Mitä omistamaasi vaatekappalettasi häpeät eniten?
Itse häpeän ehkä junteimman näköisiä pitkiä kalsareitani...(niistäkin on nykyään ihan hyvännäköisiä malleja)
Kommentit (35)
En omista enää mitään semmosta ja nykyään ostan vain vaatteita mistä tykkään :)
En omista häpeällisiä vaatekappaleita. Ainoastaan ajattoman tyylikkäitä. T: Mies
Nahkatakkia, sellasta aitoa, ei näitä nykyajan keinonahkatakkeja. Hyi miten olenkaan voinut ostaa sellaisen. Nykyään ällöttää ajatuskin kuolleesta lehmästä mun harteilla. Toi takki onkin kyllä teiniajoilta peräisin. Se on vielä ihan siisti ja hyvä kuntonen, ei ole montaa kertaa käytetty mutten kehtaa edes laitta fb-kirpparille/toriin ettei kukaan vaan näe että MULLA on tommonen luuranko komerossa. Voi kuulostaa naurettavalta mutta näin vaan on.
Minkkiturkki oli aikoinaan 'must'. Nykyään ei oikein kehtaisi käyttää.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 01:27"]
Nahkatakkia, sellasta aitoa, ei näitä nykyajan keinonahkatakkeja. Hyi miten olenkaan voinut ostaa sellaisen. Nykyään ällöttää ajatuskin kuolleesta lehmästä mun harteilla. Toi takki onkin kyllä teiniajoilta peräisin. Se on vielä ihan siisti ja hyvä kuntonen, ei ole montaa kertaa käytetty mutten kehtaa edes laitta fb-kirpparille/toriin ettei kukaan vaan näe että MULLA on tommonen luuranko komerossa. Voi kuulostaa naurettavalta mutta näin vaan on.
[/quote]
Kai olet tietoinen siitä, että monet vegaanitkin käyttävät ennemmin käytettyjä nahkavaatteita, kuin antavat niiden pilaantua joutilaina. Jos eläin on jo kasvatettu ja tapettu nahkatakkiasi varten, niin eikö vahinko ole jo tapahtunut? Voisit edes pitää sitä, ettei olisi täysin turhaan heittänyt henkeään. Siitäkin huolimatta, että sinulle on tärkeämpää mitä sinusta ajatellaan, kuin mitä oikeasti olet. :(
Ala-asteella äitin kanssa ostetut kukkakuvioiset ohuet pikkuhousut, en ymmärrä kuinka ne edelleen mahtuvat. Kuluneet ja kauheat mutta esimerkiksi kesällä niin hyvät yöllä käyttää :D jestas sentään, 14 vuotta toimineet :D Mistään en ole enää vastaavia löytänyt!
28 jatkaa: noita alushousuja oli neljät samantyyliset, kaikki edelleen silloin tällöin käytössä.
Unohdin mainita, että äiti osti myös noihin aikoihin pitkiä kalsareita, joista parit ovat edelleen käyttökelpoiset, nykykankaat kun eivät kohtuuhintaisina ainakaan itsellä vuosia kestä.
Mä en oikein kehta kertoa edes anonyymina, mutta sellaista neon pinkkiä t-paitaa, jossa lukee sikin sokin neon keltaisella dont worry, siinä on myös neon vihreää, koska ei olisi muuten ilmeisesti liian värikäs. Koko on melko reilu, eli mulle ( oon 152cm) vähän polven alapuolelle. Jostain syystä oon siihen aika kiintyny, vaikka häpeen sitä, se on mun salainen pahe:)
Yksi musta turha puolihame roikkuu kaapissa. Pidin sitä kerran hautajaisissa, vien sen jossakin vaiheessa vaatekeräykseen.
Nallekalsarit (pitkät, naisten tai ehkä tyttöjen) jalassa ilman pikkareita pakkasella farkkujen alla tulee joskus mieleen että kumpa nyt en kuole tähän tai joudu sairaalaan, ettei kukaan näe tätä asetelmaa.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 00:27"]Mulla on sellanen ihana seksintappaja-yökaapu johon oon pierry reiät pyllyyn, on täynnä rasvatahroja yms vanhoja ruokailun jälkiä ja haisee varmaan ihan kuolemalta... Mutta kun se on niin mukava :D kuolisin häpeästä jos joku lamppais vaikka yllärinä sisään kun siinä hengailen, mielummin jäisin vaikka alasti kiinni. T. muuten hyvin siististi ja "fiksusti" pukeutuva täydellistä kiiltokuvaelämää elävä nainen.
[/quote]
Hyi vittu, et ikinä pese sitä? Saastainen elukka.
Neon keltainen tuulitakki :/ lahjaksi aikoinaan saatu, siksi en ole kehdannut roskiinkaan heittää.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 01:42"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 01:27"]
[/quote]
Kai olet tietoinen siitä, että monet vegaanitkin käyttävät ennemmin käytettyjä nahkavaatteita, kuin antavat niiden pilaantua joutilaina. Jos eläin on jo kasvatettu ja tapettu nahkatakkiasi varten, niin eikö vahinko ole jo tapahtunut? Voisit edes pitää sitä, ettei olisi täysin turhaan heittänyt henkeään. Siitäkin huolimatta, että sinulle on tärkeämpää mitä sinusta ajatellaan, kuin mitä oikeasti olet. :(
[/quote]
Ja kaikenlisäks nää nahkavaatteet ja kengät tehdään yleensä lihateollisuuden jämänahasta, joten muuten ne nahkat joutuis jonnekin kaatopaikalle.
mun mielestä oleellisempi kysymys, kuin että miksi joku säilyttää näitä, on se, että miksi joku kokee häpeää vaatekappaleesta, jota käyttää, ja joka on tarkoitukseensa hyvä, josta siis pitää? On mullakin vaatekappaleita, jotka ei näytä ihan sivistyneiltä - paljonkin - mutta jotka sopivat tarkoitukseensa erinomaisesti, kun kyse on esim metsätöistä, retkeilystä, uimisesta (joo, en todellakaan ole uikkareissa sen näköinen, että kannattaisi lähteä kaupungille), tai kotoilusta. Mutta en minä niitä häpeä, koska ne ovat tarkoitukseensa taatusti parempia kuin fiksut ja sivistyneet työ-, kaupunki- ja edustusvaatteeni. Päinvastoin, metsässä ja uimahallissa hävettäisi, jos noita ei olisi...
Ehkä todella kuluneet, rumat ja aivan järjettömän näköiset harmaat kollarihousut. Mulle pari kokoa liian isot. Ne on oikeasti rumat kuin itse saatana, ja kaiken lisäksi isoveljen vanhat (itsehän olen kolmekymppinen nainen), mutta ne on niiiiin mukavat! :D
En tosin ole ylpeä myöskään Jumpsuitista (musta, kissankorvat ja kaikki! Saatu lahjaksi)..