Naisten vilkuilu salilla
Mitä te ajattelette, kun vilkuilen teitä? Onko se iljettävää vai tunnetko vähän mielihyvää?
Kommentit (30)
24 h korttilaisen naisen on lähdettävä polttamaan koronakilonsa vapaapäivinään aamuisin anivarhain.
Kyllä minua kutkuttaa kun huomaa että mies tai miehet katselee. Käyn salilla jossa selkeä enemmistö on miehiä ja siellä tuntuu välillä että testosteroni leijuu oikein ilmassa. Siinä tulee naisellinen olo kun tekee liikkeitä hikisten ukkojen ympäröivänä :)
Vilkaisut varmaan ok, vilkaisenhan minä kaikki muutkin salilla olijat läpi yleensä. Tietty jos joku oikein hyväkroppainen sattuu samaan aikaan paikalle ehkä pari vilkaisua enemmän saa mutta vältän kyllä tuijottamasta pidempään ketään.
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli salilla tuntematon, vaalea nuori nainen. Hänellä oli tumma toppi ja ja vaaleat lähes läpikuultavat tiukat trikoot. Tummat stringit näkyivät selvästi ja ja kamelinvarvas. Oli hyvin kiinteä peppu ja muutenkin hyvin treenatun näköinen. Tarkkailin häntä, enimmäkseen peilien kautta ja kiihotuin. Kotiin tultuani ehdotin vaimolle pikaisia. Hän suostui mielihyvin. Kaadoin hänet sohvalle, vedin legginssit ja pikkarit nilkkoihin, nuolin pillun ja
työnsin kullin sisään. Laukesin nopeasti. Myöhemmin tänään jatkamme perusteellisesti.
Just joo. Perus mies. Vaimo toimii purkualustana kun fantasioidaan paremmista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli salilla 8tuntematon, vaalea nuori nainen. Hänellä oli tumma toppi ja ja vaaleat lähes läpikuultavat tiukat trikoot. Tummat stringit näkyivät selvästi ja ja kamelinvarvas. Oli hyvin kiinteä peppu ja muutenkin hyvin treenatun näköinen. Tarkkailin häntä, enimmäkseen peilien kautta ja kiihotuin. Kotiin tultuani ehdotin vaimolle pikaisia. Hän suostui mielihyvin. Kaadoin hänet sohvalle, vedin legginssit ja pikkarit nilkkoihin, nuolin pillun ja
työnsin kullin sisään. Laukesin nopeasti. Myöhemmin tänään jatkamme perusteellisesti.Kuvittelitko tämän upean naisen myös vaimosi tilalle?😉
usrin kun eukko lupaa eikä anna rupeenki käymään saleilla niin pysyy yläpääki kunnossa
n45vee kirjoitti:
Kyllä minua kutkuttaa kun huomaa että mies tai miehet katselee. Käyn salilla jossa selkeä enemmistö on miehiä ja siellä tuntuu välillä että testosteroni leijuu oikein ilmassa. Siinä tulee naisellinen olo kun tekee liikkeitä hikisten ukkojen ympäröivänä :)
Missä kpgissa?
yyt kirjoitti:
n45vee kirjoitti:
Missä kpgissa?
Vantaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli salilla tuntematon, vaalea nuori nainen. Hänellä oli tumma toppi ja ja vaaleat lähes läpikuultavat tiukat trikoot. Tummat stringit näkyivät selvästi ja ja kamelinvarvas. Oli hyvin kiinteä peppu ja muutenkin hyvin treenatun näköinen. Tarkkailin häntä, enimmäkseen peilien kautta ja kiihotuin. Kotiin tultuani ehdotin vaimolle pikaisia. Hän suostui mielihyvin. Kaadoin hänet sohvalle, vedin legginssit ja pikkarit nilkkoihin, nuolin pillun ja
työnsin kullin sisään. Laukesin nopeasti. Myöhemmin tänään jatkamme perusteellisesti.Just joo. Perus mies. Vaimo toimii purkualustana kun fantasioidaan paremmista!
Menikö kotirouvalla tunteisiin? Ei se kroppa kotitöitä tehdessä kunnossa pysy. Minusta on ainakin ihana huomata miten miehet vilkuilevat peppuani ja minua ylipäätään salilla. Kiihottaa ajatus kun se rengastettu mies katselee ja haaveilee. Ja tiedän että juurikin palaa kotiin ja vaimo saa kyytiä, mutta minä olen se ns. Syy. Tuossa tarinassakin, mies meni kotiin ja pikaiset varmaankin se nainen mielessään ja naisen kiihoittamana. Illemmalla uusintaa ihan vain vaimon kanssa ilman ns. 3 osapuolia😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
työnsin kullin sisään. Laukesin nopeasti. Myöhemmin tänään jatkamme perusteellisesti.Just joo. Perus mies. Vaimo toimii purkualustana kun fantasioidaan paremmista!
Menikö kotirouvalla tunteisiin? Ei se kroppa kotitöitä tehdessä kunnossa pysy. Minusta on ainakin ihana huomata miten miehet vilkuilevat peppuani ja minua ylipäätään salilla. Kiihottaa ajatus kun se rengastettu mies katselee ja haaveilee. Ja tiedän että juurikin palaa kotiin ja vaimo saa kyytiä, mutta minä olen se ns. Syy. Tuossa tarinassakin, mies meni kotiin ja pikaiset varmaankin se nainen mielessään ja naisen kiihoittamana. Illemmalla uusintaa ihan vain vaimon kanssa ilman ns. 3 osapuolia😉
usko jo, aikaharvinaista että mies saa intoa kotona lahnan kans puuhailuun siitä että näkee houkuttelevampia naisia tyrkyllä. Kyllä halu tulee siitä enemmänkin näyttääkö emäntä kotona haluavansa miestä vaip onko aina ns pakko tehdä miehen takia. Myös se että tuollainen salinainen menis astetta pitemmälle vois auttas jaksamaan kotona...
Kuvittelitko tämän upean naisen myös vaimosi tilalle?😉