Miten toimitte, kun lapsenne joka asuu jo omillaan
Ei ole halunnut ottaa korona rokotusta? Päästättekö kylään kotiinne ja viettämään esimerkiksi joulua kanssanne, sekä rokotettujen isovanhempien kanssa?
Kommentit (28)
On rokotettu, mutta jos ei olisi, kotiin ei olisi mitään asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette kyllä sekaisin. Meillä perheessä suurin osa rokotettuja mutta kotona asuvat lapset eivät, eivätkä kaikki jo omillaan asuvat lapset. Meillä on ovet aina auki ja todellakin nuoret saavat tulla koska tahansa kotiin. Joulua vietetään porukalla kuten aina ennenkin. Säälittää kyllä teidän lapset joilta kiellätte hysteerisenä joulunvieton kanssanne. Ehkäpä heitäkään ei jatkossa kiinnosta tulla katsomaan teitä sitten vaippoinenne sinne vanhainkotiin.
Olisin surullinen, jos olisin noin epäonnistunut kasvatuksessa, että olisin tuotanut itsekkään ja taikauskoisen lapsen tähän maailmaan. Onneksi se ei ole totta!
Yritit olla mahdollisimman ilkeä. Mutta säälittävän typerä yritys oli. Ei ainakaan mikään esimerkillinen malli lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti? Miksi? Jos itse olette rokotuksella suojautuneet.
Minä olen riskiryhmässä ja sain rokotteeni jo aikaisin keväällä. Ei kyllä ole käynyt mielessänikään estää rokottamattomia tapaamasta minua, minulla on vahva luotto rokotteen tuomaan suojaan. Olen mm. matkustellut koko korona-ajan sairastumatta, käynyt ja järjestänyt juhlia jne. Ensi viikolla saan kolmannen.
Vierailija kirjoitti:
Onko tällaisia ihmisiä oikeasti? Onko esim influenssarokotteen kanssa yhtä tiukka linja?
Jokainen päättää, ketä kotiinsa kutsuu. Itse en ottaisi rokottamattomia tautipesäkkeitä kotiini, vaikka itse en rokotettuna pahinta koronatautia saisikaan. Jokainen sairaalareissu on tahallaan hankittu (paitsi pienillä lapsilla).
Rokottamaton ei muista välitä, joten häneen ei kannata ajatuksia uhrata. Turvallisinta, että pysyy joulun yksiössään.
Varmistaisin vielä, että onko rokottamaton suurempi riski rokotetulle, kuin rokotettu?