Mikä Suomessa on enää hyvää?
Mitä vastinetta saat veroillesi versus et maksaisi veroja, vaan kustantaisit kaiken itse? Jäätkö omasta melestäsi plussalle vai miinukselle?
Kommentit (8)
Suomessa on ehdottomasti parasta naiset. Sen lisäksi yleisesti ottaen koulutustaso ja turvallisuus.
Itse tosin olen muuttamassa ulkomaille.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 23:45"]
Mitä vastinetta saat veroillesi versus et maksaisi veroja, vaan kustantaisit kaiken itse? Jäätkö omasta melestäsi plussalle vai miinukselle?
[/quote]
voin sanoa että 60k€ vuosituloista kun maksaa 20k€ veroja niin ei todellakaa saa vastinetta rahoille.
lääkärissä en käy käytännössä koskaan.
päivähoito maksaa erikseen.
autoilusta kerätään paljon enemmän veroja kuin teiden ylläpitoon laitetaan.
eläkettä saa vähemmän kuin mitä itse rahoitaa systeemiä.
totaalisesti miinuksella.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 23:45"]
[/quote]
voin sanoa että 60k€ vuosituloista kun maksaa 20k€ veroja niin ei todellakaa saa vastinetta rahoille.
lääkärissä en käy käytännössä koskaan.
päivähoito maksaa erikseen.
autoilusta kerätään paljon enemmän veroja kuin teiden ylläpitoon laitetaan.
eläkettä saa vähemmän kuin mitä itse rahoitaa systeemiä.
totaalisesti miinuksella.
[/quote]
niinpä suomi on paska maa sun ja munkin rahat menee neekereiten elättämisen
Et päädy kadulle kerjäämään jos joudut työttömäksi. Lapsille ilmainen koulutus. Kenenkään ei tarvitse olla nälissään.
Naisten perseet!!!!
Mutta poliittisesti ja taloudellisesti jään miinukselle...
Turha mankua, tehkää jotain oman tilanteenne korjaamiseen. Turpa kiinni ja alistukaa koneistolle jos ette vitsi tehdä mitään.
Terv, 3
No naiset on ainakin niin nättejä että olen vahvasti plussalla.