Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies pettänyt?

Vierailija
29.01.2015 |

Meillä oli pari viikkoa sitten kylässä naispuolinen kaverimme. Koko illan mieheni puhui tämän kanssa kaiken maailman asioista, he taistelivat jatkuvasti jostakin aihe alueesta, päissään kun olivat. Itsekin join alkuillasta, mutta meni maku koko touhuun, koska jäin jatkuvasti omiin oloihini, joten minun juomiseni jäi alle kuuteen siideriin.

No, mies jatkoi "taisteluaan" tämän kaverimme kanssa ja minä aloin väsyä, joten menin nukkumaan puoli 2 aikoihin yöstä. Heräsin aamu 6 siihen, että mies tuli nukkumaan. Olin tietysti aika kiukkuinen asiasta, hän oli yli 3tuntia jatkanut juomista toisen naisen kanssa ja olimme muutenkin aikanaan sopineet, että jos toinen menee nukkumaan, silloin vieraatkin menevät, tai voivat jatkaa omassa rakennuksessaan. Annoin kuitenkin olla ja jatkoin nukkumista. 

Tämä kaverimme oli nukkunut erillisessä rakennuksessa, niinkuin vieraamme aina. Hän tuli ns. "päätaloon" aamulla 12 aikoihin, mekin olimme jo hereillä. En ollut vielä puhunut miehen kanssa viime illasta, ajattelin ensin katsoa heidän käyttäytymistään kun kohtaavat toisensa. Kaverimme oli todella vaivaantuneen oloinen, hän vältteli katsettani ja minun kanssani puhumista. Hyvin kummallista. Mieheni päinvastoin oli aivan normaali, hieman vain poti krapulaa.

Tämän tapahtuman jälkeen aina kun tämä kyseinen kaveri on kyydissämme, kun viemme häntä jonnekin, minusta tuntuu että miehelläni on juuri silloin kova näyttämisen halu, kyllä hän pystyy ja uskaltaa vaikka mitä. Tämä kaverimme taas tuntuu olevan kovin vaivaantunut. Olen myös huomannut, että kun mieheni viestittelee tämän kaverimme kanssa, hänellä on aina ihmeellinen hymy kasvoillaan, eikä hän kuule mitään tai reagoi mihinkään mitä hänelle sanon. 

Tämä on mielestäni todella häiritsevää ja minusta tuntuu, että tuona yönä tapahtui jotakin kun nukuin. Olen puhunut useasti tästä mieheni kanssa, mutta hän vakuuttaa ettei mitään tapahtunut ja haluaisin uskoa häntä ja luotan häneen, mutta silti en vain pääse irti ajatuksesta että jotakin olisi tapahtunut :/

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä usko että on pettänyt. On tunnustanut naiselle ihastuneensa tai jotain. Nainen on vaan vaivaantunut kun ei ajattele samoin.

Vierailija
2/16 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä, onko oikeasti niin, että jos sinua väsyttää miehesi ei saa jäädä kavereidenne kanssa jatkamaan iltaa?

Mitä kahleita ihmiset rakentavat itselleen ja kumppanilleen. Ei ole ihme jos siinä pettäminen kävisikin mielessä... Hyi hitto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein tollaselle kusipäisiä sääntöjä laativalle nalkuttavalle ämmälle.

Vierailija
4/16 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 10:15"]Ihan oikein tollaselle kusipäisiä sääntöjä laativalle nalkuttavalle ämmälle.
[/quote]

Kusipäisiä sääntöjä? Eikö suhteessa päde säännöt molemmin päin, että toista ei petetä. Ja jos tekee mieli vieraisiin päästä niin sitä ennen suhde lopetetaan. Kaikkea se maa päällään kantaa, voi v sentään.

Vierailija
5/16 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 13:22"]Meillä oli pari viikkoa sitten kylässä naispuolinen kaverimme. Koko illan mieheni puhui tämän kanssa kaiken maailman asioista, he taistelivat jatkuvasti jostakin aihe alueesta, päissään kun olivat. Itsekin join alkuillasta, mutta meni maku koko touhuun, koska jäin jatkuvasti omiin oloihini, joten minun juomiseni jäi alle kuuteen siideriin.

No, mies jatkoi "taisteluaan" tämän kaverimme kanssa ja minä aloin väsyä, joten menin nukkumaan puoli 2 aikoihin yöstä. Heräsin aamu 6 siihen, että mies tuli nukkumaan. Olin tietysti aika kiukkuinen asiasta, hän oli yli 3tuntia jatkanut juomista toisen naisen kanssa ja olimme muutenkin aikanaan sopineet, että jos toinen menee nukkumaan, silloin vieraatkin menevät, tai voivat jatkaa omassa rakennuksessaan. Annoin kuitenkin olla ja jatkoin nukkumista. 

