Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin seurustelun samana päivänä, kun erosin exästä

Vierailija
29.01.2015 |

Kyseessä oli kuuden vuoden parisuhde. Yhdessäoloa koko nuori aikuisuus. Elämäntilanne vei kuitenkin kaukosuhteeseen. Asuin ehkä viikon omillani, kunnes jo tapasin mukavan miehen, jonka kanssa oli kivaa jutella. Kului muutama kuukausi ja aloin kaveerata tuon miehen kanssa enemmänkin. Juteltiin todella paljon, käytiin juhlissa ja tapahtumissa.

Vanha parisuhde ei tuntunut enää järkevältä tai kiinnostavalta millään tasolla. Juttelu exän kanssa skypessä oli pakkopullaa. Uusi miestuttava vei kaiken huomioni. Kerrankin olin tavannut ihmisen, jonka kanssa sain käydä hienoja ja fiksuja keskusteluja ja jolla oli yhtä kummallinen huumorintaju kuin minullakin. Pikku hiljaa myös hellyydenosoitukset tuota miestä kohtaan alkoivat kiinnostaa. En vain pystynyt olemaan pelkkä ystävä ja tunne oli molemminpuolinen. Päätin siis jättää vanhan parisuhteeni ja hypätä suoraan uuteen.

Kenenkään mielestä tässä ei ollut mitään järkeä alkaa heti seurustella uuden kanssa, mutta tässä sitä nyt ollaan kaksi vuotta myöhemmin edelleen saman miehen kanssa onnellisesti kihloissa häitä odotellen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli oma parisuhde jo ollut aika viileä pitempään. Olin yrittänyt puhua, kysyä, hoitaa. Tapasin vanhan tutun ohimennen, tapasin toistekin. Mietin kuitenkin voiko oman parisuhteen vielä korjata, mies ei kuitenkaan jaksanut tai välittänyt tai jotain vaikka yritin vielä jutella asiasta. Seuraavaksi sitten juteltiin erosta ja muutin pois. Muuttopäivänä oli jo "uusi mies" kuvioissa. Totta kai ex suuttui, olikin ainoa hetki yli vuoteen, kun tunteitaan näytti.

Kyllähän siinä kaikenlaisia vihjauksia kuuli laastarista, pettämisestä jnejne. Mutta edelleen yli 5vuotta myöhemmin olen suhteessa tämän "laastarini" kanssa eikä asiat voisi paremmin olla.

Vierailija
2/4 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, teillä kävi hyvin. Minäkin hyppäsin uuteen suhteeseen välittömästi, kun ero exästä oli totta. Suhdetta kesti puolisen vuotta ja kaatui siihen, että olimme liian erilaisia, mutta tuo suhde teki kaiken kaikkiaan minulle erittäin hyvää enkä jälkikäteen tekisi mitään toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin uuden miehen ja aloin tapailla miehen selän takana. Sänkyyn emme menneet, kun vasta erottuani miehestäni. Mieheni asui ulkomailla. Tämän seuraavan kanssa tapahtui samanlainen juttu, sillä erotuksella, että sivusuhteeni alkoi yhden illan jutusta ollessani vielä avoliitossa. Avokki kyllä tiesi missä mennään. Seksiä ei ollut ollut vuoteen. Kun sivusuhteesta tuli vakavampi, jätin mieheni. Avokki ja minä muutettiin pois kuukautta myöhemmin, minä suoraan uuden miehen kanssa uuteen yhteiseen asuntoon. Nyt ollaan naimisissa. Meillä menee hienosti. Löysin vihdoin itselleni puolison, joka on kaikkea mitä olen koskaan kumppanilta toivonut. Olemme, kuin luodut toisillemme.

Vierailija
4/4 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit tämän koska?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi