Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4 astetta vaalentava vaalennusaine - jääkö hiukset kellertäviksi?

Vierailija
12.11.2021 |

En haluaisi ihan vetyperoksidiblondia, niin mietin että jos vaalentaisi aineella joka vaalentaa vain 4 astetta niin jääkö värjäämätön osa hiuksista kellertäväksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Värjäämätön osa"?

Vierailija
2/10 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdoton sanoa. Riippuu sun hiusten pigmenteistä, mikä on nykyinen tummuusaste jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko sulla vaalennetut hiukset, joissa on tyvikasvua?

Vierailija
4/10 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalentaessa on aina se vaara, että tulee kellertävä lopputulos. Ja jos ei heti olekaan, niin alkavat vähitellen kellastumaan, ellei käytä hopeashampoita ym.

Itse olen lopettanut hiusteni vaalentamisen, koska tajusin sen olevan vain itseni kiusaamista. Miksi tehdä elämästään niin vaikeaa. Oma luonnollinen väri on oikeasti se parhaiten sopiva itse kullekin. En tajunnut sitä nuorempana. Ja pääsee ihanan helpolla hiustensa kanssa. Ei takkuunnu, eikä ohene.

Vierailija
5/10 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se keltaisuus mitenkään vaalennusasteesta riipu, vaan siitä ettei vaan osaa.

Vierailija
6/10 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menehän kampaajalle 👩‍🦳

Vierailija
7/10 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se keltaisuus mitenkään vaalennusasteesta riipu, vaan siitä ettei vaan osaa.

Mulla tulee kampaajienkin vaalentaessa aina keltainen tukka, väri tietysti korjataan sopivalla viileällä sävyllä.

Vierailija
8/10 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Värjäämätön osa"?

Niin tarkoitan että kun olen laittanut vaalennusaineen koko hiuksiin, niin jääkö se värjäämätön kohta johon laitoin, kellertäväksi. Kun vaalennusainehan vaalentaa valmiiksi vaalennettua hiusta vähemmän kuin värjäämätönrä. Jos vaalennusaine ei ole tarpeeksi vaalentavaa niin silloin vaarana juuri on kellertyminen.

Aloittaja

Vierailija
9/10 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaalentaisit jo vaalennetun osan? Vaalenna tyvi ja sen jälkeen värjää kivalla vaalealla sävyllä.

Vierailija
10/10 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oma sävysi on? Itsellä 7 ja kun aikoinaan värjäsin kotona käytin Polycolorin 10-sävyä joka vaalensi 2-4 astetta ja sillä tuli vaalea joka ei jäänyt punaiseksi mutta ei vaurioittanut hiuksia kuten nuo vahvemmat, tosin ei tullut äärimmäisen vaaleaakaan. Tee ensin pari raitaa ja harkitse vielä värjäätkö kovin vahvoilla kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan