Rita miehen kanssa - broilerin paistisuikaleista
HUoh. Taisin olla ilkeä kun sanoin miehelle että en pysty syömään noita paistisuikaleita. Oli ostanut kaksi pakettia. Juuri ja juuri kykenen syömään fileesuikaleet. Nyt huono omatunto :(
Kommentit (30)
En muista mitä kysyit, mutta ymmärrän ihan täysin.
Minullakin tullut pieni kina samasta asiasta, jonka jälkeen mies ei ostanut enää paistisuikaleita, vaan fileesuikaleita.
Minä en pysty syömään paistisuikaleita, enkä sika-nauta jauhelihaa. Ne on ihan koiranruokaa..
Ehkä olen sitten prinsessa, ei vittuakaan kiinnosta mitä joku musta ajattelee!
Annat miehesi paistaa Ritan kanssa suikaleet ja haet itsellesi muuta syötävää kaupasta.
Paistisuikaleet ovat broiskun koipea ym. halvempaa ruhonosaa ja jos nirsoilultasi pystyisit niitä maistamaan, huomaisit että ovat huomattavasti maukkaampia kuin fileesuikaleet.
Millainen ihminen ylipäätään syö jotain tehotuotettua kidutuslihaa? Suu lienee tuohesta ja kiinnostus ympäristön hyvinvointia kohtaan nolla - puhumattakaan omasta terveydestä.
Broileri on kokonaisuudessaan täysin mautonta vauvanlihaa (teurastetaan viiden viikon iässä!) oikeaan kukkopaistiin verrattuna, paistissa sentään vähän jotain maunpoikasta, mutta rintapalat pelkkää höttöä. Harva nykyään on edes maistanut oikeaa herkullista nuorta kukkoa.
Mitä Rita itse tykkäsi suikaleista?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 12:53"]
Mies halusi valmistaa sulle aterian/kokata yhdessä. Meni kauppaan ja osti tarvikkeet. Sä huomasit, että mies pihistellyt rahojen kanssa, kun ostanut vain niitä halppis paistisuikaleita. Sulta meni ruokahalu, kun mies säästellyt eikä hankkinut sulle sitä parasta laatua. Aloit mököttämään ja painuit kotiisi. Nyt mietit kotona, että rakastaako mies sua ollenkaan, kun kerta voi panostaa sen enempää. Soitat kaikki ystäväsi läpi ja itket heille ja yrität saada heiltä myöntätuntoa kaltoinkohteluusi.
[/quote]
Sinulla oli hieno analyysi, omaat köökkipsykologin elkeitä. Muuten meni lähes prikulleen noin paitsi minulla ei ole ystäviä, joille soitella saati, että pähkäilisin mahdollista rakkauden olemassaoloa. Pihistely oli se pointti. Itse ostan suht ladukasta ja hyvää lihaa, siksi suivaannuin. ap
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 13:22"]
Broileri on kokonaisuudessaan täysin mautonta vauvanlihaa (teurastetaan viiden viikon iässä!) oikeaan kukkopaistiin verrattuna, paistissa sentään vähän jotain maunpoikasta, mutta rintapalat pelkkää höttöä. Harva nykyään on edes maistanut oikeaa herkullista nuorta kukkoa.
[/quote]
No mä en olekaan puuma. Sekstailen mieluummin oman ikäisteni miesten kanssa. Sitäpaitsi nuorten miesten kukkoilevat elkeet ovat ainakin mulle totaalinen turn-off.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 13:57"]
Pihistely oli se pointti. Itse ostan suht ladukasta ja hyvää lihaa, siksi suivaannuin. ap
[/quote]
Mikset vaan sano miehelle että "Vitun nuuka! Ostit paskaa!". Varsinkin jos itse aina ostat jotain naudan sisäfilettä. Vituttaa tuollaiset nuukailijat.
Minä syön mitä haluan ja heitän loput roskiin. Kas kun kukaan ei ole täydellinen!