kuin kirppiksiä kiertämällä, tässä vaan on se huono puoli ettei ole kätevää nuppia josta nostaa. Muttan  tee se itse -kuvun suuntaan alan kallistua, jos kukaan ei ole lähiaikoina uusiin pikkukupuihin iskenyt käpäliään missään kaupassa.