Tämä kaverimme oli nukkunut erillisessä rakennuksessa, niinkuin vieraamme aina. Hän tuli ns. "päätaloon" aamulla 12 aikoihin, mekin olimme jo hereillä. En ollut vielä puhunut miehen kanssa viime illasta, ajattelin ensin katsoa heidän käyttäytymistään kun kohtaavat toisensa. Kaverimme oli todella vaivaantuneen oloinen, hän vältteli katsettani ja minun kanssani puhumista. Hyvin kummallista. Mieheni päinvastoin oli aivan normaali, hieman vain poti krapulaa.

Tämän tapahtuman jälkeen aina kun tämä kyseinen kaveri on kyydissämme, kun viemme häntä jonnekin, minusta tuntuu että miehelläni on juuri silloin kova näyttämisen halu, kyllä hän pystyy ja uskaltaa vaikka mitä. Tämä kaverimme taas tuntuu olevan kovin vaivaantunut. Olen myös huomannut, että kun mieheni viestittelee tämän kaverimme kanssa, hänellä on aina ihmeellinen hymy kasvoillaan, eikä hän kuule mitään tai reagoi mihinkään mitä hänelle sanon. 

Tämä on mielestäni todella häiritsevää ja minusta tuntuu, että tuona yönä tapahtui jotakin kun nukuin. Olen puhunut useasti tästä mieheni kanssa, mutta hän vakuuttaa ettei mitään tapahtunut ja haluaisin uskoa häntä ja luotan häneen, mutta silti en vain pääse irti ajatuksesta että jotakin olisi tapahtunut :/
[/quote
Siis äijäs viestittelee tän naisen kanssa hymy naamalla? Ja sä vielä kyselet täällä pettääkö se? Hahah mitä luulisit? :D

Vierailija
6/16 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siälä on pantu pissittimet vastakkain ja hössön tössön...

Vierailija
7/16 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taatusti jotain on tapahtunut. Laita molemmat selkä seinää vasten ja purista totuus ulos.

Vierailija
8/16 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muna on käynyt pillussa!

Vierailija
9/16 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on pettänyt. Voin kertoa ihan samanlaisen tarinan "kaveristani" ja lapseni isästä. Tuota samaa peliä pelasivat ja ihan mun nähteni ja sitten juurikin noin selän takana. Voisin kertoa monia tarinoita samanlaisesta käytöksestä, ja lopullisesta kiinni jäämisestä. Tuskin ne tunnustaa, ne pitää saada narautettua. Nainen hävisi vähin äänin ja mies oli niin kun ei mitään. Hyi helvetti että tuli taas mieleen omaan selkään puukottaminen.

Vierailija
10/16 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi tietää jotain, mitä mies on sille tunnustanut.

Tai sitten mies on kertonut fantasiastaan, että olisitte kolmistaan.

Vierailija
11/16 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista!

Olisikohan kellään hyviä ideoita, miten ne saataisiin narautettua? Miehelläni on ollut tuon jälkeen kova hinku saada tämä kyseinen kaveri meille taas juomaan, mutta kaverilla on milloin mikäkin tekosyy. Yritys kuitenkin on kova saada kaveri tänne ja hänen pitäisi huomenna näillä näkymin taas tulla käymään, ei tainnut keksiä tekosyytä.

Pitäisi varmaan sanoa, että menen nukkumaan mutta seurailla...

-ap

Vierailija
12/16 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, kaveri ilmoitti muutamaa tuntia ennen aiottua lähtöä, ettei pääsekään. Ei vielä ainakaan siis tarvitse varjostaa, ensi viikolla hänen pitäisi tulla tänne, mutta siirtyy varmaan taas.

Tätä siis tarkoitin kun kirjoitin hänen keksivän tekosyitä, milloin väsyttää, milloin ei vain jaksa, läksyjä, kokeita ja vaikka mitä.

-ap

Vierailija
13/16 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on meneillään. Mies on sokeasti ihastunut ja haluaa naisen lähelleen, mutta nainen on ovela ja tietää paljastuvansa sinulle, jos tulee kotiinne. Jokin muuttui tuona yönä.

Vai voisiko olla harvinaisesti niin, että mies yritti, mutta nainen kieltäytyi? Ja on sen takia kartteleva ja vaivaantunut. Epäilen kuitenkin pahempaa.

Vierailija
14/16 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi jotain on jo tapahtunut. Ehkä on vähän pussailtu ja kaveriasi hävettää. Miestä ei tippaakaan. Olen vastannut jo tähän ketjuun aiemmin ja ehdotin narauttamista. Menet nukkumaan, mutta nyt pidät huolen ettet nukahda. Vähän niin kun tuolleen mun selkään puukottajat narahtivat.

Vierailija
15/16 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkitko sen erillisrakennuksen?

Vierailija
16/16 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 13:28"]

Muna on käynyt pillussa!