Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko te muut 40+ ikäiset naiset lähes jatkuvasti väsyneitä?

Vierailija
12.11.2021 |

Mietin, että kuuluuko tämä tähän ikään. Esivahdevuosioireita on.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ainakin nyt kun on pimeää.

Vierailija
2/33 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen +40v mies ja elämäni kunnossa! Viriili, voimakas ja ihana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään.

Vierailija
4/33 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Uniongelmien takia. Ja sitten kun joskus viikonloppuna nukkuu hyvät pitkät unet, niin särkee päätä ja hartioita.

Vierailija
5/33 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Olen väsynyt kaikkeen ja kaikkiin, erityisesti työhön joka imee kaiken, mutta ei anna mitään.

Vierailija
6/33 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Olen pienessä flunssassa nyt ja jäin koronan takia kotiin (normaalisti olisin siis ehkä mennyt töihin) ja nukuin eilen iltapäivällä 3 h, lisäksi yöllä noin 9h ja herätessäni aamulla olin

……Väsynyt!

Vaikka ei ainakaan ollut nukkumisestakaan puutetta. Olen muulloinkin aina väsynyt, unipneaa ei ainakaan Ouran ja Polarin kellon uniseurannan mukaan ole 🤷‍♀️

Muutenkin saatan olla päivällä hirveän väsynyt, mutta en todellakaan pysty nukkumalla sitä poistamaan. 🥺

Vierailija
7/33 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Yleensä syynä univaje. Toisaalta jos nukun pitkään, seurauksena on pöhnäinen ja tokkurainen olo.

Vierailija
8/33 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viriili on ehkä yksi suomen kielen ällöttävimmistä sanoista.

Vierailija
9/33 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää. Syön välillä rautatablettikuurin. Onko työsi rasittavaa fyysisesti tai henkisesti? Kenties puuduttavan tylsää? Yleinen syy naisilla jatkuvaan väsymykseen on se kuuluisa raudanpuute. Kokeile rautakuuria, jos helpottaisi.

Vierailija
10/33 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, nyt ainakin kun on pimeetä.Lenkkeilen koirien kanssa ja 2xviikko käyn salillakin...Silti stressaa ja väsyttää...

Vierailija
11/33 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä sinulle, koska rahkeesi eivät riitä enää viriiliin mieheen.

Vierailija
12/33 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ongelma poistui sinkillä, jota söin hiustenlähtöön. En tarvitse enää työpäivän jälkeen päikkäreitä.

Vierailija
13/33 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua viriiliä miestä. Jatkan mieluusti tuon 25-vuotiaan jääkiekkoilijan kanssa ;)

Vierailija
14/33 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen, mutta se johtuu siitä, että valvon liian myöhään. Loma-aikoina en ole väsynyt.

N43

Vierailija
15/33 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50v. Olen huomannut että liikunta auttaa pitämään mielen positiivisena ja nukun paremmin.

Vierailija
16/33 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jatkuvasti väsynyt yläasteikäisestä asti. Nyt ikää 46 vuotta. Ainoa keino, jolla olen jaksanut, ovat päiväunet. Nuorena kaverit ja mies naureskelivat päiväuniani, onneksi tässä iässä kukaan ei enää ihmettele asiaa. Öisin olen aina nukkunut ihan hyvin, mutta tarvitsisin vain vuorokaudessa paljon enemmän unta kuin ihmiset keskimäärin. Ihannetilassa nukkuisin 11 tuntia vuorokaudessa, mutta eihän se ole koskaan ollut mahdollista lomia lukuun ottamatta. 

Vierailija
17/33 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi kun väsymys poistuisikin jollain raudan, sinkin, deen tai B12:n avulla. Olisi niin helppo ratkaisu.

Ärsyttää kun on aina väsynyt. Joskus mietin, että olen varmaan vaan niin patalaiska, että kuvittelen oloni väsyneeksi. Tai että kaikki muutkin ovat väsyneitä, mutta tekevät silti sitä sun tätä.

Vierailija
18/33 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut nyt yli vuoden. Kun tämä alkoi ferritiini oli 12. Uudessa mittauksessa nyt 85 eli olen nelinkertaistanut ferritiiniarvon vuodessa, voikohan ferritiini silti olla vielä syy? Kävi noin runsaan vuodon takia, nyt se asia on korjattu. Olen niiiiin väsynyt, eikä mikään korjaa sitä. Herään aina aamuyöllä 4-5- aikaan ja valvon vähintään tunnin, mikä ei helpota asiaa. 

Vierailija
19/33 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua viriiliä miestä. Jatkan mieluusti tuon 25-vuotiaan jääkiekkoilijan kanssa ;)

Ja sitten heräsit siihen, ettet saa henkeä (lihavuuden aiheuttaman uniapnean takia).

Vierailija
20/33 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vitsi kun väsymys poistuisikin jollain raudan, sinkin, deen tai B12:n avulla. Olisi niin helppo ratkaisu.

Ärsyttää kun on aina väsynyt. Joskus mietin, että olen varmaan vaan niin patalaiska, että kuvittelen oloni väsyneeksi. Tai että kaikki muutkin ovat väsyneitä, mutta tekevät silti sitä sun tätä.

Minäkin vedin rautaa, ei missään vaiheessa mitään vaikutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi