KILPIKONNA lemmikiksi?
Olen vasta innostunut ajatuksesta, että hankkisimme kilpikonnan lemmikiksi. Minkälainen kilpikonna on lemmikkinä?Kumpiko olisi aloittelijalle helpompi, maakilpikonna vai vesikilpikonna? Mistä kannattaa hankkia? Minkähintaisia ovat itse konna ja sen tarvikkeet?
Kommentit (5)
Ne osaavat sitten liikkua aika nopeasti. Kaverin kilpikonna yritti aina purra ja juoksi lattialla kaula ojossa jalkoja kohden. Se oli pelottava. 😱
Kilpikonnat eivät ole kaikkein helpoimpia lemmikkejä (esim. horrostaminen ja ruokinta) ja sitoutumisen pitää oikeasti olla pitkäaikaista.
Oletko jo tutustunut harrastajien erilaisiin nettisivuihin, foorumeihin ja kirjallisuuteen?
Vierailija kirjoitti:
Kilpikonnat eivät ole kaikkein helpoimpia lemmikkejä (esim. horrostaminen ja ruokinta) ja sitoutumisen pitää oikeasti olla pitkäaikaista.
Oletko jo tutustunut harrastajien erilaisiin nettisivuihin, foorumeihin ja kirjallisuuteen?
Olen vasta perehtymässä näihin. :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vasta perehtymässä näihin. :)
Ap
Hyvä juttu, harrastajien keskuudesta löytyy varmasti parempia vinkkejä kuin tältä foorumilta :)
Varaa sit aikaa ilta ja aamu lenkille.