Paljonko oli teidän viime vuoden ostot Harrodsilta?
Nyt oli mulle tullut kanta-asiakaskatsaus viime vuoteen Harrodsilta, tuliko jollekin muullekin? Paljonko oli ostot ja aiotteko tänä vuonna tehdä ostoksia kyseisessä tavaratalossa?
Kommentit (19)
5£, ostin yhden vihreen Harrodsin joulupallon alennuksesta.
Kolkytviis puntaa. Paljoks itelläs?
^ Ja tänä vuonna luultavasti jotain samaa luokkaa.
Vähän vajaa 1400 puntaa tuli käytettyä, ei mitään päätä huimaavaa siis. Tälle vuodelle ei ole suunnitteilla matkaa Lontooseen, joten varmaan nollille menee.. Uuden vuoden lupauksena lupasin matkustaa vain kaupunkeihin / paikkoihin, joissa en ole aiemmin käynyt niin siksi taitaa Lontoo jäädä väliin :D
T: AP
Ainiin ja kertokaa halutessanne myös mitä tuli ostettua sieltä! Itse ostin laukun, yllätys yllätys :D
T:AP
Mitä hyötyä kantiskortista on turistille? Itse asun Lontoossa joten se pari tonnia tulee säännöllisistä pikku ostoksista ja kampaamojäynneistä.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 23:57"]
Mitä hyötyä kantiskortista on turistille? Itse asun Lontoossa joten se pari tonnia tulee säännöllisistä pikku ostoksista ja kampaamojäynneistä.
[/quote]
Ilmanen 2 tunnin parkkeeraus, kun tarpeeksi laittaa menemään ;) Ja itse ainakin olen Lontoossa melko usein käynyt ja tulen käymään, joten cashbackitkin on ihan jees. Kyllä minulle asiakaspalvelu ja asiakkaan huomioinen kelpaa ostosmäärilläni.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 23:57"]
[/quote]
no sitä voi muka vahingossa tarjota kun kysytää plussakorttia ja sitte tärkeenä kovaan ääneen kailottaa sorke se olikin mun Harrodsin kanttis oli tossa ekana ku tulee käytettyä niin paljon enemmän ku tota plussaa!ja ketää muuta ei kiinnosta paskaaka..se hyöty siitä on turistille.
Ja turistit varmasti hyötyvät kahden tunnin ilmaisesta parkkeerauksesta?
Minä en ole milloinkaan käynytkään Harrod'silla, mutta luulen tietäväni, että se on jokin marketti Lontoossa.
Onko se jotenkin erilainen kuin muut marketit maailmassa, esim. Prisma Suomessa? Mikä siitä tekee erilaisen?
Vähän turhan WT mesta, että kehtaisin rahojani sinne kantaa.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 00:50"]
Vähän turhan WT mesta, että kehtaisin rahojani sinne kantaa.
[/quote]
Oletko nyt ihan varma, että tiedät, mitä WT tarkoittaa?
Kamala uuden rahan ökyilypaikka tuo Harrods nykyään. Remontoitu tunkkaisen kitch-tyyliseksi. Hengetöntä taidetta ja suuri osa näytteillä olevista tuotteista suorastaan huvittavia, kuten kullattu kylpyamme. Ainoastaan teehuone ja ruokaosasto ovat oikeasti käymisen arvoisia ja niissä saa erinomaista palvelua. Pidin myös keittiötarvikeosaston laajasta valikoimasta. Henkilökunta on ystävällistä, mutta muuten asioin mieluummin muualla. Minulla ei ole tarvetta hienostella tavaratalo-namedroppingilla.
0€